Miten lisää läheisyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!

Vieras
Olen ilmeisesti mennyt siihen klassiseen halpaan eli raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen hössöttänyt vain lapsesta ja unohtanut mieheni läheisyyden tarpeet. Nyt lapsen ollessa leikki-ikäinen mies ei enää rakasta minua naisena. Seksiä on aina silloin tällöin, lapsi ja molempien työt kun verottavat jaksamista ja illat kuluvat yleensä kahdestaa TV:tä katsellessa kun muuta ei enää lapsen nukkumaan menon jälkeen jaksa.

Mielestäni seksi, silloin kun sitä on, on parempaa kuin ennen. Todellakaan aina seksittömyys ei ole minusta kiinni. Miten saisin mieheni jälleen innostumaan ja välittämään minusta naisena eikä vain äitinä? Miten saisimme lisää läheisyyttä (ei pelkästään seksiä)? En haluaisi erota ja pelkään mieheni harkitsevan sitä.

Ehdotin miehelleni että pidettäis välillä toisiamme vaikka kädetä kiinni kun katsotaan TV:tä tai otetaan toinen hetkeksi kainaloon nukkumaan. Muutenkin halattais ja kosketeltais hellästi toista silloin tällöin, josko se läheisyys ja rakkauskin siitä saisi taas tuulta purjeeseen.

Nyt kaipaisin tukea ja kannustavia vastauksia. Oletteko olleet samassa tilanteessa? Miten olette saaneet liittonne pelastettua?

Tiedä sitten olenko ollenkaan oikeilla jäljillä,,,jos vaikka joku miehenpuoli kommentoisi......

En minä mene tuollaisia asioita ehdottelemaan..kiehnään itseni liki vaikkapa sitten tv..tä katsellessa ja otan nätisti kädestä kiinni.
Saatan ensin sipaista poskea...

Kainaloonkin menen, jos ei muuten niin hiljaa hivuttamalla ja vaivihkaa.

Ei tuollaisiin juttuihin mielestäni kannata hakupapereita eikä ceeveetä värkätä! :) ???

Tiedä sitten olenko ollenkaan oikeilla jäljillä,,,jos vaikka joku miehenpuoli kommentoisi......

En minä mene tuollaisia asioita ehdottelemaan..kiehnään itseni liki vaikkapa sitten tv..tä katsellessa ja otan nätisti kädestä kiinni.
Saatan ensin sipaista poskea...

Kainaloonkin menen, jos ei muuten niin hiljaa hivuttamalla ja vaivihkaa.

Ei tuollaisiin juttuihin mielestäni kannata hakupapereita eikä ceeveetä värkätä! :) ???
Siihen kannattaa panostaa.Kahden istuttava sohva, siihen mkavia tyynyjä, tv:a katsoessa voi vaikka hieroa toisen niskaa ja hartioita...:)

Viimeksi muokattu:
Siksi päädyin moista ehdottelemaan kun olen tässä syksyn mittaan itse pyrkinyt esim. ottamaan kädestä kiinni. Jonkin ajan kuluttua mies kuitenkin vetää kätensä pois. Tai valittaa että on liian kuuma. En haluaisi häntä ainakaan enempää ahdistaa, jotta hän ei päättäisi lähteä...

Minä olen eri mietä kanasen ja toripoliisin kanssa ja ehdottaisin puhumista. Jos miehen tunteet ja läheisyydenpuute ovat loppuneet, niin ei siinä pelkkä viereen hilautuminen auta. Me miehet kun olemme muutenkin enemmän seksi- kuin läheisyyskeskeisiä. Että vaikka paneminen vielä kiinnostaisikin, niin läheisyys ei välttämättä.

Puhumista minäkin ehdottaisin, että tiedät mitä mieltä mies on eikä tarvitse arvailla. Ehkä miestä ei edes kiinnosta läheisyys ja suhteen korjaaminen, ja siksi ei halua kosketusta. Jos vaikka on jo päättänyt lähteä. Jos taas mies on sitä mieltä että haluaa parantaa suhdetta, niin sitten voitte miettiä yhdessä josko vaikka lähtisitte viikonloppureissuun jonnekin ihan vain kaksin, puhuisitte ja halailisitte, tekisitte asioita joita teitte kaksin ennen lasta.

Yksin et tilannetta tai suhdettanne voi korjata tai pitää kasassa, molemmilla täytyy olla ensin se halu siihen. Muuten se lähentely vain ahdistaa.

Lohduttavaa lukea, että en tosiaankaan ole ainoa nainen valtavassa läheisyydenkaipuussani, joka varsinkin heti seksin jälkeen on joskus niin kovaa, että itken hiljaa itsekseni. Pidän huolen, ettei mieheni huomaa sitä koska hän käsittäisi asian niin, että seksi ei ollut tarpeeksi hyvää tai sitten hän syyttää minun olevan aivan mahdottoman vaativa enkä muka ymmärrä, kuinka kovasti hän juuri yritti (ja todellakin onnistui!) minua miellyttää. Minun mielestäni taas seksi ei lopu miehen orgasmiin vaan edes parin minuutin syleilyyn, silittelyyn tms. Olen oppinut, että pahinta, mitä voin tehdä, on pyytää hellyyttä koska mies kokee sen painostukseksi. En voi muuta kuin osoittaa, kuinka ihanaa on kun mies silloin tällöin yllättää minut hellimällä. Ja taas saattaa käydä niin, etten voi estää silmiäni kastumasta kyynelistä -mutta silloin ne johtuvat taivaallisesta onnellisudentunteestani! Onkohan tämä kovinkin epätavallista?

Tämä taitaa olla niitä asioita, missä miehet ja naiset kertakaikkiaan eroavat toisistaan ja kummastelevat, miksi mokoma asia on toiselle niin tärkeää ja toiselle ei! Vai lienevätkö nuoret miehet hiukan hellyydenkaipuisempia -tai ko asian kanssa sinut olevia- kuin isiensä sukupolvi? Missään tapauksessa ei kävisi mielessäkään ottaa asiasta selvää, sillä mieheni on aivan uskomattoman ihana, tärkein asia elämässäni!

Tämä taitaa olla niitä asioita, missä miehet ja naiset kertakaikkiaan eroavat toisistaan ja kummastelevat, miksi mokoma asia on toiselle niin tärkeää ja toiselle ei! Vai lienevätkö nuoret miehet hiukan hellyydenkaipuisempia -tai ko asian kanssa sinut olevia- kuin isiensä sukupolvi? Missään tapauksessa ei kävisi mielessäkään ottaa asiasta selvää, sillä mieheni on aivan uskomattoman ihana, tärkein asia elämässäni!

Minulla kyllä on tuollainen halailija-silittelijä miehenä. Kolmekymppisiä olemme, joten kuulummekohan sitten nuorempaan sukupolveen. Mieheni on muuten enemmän hellyydenkaipuinen kuin minä, joten luultavasti siksi enemmän helliikin. Joskus minua jopa ärsyttää se, kun en itse sitä niin kaipaa. En siis välttämättä sanoisi että asia on naisille tärkeä ja ei miehille, riippuu ihmisestä. Minä esim. olen muutenkin niin itsenäinen, että jos mies on työreissussa pidempäänkin ei se minua haittaa. Kyselee aina että onko ikävä (koska hänellä on), mutta ei minulla yleensä ehdi edes ikävä tulla. Nautin vain kun saan olla välissä yksin :) Meitä on moneen junaan...

Viimeksi muokattu: