Miten joulu meni? Mitä teette uutena vuotena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Joo, onhan täällä näitä jouluketjuja varmasti jo ollut :whistle: ;) Vastaa, kuka haluaa.

Meillä oli aivan ihana jouluaatto :heart: Pojat oli tosi nätisti ja hyvin jaksoivat pukkia odottaa. Pukin tullessa esikoinen tälle lauloi, kuopus jutteli niitä näitä, mm. esitteli pukille paikalla olijoita, kävi partaakin koskemassa :D Oltiin oltu kaikki tosi kilttejä, lahjoja tuli paljon :) Ruoka oli hyvää, seura oli mahtavaa. Oltiin mun äitin ja tädin luona, mun mummu ja pappa tuli illaksi.

Uusivuosi ollaan ihan vaan perheen kesken, ei vielä kummempia suunnitelmia ole. Vois ehkä tinaa valaa ja parit raketit ostaa. Jos tänä vuonna ei mentäis ennen klo 00 nukkumaan niinku viime vuonna :laugh: Mies täyttää 30v., juhlat pidetään uudenvuoden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Katastrofaalisesti alkoi, vaaka räjähtää kohta ja miehen kans keskenään uusi vuosi. Eli ollaan vaan ja nukutaan :D

Miks alko katastrofaalisesti?

Onneks me ei omisteta vaakaa :ashamed: :whistle: :x

Meillä on tapana huutaa jouluisin, siis koko suvulla :laugh: Sitten kaikki on kyrsiintyneitä ja lopulta joku haluaa kahvia ja kaikki on taas ilosia :whistle: Se on ihan perinne tätä nykyä, mutta juu.. vois joskus alkaa toisinkin :xmas: :laugh:

Ei meilläkään vaakaa, mutta jahka meitsi hilaa takamuksensa neuvolatätin luo joulun pyhien jälkeen, voinkin selittää että oon mä ruokaympyrän mukaan syönyt...
Ssiis lanttulootaa.. porkkanalootaa..ne on kasviksia :saint:

Ihanasti meni joulu. Sukuloitiin, syötiin hyvin ja saatiin ihan hurjasti lahjoja... Tyttökin on ollut oikein erityisen iloinen monta päivää ja touhunnut onnessaan uusien lelujensa kanssa.

Uutena vuotena ollaan ihan perheen kesken kotona. En halua viedä vielä pikkuista yökylään, joten ostetaan varmaan jääkaappi täyteen hyvää ruokaa ja vuokrataan joku hyvä leffa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Katastrofaalisesti alkoi, vaaka räjähtää kohta ja miehen kans keskenään uusi vuosi. Eli ollaan vaan ja nukutaan :D

Miks alko katastrofaalisesti?

Onneks me ei omisteta vaakaa :ashamed: :whistle: :x

Meillä on tapana huutaa jouluisin, siis koko suvulla :laugh: Sitten kaikki on kyrsiintyneitä ja lopulta joku haluaa kahvia ja kaikki on taas ilosia :whistle: Se on ihan perinne tätä nykyä, mutta juu.. vois joskus alkaa toisinkin :xmas: :laugh:

Ei meilläkään vaakaa, mutta jahka meitsi hilaa takamuksensa neuvolatätin luo joulun pyhien jälkeen, voinkin selittää että oon mä ruokaympyrän mukaan syönyt...
Ssiis lanttulootaa.. porkkanalootaa..ne on kasviksia :saint:

Ihana :D Hyvä, että alkaa noin, eikä pääty tolla tavalla :) Se olis sit vähän ikävämpää.

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Ihanasti meni joulu. Sukuloitiin, syötiin hyvin ja saatiin ihan hurjasti lahjoja... Tyttökin on ollut oikein erityisen iloinen monta päivää ja touhunnut onnessaan uusien lelujensa kanssa.

Uutena vuotena ollaan ihan perheen kesken kotona. En halua viedä vielä pikkuista yökylään, joten ostetaan varmaan jääkaappi täyteen hyvää ruokaa ja vuokrataan joku hyvä leffa.

Mä luulen, että mekin ostetaan jotain hyvää naposteltavaa tms. Leffa vois kuulostaa kans hyvältä =) Siis uudeksi vuodeksi.