Mä kerroin ekan ultran jälkeen. Kävin keskellä päivää ultrassa, sanoin meneväni omille menoille, kun tulin takaisin, esittelin meidän uuden perheenjäsenen ultrakuvaa läsnäolijoille ja muillehan tieto sitten levisinkin "automaattisesti".
Kunhan marssin esimiehen juttusille ja sanoin että "Tauti on tarttuvaa, olen myös raskaana" Meidän tiimistä siis jo yksi oli ilmoittanut omasta raskaudestaan!
Mä jouduin esimiehelle kertomaan kasvot valkoisina ja yökkien, että mä oon raskaana, voin todella pahoin ja lähden nyt kotiin. Ilmoitin siis, että oksenteluni tuskin tarttuu muihin . Muille kerroin ekan ultran jälkeen. Samana päivänä oli mun synttärit joten kävin matkalla hakemassa leipomosta herkkuja kahvipöytään. Kun tulin töihin, kaikki oli sopivasti pöydässä ja siellä laitoin vaan herkut pöytään. Sitten sanoin syyksi, että mulla on synttärit. Hetken siinä virnuilin ja sanoin, että ja kävin katsomassa meidän maaliskuussa syntyvää vauvaa .
Kiitos ajatuksista - toivottavasti ei yökkien kuitenkaan tarvitse kertoa Ultrakuvien esittely voisi olla ihan ok, mutta osa työkavereista sen verran vieraita etten sisustaani heille välittäisi esitellä
Meillä oli kamala henkilökuntapula, porukka sanoi itseään irti harvase viikko eikä uusista ollut tietoakaan.. Yksi naapuri tiimiläinen jutteli pomon kanssa sosiaalitilassa, sanoi juuri itseään irti.. Kun keskustelu oli käyty loppuun avasin suuni ja laukaisin.. Nyt kun Arjakin on irtisanonut itsensä voin kait minäkin kertoa että jään syksyllä äitiyslomalle Pomo onnitteli ja sanoi että vihdoinkin hyviä uutisia.. jatkaen kohta että ai niin silloinhan sinäkään et ole täällä enää kohta |O Syksy tuli nopeammin kuin kukaan arvasi, jäin saikulle ja siitä lomille jo raskausviikolta 16..