Miten käytte kaupassa 3.5v kanssa, jos teillä ei ole autoa?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Käydään useamman kerran viikossa kaupassa, ostetaan vain välttämättömin. Kyllä ne yleensä kuljetettua on saanut. Ainakin kannattaa ottaa reppu mukaan, ettei tarvi kaikkea kantaa käsissä :)

Ostan "isosta kaupasta" vain sellaiset, mitä ei oikein saa pikkukaupasta tai sellaiset tuotteet, joiden hintaero on suuri. Lähikaupasta sitten ne muut. Mulla ei tosin enää tuonikäistä ole, mutta on ollut, isoveli oli silloin 5-vuotias ja olin raskaana.

No mä käyn yleensä kaupassa 3,5v ja 2v kanssa, 2v istuu rattaissa ja isompi kävelee. Ja kauppaan on sellainen 1,5km. Tosin isoimmat ostosreissut meillä kyllä tehdään autolla.

ap
Mun poika ei jaksa polkea 3.5km yhteensuuntaansa :( Tulee niin kalliiksi, kun käydään aina tossa lähikaupassa.. Huomenna ajattelin laittaa pojan rattaisiin ja mennä kunnolla kauppaan. Ja siis pyörällä en tykkää mennä, en saa kuljetettua mitään..

no
me käytiin kärryillä, kun ei ne arvostelijat tuu kenenkään puolesta rahaan kolmen päivän ostoksia eikä taistelemaan vastaanhangoittelevaa uhmista oikeaan suuntaan. keväällä 4,5-vuotiana siirtyi 16-tuumaiseen fillariin ja me hankittiin ostoksille mummokärry, niin ei ole enää rattaita tarvittu. lähimpään kauppaan on meillä 1,5-kilsaa ja juu tyylistä viis, en ala käydä siellä joka päivä.

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Mun poika ei jaksa polkea 3.5km yhteensuuntaansa :( Tulee niin kalliiksi, kun käydään aina tossa lähikaupassa.. Huomenna ajattelin laittaa pojan rattaisiin ja mennä kunnolla kauppaan. Ja siis pyörällä en tykkää mennä, en saa kuljetettua mitään..
Miten ihmeessä et saa pyörällä kuljetettua mitään? :D Mulle on siis aivan sama minkäikäinen lapsi istuu rattaissa, mutta kiinnostaa miksei pyörällä kamat kulje?

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
miksi pyörän peräkärry tai pyörän kyydissä olo on ok, mutta rattaat ei?
Ei kai tässä sitä kysytty, vaan että miten ton ikäisen kanssa käydään kaupassa ilman autoa? Samalla tavalla kai sitä autossa istutaan, kuin rattaissa tai pyörän kyydissäkin.

Meidän tapauksessa rattaat ei oo ollu ok ikinä, kun lapsi ei jaksa istua niissä. 1-vuotiaan kanssa 1,5 kilsaa kauppaan on piiiiitkä matka, kun hän tahtoo kävellä itse. Pyörällä pääsee paljon näppärämmin ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Miten ihmeessä et saa pyörällä kuljetettua mitään? :D Mulle on siis aivan sama minkäikäinen lapsi istuu rattaissa, mutta kiinnostaa miksei pyörällä kamat kulje?
Tarkotin että en saa tavaraa tarpeeksi, etukoriin ei paljon mahdu eikä reppuun... Rattailla menee mielestäni enemmän ja painavampaa tavaraa:(

Yhteistyössä