V
vierailija
Vieras
NimenomaanErikalla on upeat rinnat, laudat vaan kateellisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NimenomaanErikalla on upeat rinnat, laudat vaan kateellisia.
Ette edes tajua Erikan tyyliä. Se on Campiä.Niin ja tämä on sääli, koska hän tosiaan osaa laulaa.
Sanoo mummo, joka ylpeilee sillä että hän tekee osa-aikatyötä ja vielä sellaista mistä ei pidä.Sellasta se on kun nuoriso vaan tyhmistyy, tällaiset bimbo-podit on suosittuja.
Siitähän on tutkimuskin, että 1970-luvulla syntynyt sukupolvi on ihmiskunnan historian älykkäin, siitä eteenpäin on älykkyys laskenut jatkuvasti. Huonolta näyttää tulevaisuus.
Eli toisaalta 70 luvulla syntyneet kasvattavat tyhmiä lapsia, eli he eivät siis oikeasti taida olla kovinkaan fiksuja.Sellasta se on kun nuoriso vaan tyhmistyy, tällaiset bimbo-podit on suosittuja.
Siitähän on tutkimuskin, että 1970-luvulla syntynyt sukupolvi on ihmiskunnan historian älykkäin, siitä eteenpäin on älykkyys laskenut jatkuvasti. Huonolta näyttää tulevaisuus.
Ette edes tajua Erikan tyyliä. Se on Campiä.
Näytäpä se tutkimus. Itse olen kyllä lukenut viittauksia tutkimuksiin, joissa on sanottu nuorten harrastavan enemmän nettikiusaamista, mutta vanhempi sukupolvi kommentoi aggressiivisemmin. Mutta varsinaisessa nettikiusaamisessa nuoret kyllä johtavat.Nuoret on itse asiassa paljon fiksumpia ja valveentunempia. Eivätkä hauku ihmisiä netissä. Tutkitusti boomerit on niitä, jotka tätä nettikiusaamista harrastavat.
Ette edes tajua Erikan tyyliä. Se on Campiä.
Boomerit tuskin haukkuu muita kommentoijia mummoiksi.Nuoret on itse asiassa paljon fiksumpia ja valveentunempia. Eivätkä hauku ihmisiä netissä. Tutkitusti boomerit on niitä, jotka tätä nettikiusaamista harrastavat.
Sanoppa jotain kaunista K:n ja E:n suhteesta niin uskon.Näytäpä se tutkimus. Itse olen kyllä lukenut viittauksia tutkimuksiin, joissa on sanottu nuorten harrastavan enemmän nettikiusaamista, mutta vanhempi sukupolvi kommentoi aggressiivisemmin. Mutta varsinaisessa nettikiusaamisessa nuoret kyllä johtavat.
Toiseksikin, 1970-luvulla syntyneet eivät ole se ikäryhmä, joka netissä käyttäytyy huonosti, vaan se ryhmä on vielä vanhempaa sukupolvea. 1970-lukulaiset on ihan eri asia kuin ns. boomerit.
Lisäksi sellainen pieni knoppitieto, että 1970-luvulla syntyneet ovat se sukupolvi, joka on suurimmaksi osaksi luonut nykyisen netin, että ole hyvä vaan.
Tai he on luoneet yhteiskunnan, joka ei mahdollista älykkyyden kasvua.Eli toisaalta 70 luvulla syntyneet kasvattavat tyhmiä lapsia, eli he eivät siis oikeasti taida olla kovinkaan fiksuja.
Minä haluaisin kanssa kuulla ne kauniit sanat, mitä on kaikista sanottavana. Hiljaista näyttää olevanSanoppa jotain kaunista K:n ja E:n suhteesta niin uskon.
En, koska en heidän suhteesta mitään tiedä. Sen voisi muutkin täällä muistaa. Mutta yleisesti puhuen, rakkaus on aina kaunista.Sanoppa jotain kaunista K:n ja E:n suhteesta niin uskon.
Sano vaikka E:stä yksinään.En, koska en heidän suhteesta mitään tiedä. Sen voisi muutkin täällä muistaa. Mutta yleisesti puhuen, rakkaus on aina kaunista.
No onhan hän kaunis, sitä on turha kenenkään kieltää.Sano vaikka E:stä yksinään.
On K:n kanssa niin tottakai kiinnostaa. Ja menestyvä nainen.Miks tollainen henkilö pitäis kiinnostaa ketään, ihme pakotuksia taasen?
No ei tiedetä minkä tasoisesti, plus et minua ei muutenkaan K yksinänsä.On K:n kanssa niin tottakai kiinnostaa. Ja menestyvä nainen.
Sekö on 70-lukulaisen määritelmä. Nainen on vaan esine ja kaunis.No onhan hän kaunis, sitä on turha kenenkään kieltää.
On K:n kanssa niin tottakai kiinnostaa. Ja menestyvä nainen.
Botoxilla tehty naama ja muokatut kuvat.No onhan hän kaunis, sitä on turha kenenkään kieltää.
No tulihan se 70-lukulaisen todellinen luonne sieltä.Botoxilla tehty naama ja muokatut kuvat.
En ole sama kirjoittaja tietystikään.No tulihan se 70-lukulaisen todellinen luonne sieltä.
Ja miks tosiasioista pitäisi kiistellä, itse nämä kertonut.En ole sama kirjoittaja tietystikään.
Tai sitten muuta positiivista sanottavaa ei ole.Sekö on 70-lukulaisen määritelmä. Nainen on vaan esine ja kaunis.