N
Nimetön
Vieras
Ystäväni sai keskenmenon vähän aikaa sitten. Itselläni on pieni lapsi, ja toinen tulossa. Näistä tulokkaistahan olisi tullut "luokkatovereita". Raskaus oli hyvällä mallilla ja viikkoja reilu 13. Ja mikä eniten tässä sattuu, niin he eivät todennäköisesti saa koskaan enää mahdollisuutta omaan lapseen, niin pitkät ja raskaat hoidot ovat takana.
Jotenkin on nyt todella vaikea tilanne, kuinka kohtaan ystäväni seuraavan kerran? Toivoin jo, että olisi miellummin vaikka minulle tullut mielummin km, kuin heille (en sitä tietenkään tahdo!). Ystäväni muistaa varmasti aina oman onnen hetkensä kun näkee minun lapseni. Suunniteltiin ja haaveiltiin jo yhdessä vaikka mistä, kun riskiviikot olivat takana...
Epäreilua todella!
Jotenkin on nyt todella vaikea tilanne, kuinka kohtaan ystäväni seuraavan kerran? Toivoin jo, että olisi miellummin vaikka minulle tullut mielummin km, kuin heille (en sitä tietenkään tahdo!). Ystäväni muistaa varmasti aina oman onnen hetkensä kun näkee minun lapseni. Suunniteltiin ja haaveiltiin jo yhdessä vaikka mistä, kun riskiviikot olivat takana...
Epäreilua todella!