Miten käyttäytyisitte jos toinen nainen ilmaisisi ihan suoraan että on

vieras
En tekisi mitään, mutta en myöskään pitäisi tätä naista yhtään minkään arvoisena koska kyllä se pitäisi olla sanomattakin selvää että varatulle miehelle ei tulla itseä tyrkyttämään.

Mutta näitä itsetunnon kohottajia on mille mikään muu kuin omat tarpeet ovat tärkeitä !!!
 
vieras
Aina yrittäjiä riittää. Mun mielestä se on miehen tehtävä näyttää "mikä on miehiään", en mä ole mieheni vartija. Jos on mennäkseen, niin sitten joutaa mennäkin.
 
ETMTE
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:
Mä varmaan sanoisin siitä vaan ja juoksisin hakee sipsipussin seuraksi katsomaan miten se lähestymis yritys onnistuu...
Sama täällä!!! Saisin nauraa hekotella kehdelle tyypille, naiselle, joka teksi itsestään totaalisen pellen itsensä nolaten ja miehelleni, joka kiemurtelisi kiusallisessa tilanteessa ja olisi nolona naisen puolesta. koettaisi olla kauhean kohtealis ja ystävällinen ja luikerrella pois tukalasta tilanteesta.

Nimimerkillä

Ei todellakaan mustasukkainen tai epävarma
 
minä sanoin että jos susta tuntuu että hän on sun omaisuutta nii mee hakee pois :)
yritti kyllä kovasti aikansa, ja säännöllisin väliajoin vieläkin, muuta se akka on sen verran ladon seinästä revitty että tällä kertaa voin luottaa omaan viehätys voimaani :saint:
tämä tosin sattui aikanaan kun meidän suhde oli vasta alkamassa, jos nyt tulis samaa pyytämään niin sanoinsinettä ostaa sukset ja suksii suolle.
 
No jaa... Mitä sitä siihen sanois. Kummastuisin ainakin kovasti, kyseinen nainen ei sitten kyllä voisi minua tai miestäni sen paremmin tuntea kun jos tuntisi niin tietäisi, että lähestymisyritykset on melko turhia :whistle:
 
Yksi emäntä vonkas mun ukkoa joskus tässä taannoin :/ Sanoin tälle naisimmeiselle että senkus viet jos lähtee mutta palautus oikeutta ei sen jälkeen enää ole. Ilmeisesti tää mun vastaus jotenkin säikäytti koska se yrittäminen loppu siihen. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Tai sit oikeesti pelästy että ukko siirtyy sen nurkkiin, kai se olis vaan halunnut hetken hupia, en tiedä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
ihastunut mieheesi ja kysyy jopa lupaa lähestyä häntä?

Musta aika... outo tilanne :|
Mulla on tässä vastaava tilanne päällä. Ei nyt ihan suoraan sanonu että yrittää vikitellä miestäni mutta kysyi että ollaanko me kimpassa, ja minä sitten että no ollaan.
Eipä tuo sitä estäny mitenkään liehittelemästä:kieh:

 
vieras
Se olis enemmän kuin toivottu tapaus! Mä vihan muutenkin miestäni, joten jos sen joku tuosta veis pois konteista maleksimasta, niin olisin erittäin tyytyväinen! :snotty:
 

Yhteistyössä