Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:Kylläpä taas on vaikeaa |O haukottaa koko ajan ja silmät luppasee kiinni!! Hiljasta on kun huopatossu tehtaalla ja vielä ei oikein voi aamupalaa tekemään... ja seittämääm asti pitäs jaksaa |O Taian sätkällä käyä jotta piristys vähän |O
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:Töissä olen. Mulla kanssa ei aika meinaa kulua millään, kelloa vaan kattelee mut se ei auta yhtään, entistä hitaammin aika kuluu... ja väsyttää niin vietävästi, ei tuu mittään... kahvikaan ei yhtään auta...
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:Mulla tuntuu välillä olevan jokaikinen yö hankala... ja kun en osaa nukkuu päivällä... huomennakin nukun varmaan 3-4 tuntia kun meen kotio ja se on siinä, sit illalla nukkumaan kympin maissa ja kun meillä lapset ei taho jaksaa olla hiljaa et äiti sais nukkuu ja aina sillon on äitille asiaa kun äiti nukkuu... meillä on yötyöaika 20.45-7.15. ihan tarpeeks yksin valvomista....
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:Meillä taas on yleensä rauhalliset yöt, sillon tällön on hulinaa mut tosi harvoin. On meilläkin monta kertaa lapsille sanottu et sillon kun minä yritän nukkuu ennen yövuoroo niin ei saa häiritä, mut kun eivät usko niin eivät sit millään, mut jospa sit kun ovat isompia!
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Otsikkoon vastaten: kelpaisko tuollanen 2kk ikänen yökukkuja siulle kaveriksi? :wave: Ährää ja metelöi muutenkin sopivasti, ettei varmasti nukahda vaikka yrittäs![]()