Miten kukaan voi äänestää jotain niin junttipuoluetta kuin perussuomalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joopa joo

Vieras
Miten kukaan voi äänestää puoluetta, joka puhuu "piipertäjistä" ja ties vaikka mistä? Ihan kuin ois otettu edustaja suoraan tyhmien rivikansalaisten joukosta, ehkä jostain lähikuppilasta suoraan, ja jonka ainoa koulutus on peruskoulu. (HUOM. En tunne henkilön taustoja. Ilmaisen vain sen kuvan, jonka olen kyseisestä politiikosta saanut)
Mä en käsitä! Tätäkö Suomi oikeasti haluaa: Idiootteja, asioista tietämättömiä juntteja, päättämään meidän asioista? Ei kiitos!

Heh heh! Jos joku sattui katsomaan eilisen muslimielämää ohjelman, kiinnitti varmaan huomiota ohjelmassa esiintyneen mieshenkilön kommenttiin, jossa hän totesi juutalaisten olleen itse syypäitä holokaustiin. Tuollaisia kommentteja voivat antaa vain natsit ja sivistymättömät (perussuomalais) juntit! (Tällä kommentilla en väitä ohjelmassa esiintyneen miehen olevan natsi taikka sivistymätön. Esitän tässäkin yhteydessä vain mielipiteeni siitä millaisen kuvan hänestä sai kyseisen ohjelman kautta)

TÄTÄKÖ SUOMI HALUAA!!??

Noo, eipä Keskustakaan ihan ilman ääniä valtaan noussut. Ja nyt rikostutkinta meneillään entistä pääministeriä koskien. Itse en äänestänyt viimeksi kumpaakaan, mutta jos valita pitäisi niin mieluummin juntti kuin rikollinen.

"tyhmät rivikansalaist". tännehän tarvitaan lisää ammattipoliitikkoja kusettamaan tyhmiä.
ennemmin noita natsijuntteja, ne saattais olla niin tyhmiä etteivät osaa täyttää omia lompakoitaan vaan tekisivät hommiaan.
tosin en äänestä yhtään ketään.

mielestä nämä isot valtapuolueet ovat vähän liian tuudittautuneita omaan valtaansa ja etenkin porvaripuolueet ovat viimeaikoina kärynneet aika monissa skandaaleissa ja poliisitutkintaa/rikollista toimintaa on liikaa! siksi jopa ns. tavis on mielestäni parempi vaihtoehto.

Kyllähän sen tietää, ketkä tuota puoluetta äänestävät. Rasistit tietenkin! Haluaako kansa, että heidän asioistaan päättävät eduskunnassa sellaiset ihmiset, jotka rasistit, natsit ja ties mitkä ennekkoluuloiset antisemitistit, ovat sinne äänestäneet? On muitakin vaihtoehtoja. En usko, että maahanmuuttokriittisyyteen tarvitaan tällaisia keinoja. Yleinen ajattelu on jo kallistumassa siihen suuntaan.

Mä olen oikeasti hyvin huolissani!

Miten kukaan voi äänestää puoluetta, joka puhuu "piipertäjistä" ja ties vaikka mistä? Ihan kuin ois otettu edustaja suoraan tyhmien rivikansalaisten joukosta, ehkä jostain lähikuppilasta suoraan, ja jonka ainoa koulutus on peruskoulu. (HUOM. En tunne henkilön taustoja. Ilmaisen vain sen kuvan, jonka olen kyseisestä politiikosta saanut)
Mä en käsitä! Tätäkö Suomi oikeasti haluaa: Idiootteja, asioista tietämättömiä juntteja, päättämään meidän asioista? Ei kiitos!

Heh heh! Jos joku sattui katsomaan eilisen muslimielämää ohjelman, kiinnitti varmaan huomiota ohjelmassa esiintyneen mieshenkilön kommenttiin, jossa hän totesi juutalaisten olleen itse syypäitä holokaustiin. Tuollaisia kommentteja voivat antaa vain natsit ja sivistymättömät (perussuomalais) juntit! (Tällä kommentilla en väitä ohjelmassa esiintyneen miehen olevan natsi taikka sivistymätön. Esitän tässäkin yhteydessä vain mielipiteeni siitä millaisen kuvan hänestä sai kyseisen ohjelman kautta)

TÄTÄKÖ SUOMI HALUAA!!??

No en mä ainakaan sunlaistas edustajaa huolisi, kun et edes seiso sanojesi takan. Tympi lukea tuollaista (huom!)pitoista tekstiä.

Minä haluan, että joku lopultakin puuttuu sosiaaliseen hallitsemattomaan maahanmuuttoon. En halua tänne rikollisliigoja rikastuttaneita 'pakolaisia' valtavia ilmaistukia nostelemaan. Ainoa puolue, joka sitä tosissaan yrittää on perussuomalaiset.

Sinisilmäinen politiikka tulee aiheuttamaan pahoja ongelmia tulevaisuudessa. Yksi suuri uhka on äärimuslimit. Toinen vakava tosin vielä piilossa oleva ongelma on kulttuurilliset syyt. Vauvoja ympärileikataan, tyttöjä pidetään kotona palvelijan asemassa ja lopulta pakkonaitetaan jollekin vanhemmalle sukulaiselle. Kunniamurhat naamioidaan onnettomuuksiksi tai itsemurhiksi. En halua sellaisen kulttuurin yleistyvän täällä, jossa naista ei arvosteta lainkaan.

Työperäinen maahanmuutto on aivan eri asia. Myöskään ihonvärillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Siispä äänestän persuja, jotta tällä yhteiskunnalla olisi tulevaisuudessa edes jotain toivoa selvitä nykyisenlaisena. Vaihtoehtona on taantua vastaavaksi takapajuiseksi ja ahdasmieliseksi maaksi kuin tällä hetkellä on tila näiden elintasopakolaisten maissa.

Alkuperäinen kirjoittaja en halua tytärtäni burkhaan;22107603:
Minä haluan, että joku lopultakin puuttuu sosiaaliseen hallitsemattomaan maahanmuuttoon. En halua tänne rikollisliigoja rikastuttaneita 'pakolaisia' valtavia ilmaistukia nostelemaan. Ainoa puolue, joka sitä tosissaan yrittää on perussuomalaiset.

Sinisilmäinen politiikka tulee aiheuttamaan pahoja ongelmia tulevaisuudessa. Yksi suuri uhka on äärimuslimit. Toinen vakava tosin vielä piilossa oleva ongelma on kulttuurilliset syyt. Vauvoja ympärileikataan, tyttöjä pidetään kotona palvelijan asemassa ja lopulta pakkonaitetaan jollekin vanhemmalle sukulaiselle. Kunniamurhat naamioidaan onnettomuuksiksi tai itsemurhiksi. En halua sellaisen kulttuurin yleistyvän täällä, jossa naista ei arvosteta lainkaan.

Työperäinen maahanmuutto on aivan eri asia. Myöskään ihonvärillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Siispä äänestän persuja, jotta tällä yhteiskunnalla olisi tulevaisuudessa edes jotain toivoa selvitä nykyisenlaisena. Vaihtoehtona on taantua vastaavaksi takapajuiseksi ja ahdasmieliseksi maaksi kuin tällä hetkellä on tila näiden elintasopakolaisten maissa.

Mä taas näen tämän perussuomalaisten suosion yhtä huolestuttavana piirteenä, kuin aikoinaan natsipuolueen (kansallissosialistisen puolueen) nousun kansapuolueeksi. Tämä suunta on hyvin lyhytnäköistä ja tyydyttää tällä hetkellä vain kansan huolta islamia kohtaan. Tätähän voi suoraan verrata juutalaisvainojen syntyyn!

Siis ei hito sentään! Olenko mä ainut, jolla ajatus etenee samansuuntaisesti?!

Kyllä minuakin todella ihmetyttää, että kuka näitä perussuomalaisia oikein äänestää. Tai Ruotsissa ruotsidemokraatteja. Äänimääräät ovat niin huikeita, että se alkaa olla pelottavaa, kun kuitenkin puolueiden kannanotot ovat avoimen rasistisia jne.

Mä ymmärrän kyllä sen,että ihmiset äänestävät persuja.Ne pitävät ääntä itsestään ja ajamistaan asioista.Ilmaisevat itseään tahallaan provokatiivisesti,jotta saavat tomun pöllymään vieläkin enemmän.Se vetoaa tässä tilanteessa moneen suomalaiseen kun nuo tutut ja turvalliset suurten puolueiden edustajat tuntuvat olevan otsikoissa viikosta toiseen vähintäänkin kyseenalaisessa mielessä.Persuilla on siis silmää markkinarakoon.

Ennen kuin kukaan sinne vaalikoppiin itseään änkee rustaamaan yhdenkään ehdokkaan numeroa suosittelisin jokaiselle edes pientä perehtymistä asiaan.Vaalikoneet on loistava keksintö,mutta paras lopputulos saadaan kun oikeasti kuunnellaan mitä kukakin sanoo.Ja mikäli tämänkin jälkeen on sitä mieltä,että persut tarjoavat sen,mitä itse edustajilta hakee on aivan oikeutettua äänestää heitä.En lähtisi tässä kohtaa vielä vertaamaan natsipuoluetta persuihin kuitenkaan.Tuntuvat enemmän semmoisilta koirilta,jotka haukkuvat kovaan ääneen,mutta eivät pure..

Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin. just ollut julkisuudessa että alaikäinen (tai sellaisena esiintyvä, koska ikämääritykset eivät ole sallittuja) turvapaikanhakija saa täyden ylöspidon + 300€/kk. Juuri ollut juttua miten esiinnytään perheenä vaikka sellainen ei olla, jotta päästäisiin maahan. Maahanmuuttoministeri hymistelee ja sanoo ettei ole hänen asiansa. Samaan aikaan tosi monet suomalaiset on työttöminä ja joutuvat kerjäämään ruokaa leipäjonoissa, kyllä niillekin varmaan kelpaisi se 300 ekstraa? Tuohon saumaan on hirvittävän helppo iskeä ilman mitään islamin/ihonvärin sotkemista asiaan. Ei kaikki pakolaiset ole tummaihoisia tai muslimeja.

Sitä se on, kun ei ole niitä välineitä, joilla voisi ajatella perussuomalaisia (tai koko tätä rasistista prosessia) kriittisesti - se otetaan suoraan mikä annetaan ja mihin on nyt nälkä. Ei haluta miettiä asioita pidemmälle ja luotetaan sokeasti siihen, että tämä on se kestävä tie, jolle on hyvä nyt rakentaa politiikkaa.

Mä todella toivon, että muut puolueet nyt aktiivisesti ja aktiivisemmin osallistuvat tähän keskusteluun. Näkyvämpää toimintaa, ettei koko kansa hurahda höyrypäiden rasistisiin kannanottoihin.

[QUOTE="vieras";22107735]Mä ymmärrän kyllä sen,että ihmiset äänestävät persuja.Ne pitävät ääntä itsestään ja ajamistaan asioista.Ilmaisevat itseään tahallaan provokatiivisesti,jotta saavat tomun pöllymään vieläkin enemmän.Se vetoaa tässä tilanteessa moneen suomalaiseen kun nuo tutut ja turvalliset suurten puolueiden edustajat tuntuvat olevan otsikoissa viikosta toiseen vähintäänkin kyseenalaisessa mielessä.Persuilla on siis silmää markkinarakoon.

Ennen kuin kukaan sinne vaalikoppiin itseään änkee rustaamaan yhdenkään ehdokkaan numeroa suosittelisin jokaiselle edes pientä perehtymistä asiaan.Vaalikoneet on loistava keksintö,mutta paras lopputulos saadaan kun oikeasti kuunnellaan mitä kukakin sanoo.Ja mikäli tämänkin jälkeen on sitä mieltä,että persut tarjoavat sen,mitä itse edustajilta hakee on aivan oikeutettua äänestää heitä.En lähtisi tässä kohtaa vielä vertaamaan natsipuoluetta persuihin kuitenkaan.Tuntuvat enemmän semmoisilta koirilta,jotka haukkuvat kovaan ääneen,mutta eivät pure..[/QUOTE]

Mä olen melko varma, että tuon ajan saksalaiset olivat samaa mieltä kansallissosialistisesta puolueesta, kuin sinä ja moni muu nyt perussuomalaisista. Jos silloin ne ihmiset olisivat nähneet mihin tuon ajan ilmapiiri tulee johtamaan, he olisivat toimineet toisin. Nyt on taas ilmapiiri tällainen, sopiva rasismille, joka verhotaan "huoleen meistä". Kyllä, olen samaa mieltä siitä, että maahanmuuttoon ON suhtauduttava kriittisesti ja että me emme halua onelmia, joita aiheuttavat uuteen kotimaahansa sopeutumattomat maahanmuuttajat, mutta ei näin... ei näin...

Lainaus
Tätäkö Suomi oikeasti haluaa: Idiootteja, asioista tietämättömiä juntteja, päättämään meidän asioista?

Eli tilanne ei mielestäsi muuttuisi millään lailla?

Lisäys: minä en usko yhdenkään politiikon sanaan, ja varsinkaan en silloin kun vaalit ovat ovella.

Viimeksi muokattu:
Hyvää perussuomalaisissa on viherhömpötyksen vastustaminen...muakin ärsyttää että ihmiset ajetaan kotoaan jollain typerällä jätevesilailla. Muuta hyvää perussuomalaisissa ei sitten oikein olekaan...

Perussuomalaisilla on ajatuksia, jotka monet kokee omikseen. :(

Jos uutisissa on toistuvasti enemmän maahanmuuttajien kuin kantasuomalaisten tekemiä rikoksia, niin alkaahan se vähitellen näkyä asenteina maahanmuuttoa kohtaan.

Eiköhän aika moni Perussuomalaisia äänestänyt osaa kuitenkin lukea ne uutiset ja kyllä aika moni tietää miten ne rikokset täällä jakautuu, kuka tekee mitäkin.

Olisi kiva tietää mihin te luulette Suomen olevan menossa, jos Ps saakin vaaleissa vaikka nyt 12% äänistä? Mitä tapahtuu, tuleeko uusi holokausti tai nouseeko jostain suosta lauma "rasisteja" riehumaan kaduille ja rikkomaan ikkunoita?

Mikä se on se kauhukuva?

En usko eräiden maalaamiin kuviin hunnutetuista suomalaisnaisista, mutta uskon kyllä siihen että tietty maahanmuutto nielee rahaa eikä anna paljoa takaisin.

Ylipäänsäkin ihmetyttää, kuka täysijärkinen äänestää nykyään jotain työväelle ja sosialisteille flirttailevaa puoluetta. 70 vuotta neukkulan vieressä ja jengi liputtaa vieläkin ihanneyhteiskunnan mallia ja hoilaa työväenpuolueiden autuudesta. Kyllä oli vitun hyvät systeemit, otetaan mallia.

Junttikortti on hyvä heittää aina kun puhutaan perussuomalaisista. Onhan se hienompaa kuulua keskustaan kuin "juntteihin". Mutta ei mun päätä näillä junttijutuilla käännetä, perussuomalaisia äänestän ja piste. Katsotaan miten käy. Haluan että meidän maan mummot, papat, lapset, vähäosaiset ja muut apua tarvitsevat suomen kansalaiset hoidetaan hyvin niillä verovaroilla mitä suomen kansa on itse maksanut. Jos se tekee minusta rasistin niin olkoon.
*Sen jälkeen kun omat asiat on hoidossa voidaan alkaa auttaa muiden maiden kansalaisia.

TÄTÄKÖ SUOMI HALUAA!!??

Olipa juntti kommentti:). Ensin vaahtoat kuinka ole niin jotain mieltä, sitten kumoat kaiken kertomalla, ettet muuten tiedäkään asiasta mitään, lopuksi vielä "varmistat" koko kirjoituksesi mielipiteen kumoavalla kommentilla, ettei vaa kukaan pääse heittämään P**** niskaasi:) Too funny:)