Miten kukaan voi äänestää jotain niin junttipuoluetta kuin perussuomalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin kyllä nyt kokeeksi kokeilla. Junttejahan me täällä kaikki olemme, tavan tallaajia joista jotkut yrittävät olla jotain muuta ja pienellä palkalla suurtataloa maksavat ja ruoasta kituuttavat sekä kaikesta muusta.

Samaa mieltä, hyi helvetti.

Kaks vuotta sitten ne oli pellejä KAIKKIEN mielestä, nyt sitten tyhmä kansa nuoleskelee ja taputtelee olalle "kyllä te ootte ainoa vaihtoehto, ja mieskin on samaa mieltä"... voi yrjö mitä perseennuolentaa.

:headwall:

[QUOTE="koskinen";22375752]hulluja olette jos äänestätte natsit valtaan! tätäkö suomalaiset haluaa ?[/QUOTE]

Muslimit tekivät jo 1920-luvulla yhteistyötä Saksan Natsipuolueen kanssa. Googlatkaapa vaikka Muslimiveljeskunta - Muslimbrotherhood. Ja natsiaate sekä juutalaisviha elää edelleen vahvana näiden rikastuttajien ja rauhanuskoisten kotimaistenkin käännynnäisten keskuudessa.

Näinollen, älkää äänestäkö Suomen Islamilaista Puoluetta! Sanokaa EI rasismille!

[QUOTE="äiti 44v";22375961]Melko looginen ratkaisu eller va?

En minäkään äänestä vihreitä, samasta syystä.[/QUOTE]
Alan äänestää vihreitä siinä vaiheessa kun ne saavat ajettua läpi hippien, kierrätysfanaatikkojen, ilmastonmuutoshullujen ja feissarien käyttämisen voimaloiden polttoaineena.

Persuja äänestää suuri osa suomalaisia jotka ovat TÄYSIN kyllästyneitä nykyiseen politiikkaan. Muutosta halutaan, saa nähdä alkaako tästä syntyä jotain toivottua vai tapahtuuko jotain vielä mullistavampaa.

''Museo poisti perussuomalaisten natsitunnuksen

Uudenkaupungin museo poisti joulupöytäkilpailussaan perussuomalaisten joulupöydästä otsikon "Arbeit macht frei", joka oli natsiaikaisten keskitysleirien sisäänkäyntien iskulause.

HS.fi ''

Joo persut on natseja ja vihreet kukkiksii, kokkarit on öykkäreitä, keskusta maalaisjuntteja, demarit ja vasurit on kommunisteja. Siinä kai ne olikin pähkinänkuoressa.

Miten kukaan voi äänestää puoluetta, joka puhuu "piipertäjistä" ja ties vaikka mistä? Ihan kuin ois otettu edustaja suoraan tyhmien rivikansalaisten joukosta, ehkä jostain lähikuppilasta suoraan, ja jonka ainoa koulutus on peruskoulu. (HUOM. En tunne henkilön taustoja. Ilmaisen vain sen kuvan, jonka olen kyseisestä politiikosta saanut)
Mä en käsitä! Tätäkö Suomi oikeasti haluaa: Idiootteja, asioista tietämättömiä juntteja, päättämään meidän asioista? Ei kiitos!

Heh heh! Jos joku sattui katsomaan eilisen muslimielämää ohjelman, kiinnitti varmaan huomiota ohjelmassa esiintyneen mieshenkilön kommenttiin, jossa hän totesi juutalaisten olleen itse syypäitä holokaustiin. Tuollaisia kommentteja voivat antaa vain natsit ja sivistymättömät (perussuomalais) juntit! (Tällä kommentilla en väitä ohjelmassa esiintyneen miehen olevan natsi taikka sivistymätön. Esitän tässäkin yhteydessä vain mielipiteeni siitä millaisen kuvan hänestä sai kyseisen ohjelman kautta)

TÄTÄKÖ SUOMI HALUAA!!??

Antaa äänestää vaan. Antaa tulla persut voimiin hallitukseen jne. Aika näyttää, mitä ovat. Hypetys loppuu lyheen - viimeistään seuraaviin vaalehin asti. Eli se neljä vuotta on lyhyt aika, kun katsotaan asioita pitkällä tähtäimellä.
Eli emme voi mitään junttipersuille. Aika kyllä korjaa satoa - vrt. Tony Halme ja 13000 äänestäjää pk-seudulla. Kaikki he olivat aika helev...n väärässä!

[QUOTE="vieras";22999402]Hmm, mä en ole muutes koskaan äänestänyt puolueita vaan semmosia ihmisiä joiden ajatukset vastaa omiani parhaiten.[/QUOTE]

Suomessa on todella kova puoluekuri ja valta on siellä huipulla, et voi mitenkään tässä maassa sivuuttaa puoluetta ja äänestää vain henkilöä. Kyllä se puolueen sisältä pitää löytää se oma ehdokas.

[QUOTE="vieras";22999411]Ihan hyvin olen voinut kohta jo 11-vuotta. Näin olen toiminut kaikissa vaaleissa, jopa seurakunta.[/QUOTE]

Jos äänestät jotain puoluetta niin tuet sen politiikkaa ja varsinkin niitä huipulla olevia, vaikka ehdokkaasi olisi mitä mieltä hyvänsä näin se yleensä menee ja vastarannankiiskit jotka painavat väärää äänestysnappia pistetään aika nopeasti ruotuun.

Jos äänestät jotain puoluetta niin tuet sen politiikkaa ja varsinkin niitä huipulla olevia, vaikka ehdokkaasi olisi mitä mieltä hyvänsä näin se yleensä menee ja vastarannankiiskit jotka painavat väärää äänestysnappia pistetään aika nopeasti ruotuun.

No jaa. Ihan hyvin ne ehdokkaat jotka ovat läpipäässeet ovat pärjänneet ja vaikuttaneet myös paikallisesti. Mut ei ne mun suosikit ole joka vuosi edes läpi päässeet. No worries mate.

[QUOTE="vieras";22999418]No jaa. Ihan hyvin ne ehdokkaat jotka ovat läpipäässeet ovat pärjänneet ja vaikuttaneet myös paikallisesti. Mut ei ne mun suosikit ole joka vuosi edes läpi päässeet. No worries mate.[/QUOTE]

Kyllä voit äänestää vain ehdokasta ja siitähän se muutos lähtee puolueen sisällä jos tietty ehdokas saa paljon ääniä niin hänen valtansa myös kasvaa ja saa omia ajatuksia läpi paremmin puolueessa. Mutta kannatta pitää mielessä kuitenkin se puoluekuri, vähän kuin takaraivossa jyskyttämässä.