Miten joku voi katsoa BB?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Siis mä oikeasti en tajua koko ohjelma,mua se ei kiinosta ollenkaan,jotkut kasovat siitä netissä melkein 24/7,siis en tajua,miten joku voi olla kiinostunut mitä joku muu tekee.Mä mielummin teen jotain oma, jotain muuta kun katson sen...
Ketä myös ei kiinosta koko ohjelma?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
No miten joku voi olla strippari, en tajua. Mitä väliä mitä kukin katsoo tai tekee?

sorry mut strippari ei tuhla aika turhaan vaan saa rahaa,mutta tämä ohjelma on niin tyhmä,siis miten joku voi olla kiinostunut että mitä joku muu tekee,mulla ainakin oma elämää mitä kiinosta eniteen kun jonkun muun

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mulla ainakin oma elämää mitä kiinosta eniteen kun jonkun muun

No se on huomattu!!

mä en tarkoitanut ettei ihmisiä mua kiinosta,mä tarkoitin ei mua kiinosta mitä joku tekee

Sua ei kiinnosta mitä joku tekee mutta ihmettelet täällä miten joku jaksaa katsoa bb:tä? Öööh onko vähän ristiriitaista?

Alkuperäinen kirjoittaja a:
mulla ainakin oma elämää mitä kiinosta eniteen kun jonkun muun

No se on huomattu!!

mä en tarkoitanut ettei ihmisiä mua kiinosta,mä tarkoitin ei mua kiinosta mitä joku tekee

Sua ei kiinnosta mitä joku tekee mutta ihmettelet täällä miten joku jaksaa katsoa bb:tä? Öööh onko vähän ristiriitaista?

Ei se mua kiinosta mä vaan ihmetelen miten joku voi olla kiinostunut mitä ne sielä tekee

kyllä me kaikki erilaisia,mutta se on van mun mielipite että se on niin turha ohjelma ja ajan tuhlaminen se on kun siitä katso,mä tunnen vaan monia jotka sen nettin kauta katsovat 24/7 melkein

Mä oon ollut huolestuttavan usein sun kanssa samaa mieltä viime aikoina :xmas: :D
Ei vaan, ihan tosissaan. Sanoisin että katsojien älykkyyden aliarvioimista koko "ohjelma", ellen tietäisi ihan fiksujenkin ihmisten sitä katsovan ja jopa fanittavan :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
kyllä me kaikki erilaisia,mutta se on van mun mielipite että se on niin turha ohjelma ja ajan tuhlaminen se on kun siitä katso,mä tunnen vaan monia jotka sen nettin kauta katsovat 24/7 melkein

Mä oon ollut huolestuttavan usein sun kanssa samaa mieltä viime aikoina :xmas: :D
Ei vaan, ihan tosissaan. Sanoisin että katsojien älykkyyden aliarvioimista koko "ohjelma", ellen tietäisi ihan fiksujenkin ihmisten sitä katsovan ja jopa fanittavan :|

ihana kun joku sama mieltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Myyksä itseä jos siitä saa rahaa?

siis nyt en ymmärtänyt mitä sä oikein tarkoitat?

Itseään myyminen = huoraaminen rahasta.

Miten jotkut voi katsoa kauniita ja rohkeita, salkkareita jnejne. Meitä on moneen junaan, jotkut tykkää jotkut ei.

Kun perustelit tuota strippausta silllä et siitä saa rahaa, niin myytkö seksiäkin jos saat siitä rahaa?

En,koska en ole huora,eikä se minusta tulee,joskus kerroinkin täällä että mulle oli tarjottu 10 000euroa tästä,on toki hänellä rahaa kuka tarjosi,mutta en mä mee edes näillä rahoilla ja tiedän että aika monet olisivat mennet jopa täällä palstalla,kun just sen kerroin yhdessä keskustelussa,missä oli jotain että kuka menisi täällä summalla tai tolla summalla....
Lisään vielä sen,jos esim olisi pakko jos olisi kysee jostain vakavammasta ja olisin tarvinut rahaa vaikka sanotaan perhen takia,lasten takia,niin sitten menisin,myös menisin jos tarjous olisi yli miljoona euroa,koska kyllä sen takia vielä saa kestää.Muuten en todellakaan mee.Sekä kerro mulle onko sun mielestä strippari huoraminen kun noin kysyit?Sorry,mut se on ihan eri asia,mä vain näytän vartaloa,mitä ei saa koskea,ei mua hävettä näyttä oma vartaloa,sekä sekin kestä vain 3-6min per päivää jos ei ale

Mitä sä katsot teeveestä?

mä oikeasti katson sen harvoin ja jos katson niin laitan joku uus dvd tai sitten jotain ohjelmia,mielummin hyödyllisiä sekä jotain sisustu liityviä,näistä tykkän ja mä en nyt tv:sta puhun vaan miten joku voi melkein 24/7 katsoa sellaista netin kauta eli BB

Yhteistyössä