Miten käyttäytyisitte jos toinen nainen ilmaisisi ihan suoraan että on

Minun eräs kaveri on tuollainen. on sitten vähän monta kertaa nolannut itsensä moisella kätöksellään. Onnistunut ainakin yhden avioliiton rikkomaan, ei meidän kaveriporkoissa vaan ihan toisen.

Harvoin missään käydäänkään, mutta muutamasti on tullut joku eukko tuota miestä vokotteleen. Joskus jopa ihan minun silmien edessä :D . Lähinnä se on huvittavaa, miten jotkut tyrkyttävät itseään, siitäkin huolimatta, että toinen näyttää selkeästi ettei kiinnosta.
 
päätön ratsumies
täällä pikkuäipät taas puhuu niinkun ei omilla miehillä olis omaa tahtoa ollenkaan .
ihan niinkun kaikkien miehet heti lähtis kenen vaan mukaan kun joku vaan keksi pyytää.
voi tietenki olla että joku lähtiskin , mut sillon on joissain asioissa kotona vikaa :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
täällä pikkuäipät taas puhuu niinkun ei omilla miehillä olis omaa tahtoa ollenkaan .
ihan niinkun kaikkien miehet heti lähtis kenen vaan mukaan kun joku vaan keksi pyytää.
voi tietenki olla että joku lähtiskin , mut sillon on joissain asioissa kotona vikaa :headwall: :headwall:

*voimahali*
:hug:
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
täällä pikkuäipät taas puhuu niinkun ei omilla miehillä olis omaa tahtoa ollenkaan .
ihan niinkun kaikkien miehet heti lähtis kenen vaan mukaan kun joku vaan keksi pyytää.
voi tietenki olla että joku lähtiskin , mut sillon on joissain asioissa kotona vikaa :headwall: :headwall:

*voimahali*
:hug:
mitä sä mua halailet :eek: ei asia mua koske mitenkään , sanoimpahan vaan mitä mieleen tuli .
:saint:
 
Aika paha.

Mies hoitaisi ihan ihe tuon naikkosen karkoittamisen, mutta on miussa sen verran ilkikurista rouvashenkilöä, että houkuttelis tietenkin sannoo naikkoselle jottain nasevaa :whistle:

"Mäne sinä akanketale vaikka... vaikka KUUSEEN! Ettäs tiijät." :xmas:
 
A shadieeyah
*pirähän ämmä näppis irti tai justiina iskee* ...

ja onhan nuo muutamat vosut yrittäneet mutta ukko on sanonut jotta hänellä on vaimo,poika ja muita hän ei tarvitse että antaa kälppiä.
 
Ei kai mun tarvisi käyttäytyä mitenkään, korkeintaan naurahtaisin. Mä en usko että aikuinen täysillä käyvä mies tarvitsee holhoojaa. Kukaan ei voi olla aina vahtimassa puolisoaan. Itse pitää miehen osata avata suunsa ja antaa "pakit" jos nimittäin perhe on tärkeä. Jos iskee kuin sika limppuun, niin sellaista miestä en tarvitsekaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei kai mun tarvisi käyttäytyä mitenkään, korkeintaan naurahtaisin. Mä en usko että aikuinen täysillä käyvä mies tarvitsee holhoojaa. Kukaan ei voi olla aina vahtimassa puolisoaan. Itse pitää miehen osata avata suunsa ja antaa "pakit" jos nimittäin perhe on tärkeä. Jos iskee kuin sika limppuun, niin sellaista miestä en tarvitsekaan.
Näimpä. Naurattas melkosesti :whistle:
 
kuukkeli
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Aika paljon on naisella pokkaa :eek: . Taitaisin kyllä mennä aika sanattomaksi tuollaisessa tilanteessa. Onneks ei oo tuollaista tullut vastaan. Kerran kyllä oltiin juhlimassa eräässä paikassa, jossa oli ulkona porukkaa ja myös sisällä baarissa. Mies kävi sisällä ja mä jäin kavereiden kanssa istumaan ulos. Hetken päästä tuli mieheni ulos ja esitteli mut omana rakkaanaan jollekin naiselle. Oli tuo nainen vokotellut miestäni baarissa, niin mies halusi sitten ihan kunnolla näyttää että on varattu :D . Ja humalallahan ei ollut tekemistä asian kanssa :whistle: :LOL: .
ihana herrasmies.....!
 
aina paha asia
mun äiti tässä kertoili tarinan jota en olisi halunnut kuulla....
hänen ja isäni ollessa vielä aika nuoria,oli heillä jo 4 pientä lasta,oli isäni tavannut laivalla naisen,joka tuli heidän kotiinsa,ja vielä joulunjälkeispyhinä,ja kuulemma naisella oli itsellään 3 lasta,kaikilla eri isät,ja istuivat sohvalla isääni kiehnäämässä ja pusuttelemassa ja nainen pyysi äidiltäni että oisi saanut isäni kanssa sänkyyn päästä (lapsi toiveissa),ja suunnitteli jo että isäni voisi viettää osan viikosta hänen luonaan ja muuta....äitini ei oikein osannut reagoida mitenkään,olihan se vapaan rakkauden aikaa ja vanhempani kovan tason hippejä,mutta lopulta äitini ei suostunut,ja sen jälkeen ollut katkera,minkä täysin ymmärrän.jotain vikaa oli kyllä naisen päässä kun kehtasi tulla toisen kotiin tuollaista ehdottamaan........isääni kohtaan kyllä arvostus laski kun tämän kuulin!
 
Kyllähän se varmasti vakavaksi vetäisi, ainakin noin 2 sekunniksi. Sitten suuttuisin aivan järkyttävästi, että mokoma horo tulee varattua miestä ja seittemän lapsen isää, ku kättä pyytelemään, vaimolta. Kaikille kertoisin heti ja sillain että tän mieskin sais kuulla. Ja oma mies kans.
:kieh:
 

Yhteistyössä