Miten joku kehtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Facessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Facessa

Vieras
Miten joku voi kehdata haukkua kumppaninsa lasta Facebookissa? Niin, että kaikille käy selväksi, että lapsi on ongelmainen erityislapsi, jonka seurassa ei normaalit lapset voi olla. Ja vielä nainen ja äiti. :(

No kyllä minäkin voisin manata, jos ongelmainen erityislapsi häiritsee käytöksellään meidän perhearkea. Oli se lapsi sitten oma tai miehen edellisestä liitosta.

Mutta nykyäänhän pitää vain silitellä näiden ongelmalapsosten päätä, ja antaa heidän jatkaa häiriköintiään. Aikuinen ei saa sanoa olevansa väsynyt tai olevansa kyllästynyt jatkuvaan terrorisointiin mitä erityislapsi harrastaa, osa jopa ihan kiusallaan.

Mä kyllä näkisin, että on päävikaisesta ihmisestä kyse. En kiellä sitä etteikö erityislapsi voisi olla vaikea tapaus, mutta ei KETÄÄN silti mennä missään haukkumaan. Varsinkaan lasta, joka ei pysty edes puolustautumiaan. Luulen myös, että todelliset vaikeudet johtuvat tuollaisesta kirjoittelijasta.

[QUOTE="Vieras";28624273]No kyllä minäkin voisin manata, jos ongelmainen erityislapsi häiritsee käytöksellään meidän perhearkea. Oli se lapsi sitten oma tai miehen edellisestä liitosta.

Mutta nykyäänhän pitää vain silitellä näiden ongelmalapsosten päätä, ja antaa heidän jatkaa häiriköintiään. Aikuinen ei saa sanoa olevansa väsynyt tai olevansa kyllästynyt jatkuvaan terrorisointiin mitä erityislapsi harrastaa, osa jopa ihan kiusallaan.[/QUOTE]

Täytyykö silti ihan kaikkea kuitenkaan vuodattaa jonnekin Facebookiin?

[QUOTE="vieras";28624297]Mä kyllä näkisin, että on päävikaisesta ihmisestä kyse. En kiellä sitä etteikö erityislapsi voisi olla vaikea tapaus, mutta ei KETÄÄN silti mennä missään haukkumaan. Varsinkaan lasta, joka ei pysty edes puolustautumiaan. Luulen myös, että todelliset vaikeudet johtuvat tuollaisesta kirjoittelijasta.[/QUOTE]

lapsella ole facebuukki sivua?

Jotkut vuodattaa kaiken Facebookissa ja se ärsyttää :vampire:
Itse en koskaan menisi noin henkilökohtaisia asioita siellä jakamaan ja harvoin laitankaan mitään profiilitekstiä..
Ärsyttää myös se kun kaverilistallani on useampi sellainen äiti-ihminen joka kertoo kaiken-siis-ihan-kaiken joka päivä siellä, aamuvessasta lähtien.. kerran yksikin kirjoitti miten ei tullut sossusta rahaa ja nyt ei lapset saa ruokaa.. tää oli kyl sellainen puolituttu joka ei oo mun listoilla enää, toivottavasti elämä on siitä parantunut..

Jotkut vuodattaa kaiken Facebookissa ja se ärsyttää :vampire:
Itse en koskaan menisi noin henkilökohtaisia asioita siellä jakamaan ja harvoin laitankaan mitään profiilitekstiä..
Ärsyttää myös se kun kaverilistallani on useampi sellainen äiti-ihminen joka kertoo kaiken-siis-ihan-kaiken joka päivä siellä, aamuvessasta lähtien.. kerran yksikin kirjoitti miten ei tullut sossusta rahaa ja nyt ei lapset saa ruokaa.. tää oli kyl sellainen puolituttu joka ei oo mun listoilla enää, toivottavasti elämä on siitä parantunut..

Mulla kanssa eräs ystävä kirjoittaa kaiken. klo 12 Nyt syötiin jäätelö, oli hyvää. klo16 Mies lähti kauppaan mä lasten kanssa kotona. klo20 Iltapesut tehty sit nukkumaan. ja sit noihin väleihin mahtuu sellainen 3-5 päivitystä viel. Parhampana päivänä saattaa olla yli 10päivitystä!

Hei haloo!!!! Mut en ikinä kirjoittais kenestäkään mitään pahaa johonkin faseen. Joo ehkä omasta perheestä et ärgh kun on ollut taas raskas kiukku päivä. tms

• Tykkää
Reactions: Camii
Mulla kanssa eräs ystävä kirjoittaa kaiken. klo 12 Nyt syötiin jäätelö, oli hyvää. klo16 Mies lähti kauppaan mä lasten kanssa kotona. klo20 Iltapesut tehty sit nukkumaan. ja sit noihin väleihin mahtuu sellainen 3-5 päivitystä viel. Parhampana päivänä saattaa olla yli 10päivitystä!

Hei haloo!!!! Mut en ikinä kirjoittais kenestäkään mitään pahaa johonkin faseen. Joo ehkä omasta perheestä et ärgh kun on ollut taas raskas kiukku päivä. tms

Jos päivitykset on jatkuvasti negatiivisia eikä mitään muuta tiedotettavaa löydy kuin lasten kiukuttelua, niin kyllä siitä tietää heti että surkea ja sisällötön elämä on. Tekisivät asialle jotain eivätkä itkisi somessa.

Tossa olikin et en kenestäkään vieraasta tai ystävästä pahaa kirjoita vain itsestäni tai perheestäni tuolla melkoisen yleiskattavalla huono päivä lauseella.
Omat päivitykseni ovat 99% postiivisiä oivalluksia tai sattumuksia päivästä.
Mut en jaksa jokaista liikahdusta ja tekemistä kirjoittaa. en usko et ketään kiinnostaa mun elämä niiiiin paljon.

Yhteistyössä