Miten kauan kumppani kestää ilman seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissujarmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minunmielestä on se oheistoiminta kaikkein tärkeintä.
Toisinsanoen se matka sinne seksiin, eli yhdyntään.

Siinätapauksessa, kun puolisosta tuntuu oheistoimintakin vastenmieliseltä, niin silloin kyllä mies vaittaa, ettei milloinkaan saa.

Tottakai haluaisin kysyä, saanko pitää kättä pimpin päällä, mutta kun tiedän sen johtavan kiukutteluun, niin olen keventänyt kysymystä, saanko pitää kättä masulla.
Kaipa se joskus onnistuu pienien tekojen kautta, mutta olisi se kiva joskus puhuakin.

Olet rähmäkäpälä. Jos osaisit tuottaa vaimolle orkun, niin hän vaatisi sinua laittamaan käden pilluun ja haluaisi pilluhierotaa.

Viimeksi muokattu:
Vanha sanonta:

Vaimoaan rakastava mies haluaa olla hänen, yksin hänen koko sielultaan ja ruumiltaan. Hän ei jaa itseään toisten naisten kanssa, vaikkei hän pidäkkään itseään täydellisenä aviomiehenä.
Hän on kuitenkin sitoutunut vaimoonsa "myötä- ja vastoinkäymisessä, kunnes kuolema heidät erottaa"

ja sama muuten pätee myös toisinpäin.

Olet rähmäkäpälä. Jos osaisit tuottaa vaimolle orkun, niin hän vaatisi sinua laittamaan käden pilluun ja haluaisi pilluhierotaa.

Kyllä näin on! Jos vaimo ei saa tyydytystä, miksi hän haluaisi huonoa seksiä? Sen verran olen tämän miehen juttuja lukenut, että tiedän vaimon olevan erittäin estynyt seksuaalisesti, hän on oppinut korkeintaan feikkaamaan hyvää oloa, ettei mies koko iltaa rähmi.

Kun nainen tyydyttyy, jää hänelle muistijälkiä hyvästä olosta. Ei kukaan nainen niistä hyvistä hetkistä luovu vapaaehtoisesi. Vaimo jo noin 6-kymppinen, tuskin enää oppii orkkua, paikatkin alkavat kuivumaan kun estrogeeni yms. vähenee elimistössä. Orkku olisi pitänyt opetella aikaa sitten.

Kyllä näin on! Jos vaimo ei saa tyydytystä, miksi hän haluaisi huonoa seksiä? Sen verran olen tämän miehen juttuja lukenut, että tiedän vaimon olevan erittäin estynyt seksuaalisesti, hän on oppinut korkeintaan feikkaamaan hyvää oloa, ettei mies koko iltaa rähmi.

Kun nainen tyydyttyy, jää hänelle muistijälkiä hyvästä olosta. Ei kukaan nainen niistä hyvistä hetkistä luovu vapaaehtoisesi. Vaimo jo noin 6-kymppinen, tuskin enää oppii orkkua, paikatkin alkavat kuivumaan kun estrogeeni yms. vähenee elimistössä. Orkku olisi pitänyt opetella aikaa sitten.
Mitenkähän se asianlaita oikein on?
Tukeudun seuraavassa perustelussa asiantuntijoiden kirjoituksiin.
Esimerkiksi Väestöliiton sivuilla kirjoitetaan.
Mies ei yksin ole vastuussa naisen orgasmista.
Vaikka miehellä on osuus sen onnistumiseen, niin silti hänelle ei voi kaikkea syytä langettaa.
Olen aina halunnut ottaa neuvoja vastaan häneltä, mutta en ole saanut.
Tuosta syystä olen ottanut selvää muualta, ja olen saanutkin.
Siitä kiitos kaikille.

Mitä pahaa siinä feikkaamisessa on?
Pääasia kun jotain liikettä on siellä havaittavissa.
Kyllä emätin palloutuu kuten sen kuuluukin tehdä.
Samoin selkä kaareutuu ja kaikki poimut on pörhöllään.
Mutta jos ne supistelut jotka sormessa tuntuvat ovat feikkiä, niin olkoon.

Tuo tietysti pitää paikkansa, että oppiminen on jo myöhäistä.
Minullekin riittää jo myös vähäisempi toiminta.
Riittää kun saan pitää kättä paikoillaan siinä vakosen päällä.
Tapahtui jopa niin, että sain tuntea siellä pientä liikehdintää, aivan kun olisi sydämenlyönti siellä tuntunut.
Itsekin yllätyin miten hyvälle tuntui noinkin pieni liike.

Joten onnistuin jälleen löytämään jotain uutta.
Ei kaiken tarvitse olla suurta ja mahtavaa.
Voi olla myös pientä ja ihanaa.

Viimeksi muokattu:
Mitenkähän se asianlaita oikein on?
Tukeudun seuraavassa perustelussa asiantuntijoiden kirjoituksiin.
Esimerkiksi Väestöliiton sivuilla kirjoitetaan.
Mies ei yksin ole vastuussa naisen orgasmista.
Vaikka miehellä on osuus sen onnistumiseen, niin silti hänelle ei voi kaikkea syytä langettaa.
Olen aina halunnut ottaa neuvoja vastaan häneltä, mutta en ole saanut.
Tuosta syystä olen ottanut selvää muualta, ja olen saanutkin.
Siitä kiitos kaikille.

Mitä pahaa siinä feikkaamisessa on?
Pääasia kun jotain liikettä on siellä havaittavissa.
Kyllä emätin palloutuu kuten sen kuuluukin tehdä.
Samoin selkä kaareutuu ja kaikki poimut on pörhöllään.
Mutta jos ne supistelut jotka sormessa tuntuvat ovat feikkiä, niin olkoon.

Tuo tietysti pitää paikkansa, että oppiminen on jo myöhäistä.
Minullekin riittää jo myös vähäisempi toiminta.
Riittää kun saan pitää kättä paikoillaan siinä vakosen päällä.
Tapahtui jopa niin, että sain tuntea siellä pientä liikehdintää, aivan kun olisi sydämenlyönti siellä tuntunut.
Itsekin yllätyin miten hyvälle tuntui noinkin pieni liike.

Joten onnistuin jälleen löytämään jotain uutta.
Ei kaiken tarvitse olla suurta ja mahtavaa.
Voi olla myös pientä ja ihanaa.

Jos naisella on ylipäätään orgasminsaantivaikeuksia, on se naisen vastuulla. Mutta, jos nainen kykenee saamaan orgasmin joissain tilanteissa, siirtyy osa vastuusta seksikumppanille. Mutta tietenkin pitää osata avata suunsa, mutta miehen pitää olla sen verran Mies, että hänelle uskaltaa kertoa ja, että mies osaa ottaa vastaan.

Mitä pahaa on feikkaamisessa? Ei mitään, jos nainen on tyytyväinen tilanteeseen. Tietääkö naisesi muusta?

Emätin "palloutuu" siinä vaiheessa, kun alkaa tapahtua jotain. Orgasmiin se ei ehkä koskaan automaattisesti viittaa (tiedän ihan omakohtaisesa kokemuksesta). Selän saa kaarelle kuka vaan.

Pieni liikehdintä vakosen päällä tapahtuu, kun ärsyke siihen tulee. Liikehdintä voi jopa tuntua ilkeältä. Se ei ole merkki naisen mielihyvästä.

Olet oikeassa pieni ja ihanakin voi olla mukavaa, mutta kyllä naiselle pitää suoda mahdollisuus suureen ja mahtavaan. Edes kerran elämässä. Jonka jälkeen suurta ja mahtavaa kaipaa lopun elämänsä.

Viimeksi muokattu:
Epäonnistuvan miehen vaimo ei pidä seksistä. Ei ole saanut orkkua. Naisen orkkufeikkaaminen on älytöntä. Jos ei seksistä eikä erotiikasta nauti, niin se on melkein raiskaus miehen puolelta jos siihen aina vaan painostaa. Miehen pitää valita, haluaako platonisen suhteen vaiko ei. Jos liitto seksittömänä riitää, niin miehen täytyy kunnioittaa vaimoa ja antaa sen olla rauhassa. En edes haluaisi seksiä naiselta joka ei sitä halua. Tuntisin itseni pakottajaksi vrt. raiskaaja.

Olen kysynyt ihan suoraan haluaako hän seksiä enää milloinkaan.
Sanoi välillä haluavansa.

Jös hän olisi sanonut ettei halua, niin silloin olisin voinut jättää siitä haaveilun kokonaan.
Olisi paljon helpompi ymmärtää, kun se olisi selkeä ei.
Mutta kun hän kuitenkin joskus haluaa, niin silloinhan asiaa pitää vireillä jatkuvasti.

Ehdotin myös, että hän kertoisi selkeästi, kun hän sitä tahtoisi, niin kyllä minä sitä järjestän.
Vastaus oli, että miehen pitää tietää milloin häntä haluttaa.
Koska en ole aivan varma, että huomaanko aina hänen halunsa, niin siksi olen täältä udellut vihjeitä, ja olen niitä myös saanut.

Vielä tuosta orgasmista onko se aito vai ei.
Itse kuvittelen sitä aidoksi, koska kun ne nytkähdykset tulevat, niin hetki sen jälkeen hän vetää käteni sieltä pois, koska se alkaa tuntua epämielyttävältä.
Tai ainakin kosketus kutittaa, luulisin.
Koska tuo hänen tulemisensa on täsmälleen samanlainen miksi itsekin orgasmini koen, niin siksi oletan hänenkin orgasminsa olevan aito.

Kyllä minä uskon hänen myös nauttivan.
Hän vaan haluaa maata paikoillaan ja nautiskella.
Ilmeisesti ajattelee jotakin ja nautiskelee.
Kyllä se tilanne minulle on nautinto, kun häntä vakosesta hyväilen, jalat avautuvat vähitellen, selkä kaareutuu, emätin palloutuu, kaikki poimut pörhistyvät, nytkähdykset tulevat ja esitys päättyy.

Olen kysynyt ihan suoraan haluaako hän seksiä enää milloinkaan.
Sanoi välillä haluavansa.

Jös hän olisi sanonut ettei halua, niin silloin olisin voinut jättää siitä haaveilun kokonaan.
Olisi paljon helpompi ymmärtää, kun se olisi selkeä ei.
Mutta kun hän kuitenkin joskus haluaa, niin silloinhan asiaa pitää vireillä jatkuvasti.

Ehdotin myös, että hän kertoisi selkeästi, kun hän sitä tahtoisi, niin kyllä minä sitä järjestän.
Vastaus oli, että miehen pitää tietää milloin häntä haluttaa.
Koska en ole aivan varma, että huomaanko aina hänen halunsa, niin siksi olen täältä udellut vihjeitä, ja olen niitä myös saanut.

Vielä tuosta orgasmista onko se aito vai ei.
Itse kuvittelen sitä aidoksi, koska kun ne nytkähdykset tulevat, niin hetki sen jälkeen hän vetää käteni sieltä pois, koska se alkaa tuntua epämielyttävältä.
Tai ainakin kosketus kutittaa, luulisin.
Koska tuo hänen tulemisensa on täsmälleen samanlainen miksi itsekin orgasmini koen, niin siksi oletan hänenkin orgasminsa olevan aito.

Kyllä minä uskon hänen myös nauttivan.
Hän vaan haluaa maata paikoillaan ja nautiskella.
Ilmeisesti ajattelee jotakin ja nautiskelee.
Kyllä se tilanne minulle on nautinto, kun häntä vakosesta hyväilen, jalat avautuvat vähitellen, selkä kaareutuu, emätin palloutuu, kaikki poimut pörhistyvät, nytkähdykset tulevat ja esitys päättyy.

Kyllä tuo orgasmi kuulostaa aidolta, mutta mikä sen seksin halun on vienyt noin totaalisesti?
Meillä homma pelaa vielä hyvin, mutta onko meillä ikäeroa?

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo orgasmi kuulostaa aidolta, mutta mikä sen seksin halun on vienyt noin totaalisesti?
Meillä homma pelaa vielä hyvin, mutta onko meillä ikäeroa?

Hmmmm. mistäs me muut voimme tietää, onko teillä ikäeroa :D

Minun seksihalut tappaisi tuo miehen anelu (saanko pitää kättä masun päällä ja muu tuollainen lässyttäminen. Ihan kuin lapselle puhuisi) Naista täytyy kohdella aikuisena naisena.

On tehty tutkimuksia, joissa pariskunnilta kysytään orgasmista. Iso osa miehistä vastasi naisensa saavan lähes aina, heidän naisensa taas vastasivat etteivät saa juuri koskaan. Kyse on siis näyttelijän taidoista. Orkkua on aika helppo teeskennellä, kun hallitsee kehonsa. Minä en viitsi teeskentelyä harrastaa, vaan mieheni antaa minulle orkun lähes aina kun seksiä harrastamme. Olisko jotain 9 orkkua kymmenestä seksikerrasta.

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo orgasmi kuulostaa aidolta..

HÄH? Mies vastaa miehelle ja molemmat nyökyttelevät ja hykertelevät onnesta, kun kyllähän toi ihan orgasmilta kuulostaa... Juu, niin sen täytyy olla.

Mitä helvettiä te teette NAISTEN palstalla kyselemässä orgasmista ja naisen tyydytyksestä, jos kerran olette niiiiiin äärettömän varmoja, että orgasmihan toi on ja nainen on onnesta sekaisin - ihan selvästi. Ja vielä ihan kokonaan ohittamalla minun vastaukseni naisen kyvyistä ja tuntemuksista.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärpänen katossa;10882062:
Hmmmm. mistäs me muut voimme tietää, onko teillä ikäeroa :D

Minun seksihalut tappaisi tuo miehen anelu (saanko pitää kättä masun päällä ja muu tuollainen lässyttäminen. Ihan kuin lapselle puhuisi) Naista täytyy kohdella aikuisena naisena.

On tehty tutkimuksia, joissa pariskunnilta kysytään orgasmista. Iso osa miehistä vastasi naisensa saavan lähes aina, heidän naisensa taas vastasivat etteivät saa juuri koskaan. Kyse on siis näyttelijän taidoista. Orkkua on aika helppo teeskennellä, kun hallitsee kehonsa. Minä en viitsi teeskentelyä harrastaa, vaan mieheni antaa minulle orkun lähes aina kun seksiä harrastamme. Olisko jotain 9 orkkua kymmenestä seksikerrasta.

Noh ikäni voitte päätellä nimimerkistä, kysymys oli lähinnä tarkoitettu onnistuvalle miehelle.

Jos naisella on ylipäätään orgasminsaantivaikeuksia, on se naisen vastuulla. Mutta, jos nainen kykenee saamaan orgasmin joissain tilanteissa, siirtyy osa vastuusta seksikumppanille. Mutta tietenkin pitää osata avata suunsa, mutta miehen pitää olla sen verran Mies, että hänelle uskaltaa kertoa ja, että mies osaa ottaa vastaan.

Mitä pahaa on feikkaamisessa? Ei mitään, jos nainen on tyytyväinen tilanteeseen. Tietääkö naisesi muusta?

Emätin "palloutuu" siinä vaiheessa, kun alkaa tapahtua jotain. Orgasmiin se ei ehkä koskaan automaattisesti viittaa (tiedän ihan omakohtaisesa kokemuksesta). Selän saa kaarelle kuka vaan.

Pieni liikehdintä vakosen päällä tapahtuu, kun ärsyke siihen tulee. Liikehdintä voi jopa tuntua ilkeältä. Se ei ole merkki naisen mielihyvästä.

Olet oikeassa pieni ja ihanakin voi olla mukavaa, mutta kyllä naiselle pitää suoda mahdollisuus suureen ja mahtavaan. Edes kerran elämässä. Jonka jälkeen suurta ja mahtavaa kaipaa lopun elämänsä.

Suonet anteekis, en lukenut viestiäsi, nyt luin, kiitos siitä.

Viimeksi muokattu:

Voi mahoton, kun en heti huomannut vastata.

Ehdottomasti naisilta minun pitäisi kysellä, ja kommentoida.

Jos se aiemmin kuvaamani toiminto on aito, niin silloin omalta osaltani pystyn tuottamaan hänelle orgasmin.
Kaipaisin edes kerran kuulla häneltä, miten se tuntui hyvälle.
Siis edes kerran.
Varmasti kuuntelisin ja toteuttaisin hänen muitakin toiveita, jos hän niitä kertoisi.

Mistä muusta vaimon pitäisi tietää?
Ei hän ainakaan tiedä missä klitoris on.

Tuo oli uusi tieto, että se pieni syke vakosessa voi tuntua ilkeälle.
Jälleen kerran joudun vertaamaan itseeni, koska muuta vertailukohtaa ei ole olemassa.
Alkaahan miehenkin, tai ainakin minun penis sykkimään kiihottuessaan.
Käsittäkseni se on pieni lantiolihasliike.
Koska se tuntuu itsestä kivalta, niin kuvittelin naisen tuntevan samoin.
Te kuitenkin kumositte käsitykseni.

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää miten se suuri ja mahtava kokemus saadaan aikaa, siinä tapauksessa kun nainen ei tiedä sellaista olevan olemassakaan.

Tottakai haluaisin nähdä, kun hän kiemurtelee käsittelyssäni.

Ikä 60 v.

Viimeksi muokattu:
Minun pitää sortua inhoamaani tekstin pätkimiseen.

Voi mahoton, kun en heti huomannut vastata.

Kyse ei ole siitä, että sinun pitäisi vastata minulle, vaan siitä luetko ja haluatko lopultakaan tietää. Paitsi kaveria, joka sanoo, että joojoojoo, oot sä tosi miäs, saat naisesi taivaissiin....

Jos se aiemmin kuvaamani toiminto on aito...

Kun käytät sanaa JOS, se ei ole aito.

häh????

Jälleen kerran joudun vertaamaan itseeni...
ÄLÄ koskaan vertaa naisen tuntemuksia omiisi. Älä koskaan! Se on suurin virhe, mitä naista tulkitessasi voit tehdä.

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää miten se suuri ja mahtava kokemus saadaan aikaa, siinä tapauksessa kun nainen ei tiedä sellaista olevan olemassakaan.
Lauantai-iltapäivä on rajallinen.

Viimeksi muokattu:
Kyse ei ole siitä, että sinun pitäisi vastata minulle, vaan siitä luetko ja haluatko lopultakaan tietää. Paitsi kaveria, joka sanoo, että joojoojoo, oot sä tosi miäs, saat naisesi taivaissiin....

Kun käytät sanaa JOS, se ei ole aito.

häh????

Jälleen kerran joudun vertaamaan itseeni...
ÄLÄ koskaan vertaa naisen tuntemuksia omiisi. Älä koskaan! Se on suurin virhe, mitä naista tulkitessasi voit tehdä.

Lauantai-iltapäivä on rajallinen.
Luen varmasti kaikki viestit ajatuksen kanssa, vaikka en kaikille henkilökohtaisesti vastaakaan.
Nimittäin useampi viesti voi vaikuttaa ajatuksiini samanaikaisesti, niin silloin vastaan kaikille yhteisesti mitä ajatuksia milloinkin tulee mieleen.

Jos sanaa käytin siksi, kun täällä on sitä aitoutta epäilty.
Itse kyllä olen sitämieltä, että se on aito.

Kumpaa asiaa koski tuo, häh?

Miten minä niistä tuntemuksista voin tietää?

Kertokaa sitten lyhyesti, jos yksi iltapäivä ei riitä suuren nautinnon kertomiseen.

Viimeksi muokattu:
JOS vaimosi saisi orkun, ei hän jatkossa estelisi sinua. Ei ole voinut saada, jos et saa koskea alapäähän, eikä pilisi ole kummonen -eikä seksi kestä kauan.

Ja se LÄSSYTTÄMINEN -lopeta se!

JOS vaimosi saisi orkun, ei hän jatkossa estelisi sinua. Ei ole voinut saada, jos et saa koskea alapäähän, eikä pilisi ole kummonen -eikä seksi kestä kauan.

Ja se LÄSSYTTÄMINEN -lopeta se!

Tosiaankin, minua tökkäisi tuollainen lässyttäminen myös. Sori.
Ja tuo anelu. Miehen pitää olla mies ja kohdella naista naisena.

Ehkä vaimosi ei vain pidä seksistä, tai sitten hän ei pidä siitä sinun kanssasi ja ehkä tyydyttää itse itsensä tai tyydyttyy unissaan.

Voi luoja, miksi täällä keskustelupalstalla kyselet... Mitä väliä sillä on miten joku Leila tai Pirjo tai Heli saa orgasminsa ja miten sen tuntee, kysehän on sinun vaimostasi!!!
Ärsyttää tuo että valitetaan muttei saada suuta auki siellä kotona.
Miten luulisit vaikuttavan vaimosi seksihaluihin jos hän tietäisi sinun kirjoittelevan täällä...

Viimeksi muokattu:
Mietin uutta vaihtoehtoa lauseelle, saanko laittaa käden masunpäälle.

Voinko asettaa käteni sinun vatsasi päälle.

Mietin sitäkin mikä aiheuttaa miehelle lässytyskielenkäytön.
Minuntapauksessa se johtuu vaimon arkuudesta puhua seksistä.
Tottakai siloin yritän pehmentää puheitani, ja luonnollinen tapa on tuo lässyttäminen.
On niitä paljon sellaisia sanojakin joita en voi käyttää hänen kuullen.
Esimerkiksi sanat, seksi, pimppi on sellaisia joita en voi käyttää.
Niillekin tilalle joudun keksimään kauniimpia sanoja, ja se masu sana on tuolloin täysin luonnollinen ilmaisu.

Kai hän sen aavistaa, että nettiin kirjoittelen.
Eikä sitä ainakaan ole kieltänyt.

Tätä minun häh?hhini koski!!!! Kuka ei tiedä, missä naisesi klitoris on? Hän vai?
Näköjään tuo on yllättävä tieto teillekin kuten minullekin oli aikoinaan.
Vaimoni oli yli viisikymppinen kun ei vielä tiennyt mikä ja missä klitoris on.
Tuolloin itse tiesin klitoriksen olemassaolon, mutta sitä en missä se sijaitsse ja miltä näyttää.
Olisin halunnut sen etsiä, mutta mahdollisuutta en saanut.

Onneksi tuli tämä tietokoneaika avuksi.
Ensiksi kysyin Väestöliiton asiantuntijoilta klitorikseen liittyvän kysymyksen.
Ja tuo kysymys oli hyvin yleinen jota miehet heiltä kysyy.
Ja tuo vastaus kertoo minulle, että tietämättömyyttä on paljon olemassa.
Myöhemmin he myös laittoi sivuilleen artikkelin, klitoriksen mysteeri.
Se on selkeä ja opettavainen.

He myös vastasivat minulle, että on paljon naisia joka eivät ole milloinkaan tutkineet sukuelimiään, joten he eivät tiedä juurikaan mitään sen toiminnasta.
Tuossa vaiheessa heräsin.
Onkohan vaimoni yksi tuosta joukosta.
Kysyin häneltä suoraan, onko hän milloinkaan katsonut vakoaan peilistä.
Ja tietääkö hän missä klitoris sijaitsee.
Hän vastasi, en ole katsonut eikä kiinnostakaan katsoa, ja mikä se klitoris on.

Ehdotin, että yhdessä tutkitaan ja opitaan samalla pitämään sukuelimiä eihäpeällisinä.
No ei ole vielä tähänpäiväänasti onnistunut.

Olkoon tämä kertomus vastaus myös kysymykseen miksi kirjoittelen naisten palstalla ja kyselen seksiin liittyviä kysymyksiä.
Jostakin minun se tieto on saatava.
On moni asia selvinnyt, joten kiitos siitä.
Toivottavasti tämä on tämänpäivän yhteilöllisyyttä.

Viimeksi muokattu:
Huh. Tuo lässyttävä mieshän on se sama tyyppi joka kertoi saavansa erektion kun vemputtaa sukulaislasta sylissään! Hän ei edes sitä ymmärrä, miksi se ei ole sopivaa, vaan vänkäsi ja puolusteli itseään. Täyspäinen mies ei pitäisi lapsia sylissään, tietäessään kuinka voi käydä. Normaali mies ei kyllä saa seisokkia tuosta asiasta, vaan ymmärtää normaalin läheisyyden ja seksuaalisuuden eron.

Lopeta se kyseleminen tällä palstalla ja mene sinne väestöliiton sivuille kyselemään. Jätä myös vaimosi rauhaan. Hän ei sinua halua, piste. Jos joskus haluaisi, niin tehkööt aloitteen. Omituiselta kuulostaa suhde, jossa toista ei saa halata luontevasti, siis ilman kysymystä -saanko koskea. Kaikkiaan kuulostat perverssiltä. Mene johonkin seksisivustoille, älä pliis ole täällä. Sinua ei tänne kaivata.

Yhteistyössä