Miten kauan kumppani kestää ilman seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissujarmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reissujarmo

Vieras

Ex-rouva kesti ilman seksiä korkeintaan kaksi viikkoa, olinpa kotimaassa, tai työhommissa ulkomailla. Itse jouduin työn takia pitämään kuukaudenkin taukoa, rouva ei...

Ex-rouva kesti ilman seksiä korkeintaan kaksi viikkoa, olinpa kotimaassa, tai työhommissa ulkomailla. Itse jouduin työn takia pitämään kuukaudenkin taukoa, rouva ei...

Missäs kaukana sitä on työskennelty kun ei siellä seksiä harrastettu. Olitkos kenties lintubongarina etelämantereella?

Viimeksi muokattu:
Murrosiän jälkeen tytöt/naiset kestävät maksimissaan pari viikkoa ilman seksiä. Kas, kun heillä on asian suhteen narut hanskassa.

Murkkupojat jäävät seksin osalta huomattavasti vähemmälle. Jengien kingit saavat seksiä useita kertoja vuorokaudessa eri tahoilta, mutta perushemmo saa sitä vasta lupauduttuaan alttarilla, ja sen jälkeenkintuskallisen harvoin...

Mutta onhan olemassa Internetti, josta seksiä saa aina halutessaan....

Etäsuhteessa eläneenä tiedän, että muut miehet eivät kiinnosta, kun sydän sykkii muualle. Ja nyt en puhu seksittömistä päivistä ja viikoista, vaan kuukausista. Olen seksuaalinen nainen, mutta toista miestä en sänkyyni huoli, kun rakkaani on poissa. Seksuaalista turhautumistani hoidan omin voimin.

Suhde voi olla myös täysin platoninen. On ihmisiä, jotka eivät ole seksuaalisia ja saavat parisuhteessa kiksejä aivan jostain muusta kuin seksistä.

Etäsuhteessa eläneenä tiedän, että muut miehet eivät kiinnosta, kun sydän sykkii muualle. Ja nyt en puhu seksittömistä päivistä ja viikoista, vaan kuukausista. Olen seksuaalinen nainen, mutta toista miestä en sänkyyni huoli, kun rakkaani on poissa. Seksuaalista turhautumistani hoidan omin voimin.

Niin yksinkertaista. Rakastunut ihminen ei koskaan petä.

Viimeksi muokattu:
Olin viime keväänä muutaman kuukauden ulkomailla töissä. Minulla alkoi jo parin viikon jälkeen ajatukset pyöriä seksin ympärillä. Mietin miksi parisuhteessa olevan pitäisi olla ilman seksiä jos oma kumppani ei voi olla lähellä. En pettänyt silloin enkä ole pettänyt sen jälkeenkään, mutta olen miettinyt paljon näitä asioita. Tunnen tietenkin itsekin mustasukkaisuutta, mutta mietin voisiko siitä päästä yli. Miksi se olisi niin kamalaa, jos kumppani saisi vähän seuraa yksinäisyyteensä ja helpotusta seksinnälkäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja kestää vaikka ...;10864366:
Suhde voi olla myös täysin platoninen. On ihmisiä, jotka eivät ole seksuaalisia ja saavat parisuhteessa kiksejä aivan jostain muusta kuin seksistä.

Mistä tuollaisessa tilanteessa voi saada kiksejä?
Entä jos seksiä on alussa ollut, mutta se puoli alkaa kuihtumaan. Sitäkö vaan sit tullaan toimeen ilman sitä.

Te, joilla kumppanit on, n**kaa sydämenne kyllyydestä kaikkialla ja aina kun mahdollista!!! Harrastakaa pitkiä esileikkejä ja muuta mukavaa. Nauttikaa toisistanne.

Itse en ole tuossa tilanteessa tällä hetkellä. Mieliteot ovat kuitenkin ihan kamalat. Vaan tyhjästä on paha jne...

tämä vähän riippuu, jos on kumppanilla jokin fyysinen - ei siis seksitauti - niin ainakin minä jaksan kyllä odottaa kuukausitolkulla, kaikista tähän ei ole mutta minä pystyn siihen, eli vastaus on niin kauan kuin on tarvis.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä;10875925:
Mistä tuollaisessa tilanteessa voi saada kiksejä?
Entä jos seksiä on alussa ollut, mutta se puoli alkaa kuihtumaan. Sitäkö vaan sit tullaan toimeen ilman sitä.

Te, joilla kumppanit on, n**kaa sydämenne kyllyydestä kaikkialla ja aina kun mahdollista!!! Harrastakaa pitkiä esileikkejä ja muuta mukavaa. Nauttikaa toisistanne.

Itse en ole tuossa tilanteessa tällä hetkellä. Mieliteot ovat kuitenkin ihan kamalat. Vaan tyhjästä on paha jne...

Ei seksi ole ainoa asia josta voi saada kiksejä elämässä. Päinvastoin on aika huolestuttavaa jos se on parisuhteen ainoa koossa pitävä voima, koska sitten suhde ei kyllä tule olemaan pitkäikäinen.

Minä tulen suhteessani toimeen hyvin ilman seksiä, rakastamme kuitenkin toisiamme ja haluamme olla yhdessä, nautimme matkustelusta, elokuvista, musiikista ja kaikesta muusta mitä elämä voi tarjota. Toisen seurasta voi nauttia, pitkistä keskusteluista vaikka, ilman että tarvisi nauttia siitä toisesta fyysisesti.

Ei seksi ole ainoa asia josta voi saada kiksejä elämässä. Päinvastoin on aika huolestuttavaa jos se on parisuhteen ainoa koossa pitävä voima, koska sitten suhde ei kyllä tule olemaan pitkäikäinen.

Minä tulen suhteessani toimeen hyvin ilman seksiä, rakastamme kuitenkin toisiamme ja haluamme olla yhdessä, nautimme matkustelusta, elokuvista, musiikista ja kaikesta muusta mitä elämä voi tarjota. Toisen seurasta voi nauttia, pitkistä keskusteluista vaikka, ilman että tarvisi nauttia siitä toisesta fyysisesti.

Ei ainut asia josta voi saada kiksejä. Oleellinen osa kuitenkin, enkä tarkoita pelkkää yhdyntää.

Laittaa tosiaan miettimään... hyvällä tavalla.

Itse olen yksin elävä ja viime ajat on ollut mielessä (vain) seksi.
Muistan ettei pitkässä suhteessa kaikki ollut aina helppoa... Toinen olisi kuitenkin ollut tuttu ja turvallinen.
Nyt halajan... seksiä? Ehkä pelkkää tyydytystä. Mutta ilman edes jonkunlaista tunnetta en ole siihen valmis, joten Heaven can wait.

Viimeksi muokattu:
Riippuu siitä hyvinpaljon, mitä sillä seksillä ymmärretään.

Sitä varsinaista yhdyntää ilman voi olla pitkiäkin aikoja, jopa vuosia.

Mielestäni seksuaalisuuteen liittyy paljon muutakin, joista saan myös hyvänolontunteen.
Kosketus, vaikkapa halaus on sellainen.
Alastomuus, siinä näen jotain kaunista, joka tuntuu hyvältä.
Vihjailevat puheet, esimerkiksi saanko pitää kättä masunpäällä.
Paljaiden ihohen kosketus, mikä olisi sen suloisempaan.
Kädellä sukuelimiin koskeminen olisi suorastaan mahtavaa.

Tottakai nuo seksuaalisesti kiihottavat, mutta se kiihottuneena olo onkin sitä parasta.

Mutta jos noistakin pitäisi luopua, niin silloin tuntuisi pahalta.

Kyllä ilmankin pärjää. Aika pian jopa unohtaa koko asian, jos on paljon muuta mukavaa. Se on vain yksi asia elämässä, ja aika pieni sellainen, loppujen lopuksi. Riippuu siitä, mihin on tottunut, hetken päästä tottumukset ovat jo toiset. Minuakin huolettaisi, jos tuo olisi oleellisin asia liitossa.

Mitenkähän seuraava ristiriita korjataan, kun halaan ja suukotan vaimoa rakkaudesta, mutta hän kuvittelee minun olevan seksiä vailla?

No en tietystikään ole pahoillani, jos se seksiin johtaa, mutta tuossa pusutusvaiheessa on rakkaus päällimmäisenä mielessä.

Mitenkähän seuraava ristiriita korjataan, kun halaan ja suukotan vaimoa rakkaudesta, mutta hän kuvittelee minun olevan seksiä vailla?

No en tietystikään ole pahoillani, jos se seksiin johtaa, mutta tuossa pusutusvaiheessa on rakkaus päällimmäisenä mielessä.

Miten ois sanomalla, jos näkee toisen olemuksesta että esim. jäykistyy kun luulee että toinen on seksiä vailla. Kukaan ei ole ajatustenlukija.
Ei sekään ole hyvä jos pitää omia tekojaan analysoida ja melkein puolustautua jo mielessään... Tai jos kumppani tekee omia tulkintojaan.

Minusta on nyt jännä tämä (tosin vain muutaman miehen otanta) että seksi ei ole tärkeintä tai jopa tärkeää lainkaan. Kuitenkin miten paljon miehet esim. keskustelupalstoilla ja jutellessa valittavat että seksielämä on ihan kuollutta, tyyliin "koskaan ei saa".

Pitääkö oikeasti kysyä saako pitää kättä toisen vatsalla, tai ei saa koskettaa sukuelimiä... Miten te sitten aloitatte seksin jos ei pienillä teoilla?
Minulla on varmaan ihan outo käsitys seksielämästä. Itse haluaisin sellaisen miehen jonka kanssa pienet teot johtaisivat molemmille hyvään yhteiseen oloon. Toki puhuakin saa =D

Viimeksi muokattu:

Minun mieheni on joskus sanonut että on vain halituulella tullessaan halimaan tai pusuttelemaan. Helpostihan jos nainen ei ole "sillä" tuulella niin hän sitten ei halua edes suukotella ettei mies luulisi että se johtaa muuhun. Kommunikointia siis vain niin ei tule väärinkäsityksiä...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä;10877503:
Minusta on nyt jännä tämä (tosin vain muutaman miehen otanta) että seksi ei ole tärkeintä tai jopa tärkeää lainkaan. Kuitenkin miten paljon miehet esim. keskustelupalstoilla ja jutellessa valittavat että seksielämä on ihan kuollutta, tyyliin "koskaan ei saa".

Pitääkö oikeasti kysyä saako pitää kättä toisen vatsalla, tai ei saa koskettaa sukuelimiä... Miten te sitten aloitatte seksin jos ei pienillä teoilla?
Minulla on varmaan ihan outo käsitys seksielämästä. Itse haluaisin sellaisen miehen jonka kanssa pienet teot johtaisivat molemmille hyvään yhteiseen oloon. Toki puhuakin saa =D
Minunmielestä on se oheistoiminta kaikkein tärkeintä.
Toisinsanoen se matka sinne seksiin, eli yhdyntään.

Siinätapauksessa, kun puolisosta tuntuu oheistoimintakin vastenmieliseltä, niin silloin kyllä mies vaittaa, ettei milloinkaan saa.

Tottakai haluaisin kysyä, saanko pitää kättä pimpin päällä, mutta kun tiedän sen johtavan kiukutteluun, niin olen keventänyt kysymystä, saanko pitää kättä masulla.
Kaipa se joskus onnistuu pienien tekojen kautta, mutta olisi se kiva joskus puhuakin.

Yhteistyössä