Miten kummassa mie pysyn hereillä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paupau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

paupau

Jäsen
09.11.2004
105
0
16
Kylläpä taas on vaikeaa |O haukottaa koko ajan ja silmät luppasee kiinni!! Hiljasta on kun huopatossu tehtaalla ja vielä ei oikein voi aamupalaa tekemään... ja seittämääm asti pitäs jaksaa |O Taian sätkällä käyä jotta piristys vähän |O

Alkuperäinen kirjoittaja paupau:
Kylläpä taas on vaikeaa |O haukottaa koko ajan ja silmät luppasee kiinni!! Hiljasta on kun huopatossu tehtaalla ja vielä ei oikein voi aamupalaa tekemään... ja seittämääm asti pitäs jaksaa |O Taian sätkällä käyä jotta piristys vähän |O

Oletko töissä vai kotona?
Töissä ei meinaa mulla nyt aika kulua ei millään...kello seisahtui kolmelta ja tuntuu, et ei etene yhtään.

Töissä olen. Mulla kanssa ei aika meinaa kulua millään, kelloa vaan kattelee mut se ei auta yhtään, entistä hitaammin aika kuluu... ja väsyttää niin vietävästi, ei tuu mittään... kahvikaan ei yhtään auta...

Töissä olen. Mulla kanssa ei aika meinaa kulua millään, kelloa vaan kattelee mut se ei auta yhtään, entistä hitaammin aika kuluu... ja väsyttää niin vietävästi, ei tuu mittään... kahvikaan ei yhtään auta...

mua ei väsytä kyllä ja on kaverikin mut aika ei kulu kun ei ole töitä=)
mones yö menos ja monta yötä on perättäin?mulla toinen ja vika tällä erää

Mie oon täällä ihan yksikseen! Sehän se just onkin hankalaa kun yksin on niin ei sitä juttu kaveriakaan oo. Yks yö vaan tällä kertaa, mut tein eilen ekaks pätkäaamun ja kun en osaa nuukku päivällä ennen yövuoroa niin on välillä hankalaa valvoo, enkä mielellään tee kun sen yhen yön ja aikasta hyvin on listantekijä saanu sen toteutettuu.

eka yö on aina se kamalin ja vaikein ja hankalin, sen kun sais poistettua ja siirryttyä suoraan toiseen yöhön=)
mä en osaa nimittäin nukkua ollenkaan päivällä ennen ekaa yötä, sit seuraavan päivän yleensä nukunku uppotukki ja yörytmi on sit käännetty.
no nyt sit oleilen täällä ja selilen eri nettisivustoja ja kaikkea muuta, mut en muista näin hiljaista yötä olleen hetkeen.
mikä teil on yövuoron työaika?
meillä puoli kymmenestä puoli kahdeksaan.

Mulla tuntuu välillä olevan jokaikinen yö hankala... ja kun en osaa nukkuu päivällä... huomennakin nukun varmaan 3-4 tuntia kun meen kotio ja se on siinä, sit illalla nukkumaan kympin maissa ja kun meillä lapset ei taho jaksaa olla hiljaa et äiti sais nukkuu ja aina sillon on äitille asiaa kun äiti nukkuu... meillä on yötyöaika 20.45-7.15. ihan tarpeeks yksin valvomista....

Mulla tuntuu välillä olevan jokaikinen yö hankala... ja kun en osaa nukkuu päivällä... huomennakin nukun varmaan 3-4 tuntia kun meen kotio ja se on siinä, sit illalla nukkumaan kympin maissa ja kun meillä lapset ei taho jaksaa olla hiljaa et äiti sais nukkuu ja aina sillon on äitille asiaa kun äiti nukkuu... meillä on yötyöaika 20.45-7.15. ihan tarpeeks yksin valvomista....

meillä on hiukan lyhyempi yö onneksi. ja usein on vilkkaat yöt.
meillä lapset ovat alusta asti oppineet että mun annettava nukkua öitten aikaan jamä kyllä nukunkin

Meillä taas on yleensä rauhalliset yöt, sillon tällön on hulinaa mut tosi harvoin. On meilläkin monta kertaa lapsille sanottu et sillon kun minä yritän nukkuu ennen yövuoroo niin ei saa häiritä, mut kun eivät usko niin eivät sit millään, mut jospa sit kun ovat isompia!

Meillä taas on yleensä rauhalliset yöt, sillon tällön on hulinaa mut tosi harvoin. On meilläkin monta kertaa lapsille sanottu et sillon kun minä yritän nukkuu ennen yövuoroo niin ei saa häiritä, mut kun eivät usko niin eivät sit millään, mut jospa sit kun ovat isompia!

No meitin lapset on jo sen verran isoja, että tajuavat mutta alusta asti on antaneet nukkua. On opetettu siihen eivät ole muunlaista elämää eläneet niin se on heille luonnollista=9

Meillä on lapset kummin vielä niin pieniä et tartteevat äitiä =) ovat siis 8, 5 ja 4 isoin jo tietty ymmärtää mut pienemmät ei aina... ja sit niillä tuntuu olevan äitiä ikävä jos on ensin ollu illassa ja sit pätkäaamussa ja sit se ryökäle vielä meinaa nukkua.... mut ihanahan se on kun kaivataan... mut hei kello on kohta viis! Pitänee käyä laittaa auto lämpiimään (kun en illalla muistanu) ja kohta vois rueta sottailee aamupalan laittoo! Kyl se tääkin yö tästä vielä loppuu!

Otsikkoon vastaten: kelpaisko tuollanen 2kk ikänen yökukkuja siulle kaveriksi? :wave: Ährää ja metelöi muutenkin sopivasti, ettei varmasti nukahda vaikka yrittäs :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Otsikkoon vastaten: kelpaisko tuollanen 2kk ikänen yökukkuja siulle kaveriksi? :wave: Ährää ja metelöi muutenkin sopivasti, ettei varmasti nukahda vaikka yrittäs :D

Tuo vaan ihmeessä tänne! Ens viikolla ois seuraava yövuoro! Mielelläni seuraksi ottaisin pikkuisen!

Uusimmat

Yhteistyössä