Olen siis ap..
Meillä on aina tosi siistiä. Tytöt ovat jo 11v ja 14v, joten mitään lelukaaosta ei enää ole. Molemmilla tavarat omissa huoneissa.
Mä siivoan kunnolla kerran viikossa ja joka päivä vähän. Vessaremontti vei paljon rahaa. Vessa ja muut pesitilat rempattu padin vuoden sisällä ja seinät tapetoitu tai maalattu. Lattiat hiottu ja lakattu. Keittiöön ostettu kaikki uudet kodinkoneet 3v sitten ja edellinen omistaja oli vaihtanut keittiön tasot ehkä noin kuusi vuotta sitten.
Meillä menee kaikki raha muihin kuluihin. Ylimääräiset säästöt syö joulu, synttärit, tyttöjen pesisleirit, pianotunnit yms. Yritetään säästää lasten ajokortteihin. Olis kiva jos edes yksi lomareissu saatais vuoteen ja sekään ei tosiaan mikään kallis.
Kaikki on niin ysäriä. Ei se ikeakaan halpa ole. Meille 500€ on iso raha. Ei todellakaan siis mikään ikean (esim liatorp astiakaappi, hyllykkö jne) olis kiva, mutta ei se mikään halpa ole.
Meillä on kaikki sitä niin "ihanaa" kirsikkaa. Sohvat ovat ostettu vuonna 1997 ja sellaisen löhömalliset siniset, mitä nyt silloin oli muodissa. Takkahuoneessa sellanen iso kulmatyöpöytä, halpis avohyllykkö täynnä mappeja.. mies on yrittäjä ja kunnon työhuone pitää olla.
Tekstiilit meillä on ihan kivoja. Uusia huonekaluja on lähinnä tyttöjen huoneissa.
Allergioiden vuoksi en uskalla ostaaa esim sohvia käytettynä.
Tori.fi kautta oon ostanut eteiseen senkin, keittiöön astiakaapin, puutarhakalusteet, kenköhyllyn jne. Paikalliselta facekirpparilta löytynyt pari kivaa kattolamppua.
Esim kivoista ruokailuryhmistä pyydetään Facebookin kirpparillakin ainakin 400..