Miten joku mies voi olla 165cm pitkä? Miten sellaisen kaa kehtaa kulkee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
no ihan rehellisesti en ottais kyllä minäkään noin lyhyttä, itse olen 163 cm ja kyllä miehen pitää olla vähintään 10 cm pidempi mieluummin yli 180cm

Itse oon kans 163 ja mies ei oo ku 172cm...oiskohan sittenkin pitäny jättää väliin ku on 1cm liian lyhyt?! :whistle:

Kyllä mä kehtaisin. Mun mielestä lyhyt mies on seksikäs jos kantaa itteänsä ylpeydellä. Oma mies tosin on yli 180 että eipä se pituus nyt tärkeimmästä päästä valintakriteereissä ollut.

Miten joku nainen voi olla yli 170senttiä pitkä? Miten sellaisen kaa kehtaa kulkee?

-Ihmiset on erilaisia, omakohtaisesti voin sanoa, että hyvin kehtaisin kulke tuon pituisen miehen kanssa, koska olen lyhyempi, jokainen tavallaan, jos se ei ketään vahingoita niin mitä se kenellekkään kuuluu toisten asioita pohtia-

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän siellä Lapissa ole "suurin" osa miehistä melko lyhyitä. Tai ainakin kaikki mitä itse tunnen sieltäpäin.

Joo on pikkusia ukkoja, miekin otin suvun pienimmän ja on vaan 204cm :)

Just niin, mulla mies on 174 joten et viittis yleistää jos yhden tunnet. Mäkin tunnen yhden 164cm helsingistä....

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eiköhän siellä Lapissa ole "suurin" osa miehistä melko lyhyitä. Tai ainakin kaikki mitä itse tunnen sieltäpäin.

Joo on pikkusia ukkoja, miekin otin suvun pienimmän ja on vaan 204cm :)

Just niin, mulla mies on 174 joten et viittis yleistää jos yhden tunnet. Mäkin tunnen yhden 164cm helsingistä....

No enhän mä sanonut, että kaikki on. Ite tosin tunnen paljon saamelaissukuisia ja omat sukulaisenikin on suurin osa alle 170 cm. Vaikka sanoinkin, että moni siellä päin on varsin lyhyitä ei tarkoita sitä, että lyhyitä miehiä ei löytyisi muualtakin päin maailmaa =)

Kyllä mäkin kehtaisin. Olisin silti n. 17 cm lyhyempi. :laugh: Ei vaan ihan muutenkin, ei se pituus ole tärkeätä vaan se luonne. Jos äijällä olis joku kauhee kriisi itellään siitä pituudestaan, niin se olis aika luotaansatyöntävää. :x

Miten joku mies kehtaa kulkea hukkapätkänaisen kanssa joka on alle 170 cm pitkä? Kuten esim. minun kanssani.

Pituushan se on ratkaiseva parisuhteessa, kaikki muut asiat kuten luonne, ominaisuudet, tms ovat pikkujuttuja...

|O Ap:lta huono provo.

En tiedä... Äijä on painunut kasaan ja on 164 cm viime mittauksen mukaan, vaikka muistaakin olevansa 165 cm.

Eipä ole tuo kehtaamis-asia tullutkaan mieleen aikaisemmin. Pitääkin ruveta pohtimaan....

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
En tiedä... Äijä on painunut kasaan ja on 164 cm viimem ittauksen mukaan, vaikka muistaakin olevansa 165 cm.

Eipä ole tuo kehtaamis-asia tullutkaan mieleen aikaisemmin. Pitääkin ruveta pohtimaan....

Sun pitää laittaa hälle polvihousut ja Puuha Pete T-paita päälle kun menette ulos, kaikki luulevat häntä pojaksesi..:xmas:

No enhän mä sanonut, että kaikki on. Ite tosin tunnen paljon saamelaissukuisia ja omat sukulaisenikin on suurin osa alle 170 cm. Vaikka sanoinkin, että moni siellä päin on varsin lyhyitä ei tarkoita sitä, että lyhyitä miehiä ei löytyisi muualtakin päin maailmaa =)[/quote]

Jos olet saamelaista sukujuurta niin tiedät varmaan myöskin sen että saamelaiset ovat valitettavasti vähemmistökansaa lapissa. Et voi silloin puhua: suurin osa tai moni siellä päin!!!!
Mutta tokihan saamelaiset eivät ole kovin pitkiä mutta heissäkin on poikkeuksia, kuin kaikissa meissä ihmisissä on. Pituudessa, iässä ja hiusten värissä :)

Yhteistyössä