Miten joku mies voi olla 165cm pitkä? Miten sellaisen kaa kehtaa kulkee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Sun pitää laittaa hälle polvihousut ja Puuha Pete T-paita päälle kun menette ulos, kaikki luulevat häntä pojaksesi..:xmas:

Vaan kun on vastaavasti 15 vuotta vanhempikin... :whistle:

Jaah, äkkiä en keksi muuta kuin että sinun on hyväksyttävä hänet sellaisenaan. Mikä ei lie vaikeaa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No enhän mä sanonut, että kaikki on. Ite tosin tunnen paljon saamelaissukuisia ja omat sukulaisenikin on suurin osa alle 170 cm. Vaikka sanoinkin, että moni siellä päin on varsin lyhyitä ei tarkoita sitä, että lyhyitä miehiä ei löytyisi muualtakin päin maailmaa =)

Jos olet saamelaista sukujuurta niin tiedät varmaan myöskin sen että saamelaiset ovat valitettavasti vähemmistökansaa lapissa. Et voi silloin puhua: suurin osa tai moni siellä päin!!!!
Mutta tokihan saamelaiset eivät ole kovin pitkiä mutta heissäkin on poikkeuksia, kuin kaikissa meissä ihmisissä on. Pituudessa, iässä ja hiusten värissä :)[/quote]

Voi että mä vihaan näitä käsityksiä :headwall: Koltat on niitä jotka on yleensä lyhyitä ja tummia mut esim. Inarinsaamelaiset on yleensä pitkiä vaaleita ja sinisilmäisiä..

Minkäs sitä ihminen mahtaa geneilleen jos lyhyeks jää,inhottaa sellaset päähän taputtelijat,lyhyt mies ei tarkoita että olis yhtään heikompi tai kalu lyhyempi moni nainen haksahtaa tähän ihmisten keskipituus alu alkaen on ollut 160-170 cm miehelläkin historiassa.Itse olen 168cm jäin isäänikin lyhyemmäksi onneksi kuitenkin leveä harteinen kun isäni ei niinkään 172cm mutta sääliksi sitä joka hälle tuli pituudesta moittii pisti aina joka jätkän nippuun.Vaan on parisuhde köykäsellä pohjalla jos senteistä kiinni ellei ne sentit ole tietysti mulkusta pois.

Yhteistyössä