F
Facessa
Vieras
Miten joku voi kehdata haukkua kumppaninsa lasta Facebookissa? Niin, että kaikille käy selväksi, että lapsi on ongelmainen erityislapsi, jonka seurassa ei normaalit lapset voi olla. Ja vielä nainen ja äiti. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotkut vuodattaa kaiken Facebookissa ja se ärsyttää :vampire:
Itse en koskaan menisi noin henkilökohtaisia asioita siellä jakamaan ja harvoin laitankaan mitään profiilitekstiä..
Ärsyttää myös se kun kaverilistallani on useampi sellainen äiti-ihminen joka kertoo kaiken-siis-ihan-kaiken joka päivä siellä, aamuvessasta lähtien.. kerran yksikin kirjoitti miten ei tullut sossusta rahaa ja nyt ei lapset saa ruokaa.. tää oli kyl sellainen puolituttu joka ei oo mun listoilla enää, toivottavasti elämä on siitä parantunut..
Mulla kanssa eräs ystävä kirjoittaa kaiken. klo 12 Nyt syötiin jäätelö, oli hyvää. klo16 Mies lähti kauppaan mä lasten kanssa kotona. klo20 Iltapesut tehty sit nukkumaan. ja sit noihin väleihin mahtuu sellainen 3-5 päivitystä viel. Parhampana päivänä saattaa olla yli 10päivitystä!
Hei haloo!!!! Mut en ikinä kirjoittais kenestäkään mitään pahaa johonkin faseen. Joo ehkä omasta perheestä et ärgh kun on ollut taas raskas kiukku päivä. tms