Miten käyttäytyisitte jos toinen nainen ilmaisisi ihan suoraan että on

Aika paljon on naisella pokkaa :eek: . Taitaisin kyllä mennä aika sanattomaksi tuollaisessa tilanteessa. Onneks ei oo tuollaista tullut vastaan. Kerran kyllä oltiin juhlimassa eräässä paikassa, jossa oli ulkona porukkaa ja myös sisällä baarissa. Mies kävi sisällä ja mä jäin kavereiden kanssa istumaan ulos. Hetken päästä tuli mieheni ulos ja esitteli mut omana rakkaanaan jollekin naiselle. Oli tuo nainen vokotellut miestäni baarissa, niin mies halusi sitten ihan kunnolla näyttää että on varattu :D . Ja humalallahan ei ollut tekemistä asian kanssa :whistle: :LOL: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
no käskisin painua helv......


Hittolainen mä ihan ulalla, luotan mieheeni mutta silti :| ei se nyt kivalta tunnu kuitenkaan
ei oo kivaa, ei. Ymmärtääks tää toine ett on mahottomia kyselemässä?
Mä en todellakaan tiedä, tietää että meillä menee hyvin ja noin, mutta siis tietylle ihmistyypille ei vaan viina sovi.
Mut kyllä ottaa päähän, miten edes KEHTAA kysyä moista :headwall:
 
No yleensä ne kyttää etäältä ja se on mun mielestä aika piinaavaa. Jos joku tulis sanoon suoraan niin olisin hyvin yllättynyt ja jos kysyis jotain lupia niin sanoisin että no ei tietenkään sovi senkin idiootti.
 
jahhas. mitäpä sitä tekis... varmaan kysysin että ootko tosissasi? ja sitte kysyisin että mitäpä luulet minun siihen tuumaavan... ja jos ei sittenkään vielä ymmärtäis yskää niin varmaan nostaisin raiveleista sen seinää vasten ja sanosin että kohtapa muuten tietää koko kylä mitä sie touhuat. :kieh:

niin, ja sen päälle naurasin yhtä makiasti ku ukkoniki :D
 
Mä sanoisin, että ole hyvä vaan :) Mieheni kaipaisikin naispuolista ystävää, itselläni kun on parikin miespuolista ystävää ja minusta se olisi tasa-arvoista. Naisen tunteillehan en mitään voisi, niistä saisi puhua mieheni kanssa.
 

Yhteistyössä