AP onko oma lapsi? Jos on niin tunnen sinut. :D Tunnenko mie sinut??
TriStessse 12.12.2008 #26 Alkuperäinen kirjoittaja aha: AP onko oma lapsi? Jos on niin tunnen sinut. Click to expand... Tunnenko mie sinut??
Alkuperäinen kirjoittaja aha: AP onko oma lapsi? Jos on niin tunnen sinut. Click to expand... Tunnenko mie sinut??
TriStessse 12.12.2008 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vähän ruma hirviö: Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse: Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vähän ruma hirviö: Mulla on oma lehmä ojassa, näyttää samalta kun oma vauvani, joten suloinenhan se on =) Asian vierestä, onko sulla profiilissa oma kuvasi? Click to expand... Miehän se siinä kuvassa möllötän! Miksikäs? Click to expand... Kaunis kuva =) Iskee mun esteettiseen silmään. Click to expand... Kiitoksia! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vähän ruma hirviö: Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse: Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vähän ruma hirviö: Mulla on oma lehmä ojassa, näyttää samalta kun oma vauvani, joten suloinenhan se on =) Asian vierestä, onko sulla profiilissa oma kuvasi? Click to expand... Miehän se siinä kuvassa möllötän! Miksikäs? Click to expand... Kaunis kuva =) Iskee mun esteettiseen silmään. Click to expand... Kiitoksia! =)
Babylonin Riippuva Puutarha 12.12.2008 #29 Näyttää aika paljon mun tytöltä vauvana. Sama tukka ja posket. :heart: