V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin persut sanoo mitä ajattelee, muut ei uskalla.
Samaa mieltä, hyi helvetti.
Kaks vuotta sitten ne oli pellejä KAIKKIEN mielestä, nyt sitten tyhmä kansa nuoleskelee ja taputtelee olalle "kyllä te ootte ainoa vaihtoehto, ja mieskin on samaa mieltä"... voi yrjö mitä perseennuolentaa.
:headwall:
Valkea naama hyvä, ruskea naama paha!Ajattelee? Millä?![]()
Ajattelee? Millä?![]()
Valkea naama hyvä, ruskea naama paha!![]()
En äänestä "persuja", heidän arvonsa on liian erilaisia omistani.
Miten kukaan voi äänestää puoluetta, joka puhuu "piipertäjistä" ja ties vaikka mistä? Ihan kuin ois otettu edustaja suoraan tyhmien rivikansalaisten joukosta, ehkä jostain lähikuppilasta suoraan, ja jonka ainoa koulutus on peruskoulu. (HUOM. En tunne henkilön taustoja. Ilmaisen vain sen kuvan, jonka olen kyseisestä politiikosta saanut)
Mä en käsitä! Tätäkö Suomi oikeasti haluaa: Idiootteja, asioista tietämättömiä juntteja, päättämään meidän asioista? Ei kiitos!
Heh heh! Jos joku sattui katsomaan eilisen muslimielämää ohjelman, kiinnitti varmaan huomiota ohjelmassa esiintyneen mieshenkilön kommenttiin, jossa hän totesi juutalaisten olleen itse syypäitä holokaustiin. Tuollaisia kommentteja voivat antaa vain natsit ja sivistymättömät (perussuomalais) juntit! (Tällä kommentilla en väitä ohjelmassa esiintyneen miehen olevan natsi taikka sivistymätön. Esitän tässäkin yhteydessä vain mielipiteeni siitä millaisen kuvan hänestä sai kyseisen ohjelman kautta)
TÄTÄKÖ SUOMI HALUAA!!??
Suomessa on todella kova puoluekuri ja valta on siellä huipulla, et voi mitenkään tässä maassa sivuuttaa puoluetta ja äänestää vain henkilöä. Kyllä se puolueen sisältä pitää löytää se oma ehdokas.
Jos äänestät jotain puoluetta niin tuet sen politiikkaa ja varsinkin niitä huipulla olevia, vaikka ehdokkaasi olisi mitä mieltä hyvänsä näin se yleensä menee ja vastarannankiiskit jotka painavat väärää äänestysnappia pistetään aika nopeasti ruotuun.