Miten laittaisitte työhakemukseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K.

Vieras
Siis ilmoituksessa on listattu kaksi järjestelmää, joiden käyttö tulisi osata. Työkokemusta alalta ei kuitenkaan tarvitse olla. Olen koulussa opetellut molemmat järjestelmät, mutta en ole päässyt niitä käyttämään oikeissa töissä ja olen jo jonkin verran unohtanut joitakin juttuja. Mietin, että miten laittaisin työhakemukseen, laitanko että osaan vaaditut järjestelmät vai jotain muuta?

Miten olis, että sulla on koulutus molempiin järjestelmiin? On ainakin rehellinen vastaus. Varmaan opit ne nopeasti, kun pääset töissä käyttämään, siitä voit höpistä lisää sitten mahdollisessa haastattelussa.

Miten olis, että sulla on koulutus molempiin järjestelmiin? On ainakin rehellinen vastaus. Varmaan opit ne nopeasti, kun pääset töissä käyttämään, siitä voit höpistä lisää sitten mahdollisessa haastattelussa.

No noin mä ajattelinkin, että paras kai laittaa rehellisesti että molempia on opiskellut. Rupesin vaan miettimään että ajattelevatko mun kiertelevän vastausta kun en sano suoraan osaavani vaan et oon niitä opiskellut. Toivottavasti pääsen haastatteluun, oon paljon vakuuttavampi kasvokkain kuin paperilla, oon niin hirveen huono kirjoittamaan hakemuksia :/

Käyppä sivuilla www.assistenttiavuksi.omatsivut.info

Sivun pitäjä avustaa esimerkiksi tällaisten asiakirjojen laatimisessa ilmaiseksi tietyin ehdoin - tsekkaa!
Tunnen tyypin, on entinen työkollegani ja voin suositella.
Minuakin auttoi ja mä pääsin heti kahteen haastatteluun!
Harmi vaan etten vaan haastatteluissa vissiin pärjännyt kun ei ole mitään kuulunut..

Yhteistyössä