A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän siellä Lapissa ole "suurin" osa miehistä melko lyhyitä. Tai ainakin kaikki mitä itse tunnen sieltäpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:no ihan rehellisesti en ottais kyllä minäkään noin lyhyttä, itse olen 163 cm ja kyllä miehen pitää olla vähintään 10 cm pidempi mieluummin yli 180cm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän siellä Lapissa ole "suurin" osa miehistä melko lyhyitä. Tai ainakin kaikki mitä itse tunnen sieltäpäin.
Joo on pikkusia ukkoja, miekin otin suvun pienimmän ja on vaan 204cm![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän siellä Lapissa ole "suurin" osa miehistä melko lyhyitä. Tai ainakin kaikki mitä itse tunnen sieltäpäin.
Joo on pikkusia ukkoja, miekin otin suvun pienimmän ja on vaan 204cm![]()
Just niin, mulla mies on 174 joten et viittis yleistää jos yhden tunnet. Mäkin tunnen yhden 164cm helsingistä....
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En tiedä... Äijä on painunut kasaan ja on 164 cm viimem ittauksen mukaan, vaikka muistaakin olevansa 165 cm.
Eipä ole tuo kehtaamis-asia tullutkaan mieleen aikaisemmin. Pitääkin ruveta pohtimaan....
Alkuperäinen kirjoittaja veksi:Näyttelyesineitäkö me miehet vaan ollaan?
Pituus ja ulkonäkö tärkeintä parisuhteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Sun pitää laittaa hälle polvihousut ja Puuha Pete T-paita päälle kun menette ulos, kaikki luulevat häntä pojaksesi..:xmas: