miten kostaa entiselle koulukiusaajalle

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä ajattelin vuosia pahoinpiteleväni entisten kiusaajieni lapset, jotta saavat viedä vanhemmilleen kivat terveiset, mutta sitten kun oma elämä muuttui onnelliseksi, unohtui koston hautominenkin.
 
vierailija
Poikien pitkään jatkunut koulukiusaaminen aiheutti sen että pelkäsin miehiä aikuisiälläkin enkä uskaltanut parisuhteeseen. Masennus ja itsetuhoajatukset oli arkipäivää kolmenkymmenen ikään asti.

En halua kostaa sillä uskon karmaan. Kaikki mua kiusanneet, niille sattui myöhemmin ikäviä asioita. Yhden kiusaajan teini-ikäinen tyttö teki itsarin koulukiusaamisen takia, näin kuulin.

Parempi ettet puutu asiaan sillä niin makaa kuin petaa.
Toisaalta minäkin ajattelen noin, koska uskon siihen, että kosto tulisi jättää Jumalalle. Joskus se tuntuu vaikealta. Mutta vaikka ei saisi ajatella näin, niin minusta tuntuu sinun asiaa ajatellessani oikein hyvältä, kun kerroit, että sinun kiusaajille tapahtui myöhemmin ikäviä asioita, ja nautin siitä henkisestä kärsimyksestä, minkä tämän tyttärensä tappaneen vanhemmat ovat saaneet kokea.

Minullakin ollut naisena elämä helvettiä. Mielessäni kehittelen kostoja. Olen joutunut jonkun hullun stalkkaamisen kohteeksi. Joku entisistä työnantajistani tai kouluttajistani antaa ohjeita uusille työnantajilleni, että kuinka minua täytyy henkisesti rääkätä. Se on joku todella narsistinen ihminen. Minulla oli yksi kouluttaja Porvoon Edupolissa, joka oli aika pitkälle narsisti, mutta yksi nuoruuuden työnantajistani eräästä Helsinkiläisestä siivousalan yrityksestä on epäiltyjen listalla. Haluaisin hakkauttaa monet ihmiset. Voi olla, että joskus se vielä tapahtuu, ja he vammautuvat pysyvästi loppuiäkseen, tai sitten jotain muuta hirveää tapahtuu heille. Yritän kuitenkin hillitä itseni viimeiseen asti. Tiedän, kun koston luovuttaa Jumalalle, niin sillä luovutushetkellä hän ottaa asiat haltuunsa. Jotenkin tunnen sen ihan hengessä. Jumala pätkäyttää heitä niin kovasti päähän, että pahantekijät pätkähtävät maahan makaamaan, ja pian painetaan ambulanssilla kohti sairaalaa.

Olen oppinut kiroamisen taidon, ja olen todella hyvä siinä.
 
vierailija
Minä olen entinen koulukiusaaja. Tottakai häpeän ja kadun,mutta ihmettelin silti syvästi kun silloinen kiusattu alkoi nyt 15 v myöhemmin muistella menneitä ja vinoilla.

Oltiin hei pentuja silloin, nyt aikuisia....
Ne teot on ollut siellä kiusatulla pinnan alla koko ajan. Vaikuttaneet mahdll hänen koko elämäänsä. Mieti asiaa hänen kannaltaan, miten asia on voinut seurata mukana kaikki ne matkat
 
vierailija
K
Ne teot on ollut siellä kiusatulla pinnan alla koko ajan. Vaikuttaneet mahdll hänen koko elämäänsä. Mieti asiaa hänen kannaltaan, miten asia on voinut seurata mukana kaikki ne matkat
Kyllä ne pahantekijät vielä jollain tavalla saavat turpaan ihan kunnolla. Olen päättänyt että pidän itse siitä huolen tavalla tai toisella. Tai ainakin haluan nauttia ja katsoa, kun Jumala syöksee heidät kumoon hakkautan vielä monta akkaa ja ukkoa tavalla tai toisella. Oppivat kunnioittamaan muita vastoinkäymisten kautta jollei muuten.
 
vierailija
Minä ajattelin vuosia pahoinpiteleväni entisten kiusaajieni lapset, jotta saavat viedä vanhemmilleen kivat terveiset, mutta sitten kun oma elämä muuttui onnelliseksi, unohtui koston hautominenkin.
Se satuttaa just mukavalla tavalla jos kiusaajien lapset, puoliso tai vanhukset joutuvat kärsimään syyttömästi. Jos kirous on tarpeeksi vahva niin kärsimyksiä tapahtuu heille käytännössä ilman että tarvitsee tehdä mitään. Yksi tehokas tapa on kirota vastapuoli itsemurha aikeisiin. sairauksiin, sairaalaan jne. Se on koko homma Jumalan kädessä miten tehokkaasti hän sallii lyöntien tapahtua käytännön tasolla. Turpiin vaan ja kennolla.
 
vierailija
Toisaalta minäkin ajattelen noin, koska uskon siihen, että kosto tulisi jättää Jumalalle. Joskus se tuntuu vaikealta. Mutta vaikka ei saisi ajatella näin, niin minusta tuntuu sinun asiaa ajatellessani oikein hyvältä, kun kerroit, että sinun kiusaajille tapahtui myöhemmin ikäviä asioita, ja nautin siitä henkisestä kärsimyksestä, minkä tämän tyttärensä tappaneen vanhemmat ovat saaneet kokea.

Minullakin ollut naisena elämä helvettiä. Mielessäni kehittelen kostoja. Olen joutunut jonkun hullun stalkkaamisen kohteeksi. Joku entisistä työnantajistani tai kouluttajistani antaa ohjeita uusille työnantajilleni, että kuinka minua täytyy henkisesti rääkätä. Se on joku todella narsistinen ihminen. Minulla oli yksi kouluttaja Porvoon Edupolissa, joka oli aika pitkälle narsisti, mutta yksi nuoruuuden työnantajistani eräästä Helsinkiläisestä siivousalan yrityksestä on epäiltyjen listalla. Haluaisin hakkauttaa monet ihmiset. Voi olla, että joskus se vielä tapahtuu, ja he vammautuvat pysyvästi loppuiäkseen, tai sitten jotain muuta hirveää tapahtuu heille. Yritän kuitenkin hillitä itseni viimeiseen asti. Tiedän, kun koston luovuttaa Jumalalle, niin sillä luovutushetkellä hän ottaa asiat haltuunsa. Jotenkin tunnen sen ihan hengessä. Jumala pätkäyttää heitä niin kovasti päähän, että pahantekijät pätkähtävät maahan makaamaan, ja pian painetaan ambulanssilla kohti sairaalaa.

Olen oppinut kiroamisen taidon, ja olen todella hyvä siinä.
SURVAISE ISO ANAALITAPPI SEN PEPPUUN! <- Just noin heille pitäis tehdä jokaiselle. Ehkä joku vielä intoutuu. Heh heh, nauran vieressä ja katson nautinnosta toisten kärsimyksiä. Kurjaa ja voi miten hurjaa on heidän elämänsä vielä iljetykset kulinaristit. Osat vaihtuvat ja roolit muuttuvat uusiksi vuosien vaihtuessa. Jäkäjäkä jäynää, viehkeää vietiin vieden. Dikudiku diku hei hei hei vei sen vei! Just homma hoituu !
 

Yhteistyössä