C
cc
Vieras
Niin, tuossa otsikossahan se jo tuli. ELI miten lasketaan äitiysraha sitten kun seuraavan laskettu aika on just täpärästi yli sen kolme vuotta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mut äitiyslomahan alkaa jo aiemmin eli silloin kun lapsesi on 2v11kk :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja äippyli:enpä usko, että neuvolassa alkavat tollaisia muuttelemaan, varsinkin kun se laskettu aika määritellään ultrassa ja se merkitään viralliseks lasketuks päiväks. Kyse on kuitenkin vauvan hyvinvoinnista, jos aletaan kaikkiin papereihin keksimään omia päivämääriä. Eihän me edes tiedetä onko täpärästi 1pv vai 1 viikko...
Alkuperäinen kirjoittaja äippyli:enpä usko, että neuvolassa alkavat tollaisia muuttelemaan, varsinkin kun se laskettu aika määritellään ultrassa ja se merkitään viralliseks lasketuks päiväks. Kyse on kuitenkin vauvan hyvinvoinnista, jos aletaan kaikkiin papereihin keksimään omia päivämääriä. Eihän me edes tiedetä onko täpärästi 1pv vai 1 viikko...
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mut äitiyslomahan alkaa jo aiemmin eli silloin kun lapsesi on 2v11kk :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Jos ihan vaan täpärästi menee yli niin mä varmaan valehtelisin ekalla neuvolakäynnillä että milloin viimeiset menkat on ollu :ashamed: Jos siis vaan päivistä on kysymys :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Jos ihan vaan täpärästi menee yli niin mä varmaan valehtelisin ekalla neuvolakäynnillä että milloin viimeiset menkat on ollu :ashamed: Jos siis vaan päivistä on kysymys :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:onko mammoilla ollu pikkusen huono ajotusMutta eihän sitä tietenkään aiemmin kannata lasta yrittää vaan tähtää siihen tasan 3 vuoden ikäeroon että saa mahdollisimman kauan olla kotona kelan tuilla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mut äitiyslomahan alkaa jo aiemmin eli silloin kun lapsesi on 2v11kk :wave:
Mutta äitiysraha lasketaan lasketusta ajasta eikä loman alkamisella oo siihen mitään vaikutusta. Lomanhan voi alottaa jo 50 pvää ennen laskettuaaikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen lisää:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Jos ihan vaan täpärästi menee yli niin mä varmaan valehtelisin ekalla neuvolakäynnillä että milloin viimeiset menkat on ollu :ashamed: Jos siis vaan päivistä on kysymys :ashamed:
Ei sitä laskettua aikaa määritellä ultralla ELLEI se ole huomattavasti eri kuin mitä viimeisten kuukautisten mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Jos ihan vaan täpärästi menee yli niin mä varmaan valehtelisin ekalla neuvolakäynnillä että milloin viimeiset menkat on ollu :ashamed: Jos siis vaan päivistä on kysymys :ashamed:
ja sit ultrassa selviää oikea laskettuaika joka merkataan papereihin.
mulla ainakin laskettua aikaa muutettiin uä:tä vastaavaksi. vaikka muutamastapäivästä vaan oli kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja haha:onko mammoilla ollu pikkusen huono ajotusMutta eihän sitä tietenkään aiemmin kannata lasta yrittää vaan tähtää siihen tasan 3 vuoden ikäeroon että saa mahdollisimman kauan olla kotona kelan tuilla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen lisää:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Jos ihan vaan täpärästi menee yli niin mä varmaan valehtelisin ekalla neuvolakäynnillä että milloin viimeiset menkat on ollu :ashamed: Jos siis vaan päivistä on kysymys :ashamed:
Ei sitä laskettua aikaa määritellä ultralla ELLEI se ole huomattavasti eri kuin mitä viimeisten kuukautisten mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haha:onko mammoilla ollu pikkusen huono ajotusMutta eihän sitä tietenkään aiemmin kannata lasta yrittää vaan tähtää siihen tasan 3 vuoden ikäeroon että saa mahdollisimman kauan olla kotona kelan tuilla :kieh:
Kateellinen lapsetonko siellä huhuilee?![]()