Miten jaksatte miestänne, joka ei tee juuri mitään kotitöitä?

  • Viestiketjun aloittaja Leppäkerttu
  • Ensimmäinen viesti
Leppäkerttu
Ihmettelen tätä?

Jos jonkun mies vie vaan esim roskat, ei se paljon auta! Luulisin ainakin niin.

Mun mies imuroi, pesee ikkunat, hoitaa lasta, hoitaa laskut jne. Miinuksena ettei se osaa tehdä ruokaa!
 
Ihan hyvin jaksan. Jos olisin kodinhoitajaa hakenut niin en varmaan miestäni olisi ottanut. Mutta hainkin turvallista, lämmintä ja rakastavaa syliä, jossa tuntee olevansa jotain erityistä. Ja sen löysin :heart:
 
Vepasto
Tuota, en tiennytkään että laskujen maksaminen on kotityötä. :eek:
Mutta siis vastaus kysymykseen: pakko jaksaa ainakin niin kauan, kunnes palaan itse takaisin työelämään.
 
Heidu
Hyvin jaksan, parempi vaan ettei tuu sotkeen...
Kerran siivos keittiön, kieltämättä ihan hyvon, mut oli TISKANNUT keittiövaa'an, että ei sitten enää toiminu.

Olen ihan tyytyväinen, että tekee omia hommiaan, esim. vaihtaa renkaat ja korjaa autoa, paikkaa pyöränkumeja ja asentelee kaikkia mitä keksin.
Mutta jättää kodinhoidon mulle.

vois vaan kuvitella, kun pesis pyykkiä...HUH
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ihan hyvin jaksan. Jos olisin kodinhoitajaa hakenut niin en varmaan miestäni olisi ottanut. Mutta hainkin turvallista, lämmintä ja rakastavaa syliä, jossa tuntee olevansa jotain erityistä. Ja sen löysin :heart:
Ihanasti kirjoitit joten tähän on pakko yhtyä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Tuota, en tiennytkään että laskujen maksaminen on kotityötä. :eek:
Mutta siis vastaus kysymykseen: pakko jaksaa ainakin niin kauan, kunnes palaan itse takaisin työelämään.
no meillä mies hoitaa ton syystä että mä en koulustressini lisäksi jaksa ja viitti suunnitella ja stressata mikä lasku pitää maksaa millonkin ja mistä rahoista jne.. mies hoitaa sen puolen kokonaan.. Meillä ei ole varaa pitää kaikkea vaan tyyliin suoravelotksessa tms.. joka kuukausi pitää erikseen suunnitella laskujenmaksujärjestys että jää ruokarahaakin riittävästi jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Meillä elämä on kokonaisuus jota ei mitata sen mukaan kuka siivoo ja tiskaa. Lasten hoitoa en ole koskaan laskenut kotityöksi...Yhdessä kannetaan vastuu koko paketista ja suurin osa toimistamme tähtää tämän perheen hyväksi.
Olen täysin samaa mieltä. Asia ei ole niin musta-valkoinen. Mies tekee paljon muuta ja elämä on mallillaan kaikin puolin. Minulla ei tosiaan ole mitään valitettavaa miehestä tai meidän perheen järjestelyistä kotitöiden suhteen =) .
 
Mä ainakin jaksan koska rakastan ja arvostan miestäni niin paljon.En edes kehtaisi häntä vielä osallistumaan kotitöihin kun on päivät töissä(yrittäjä)ja illat ja lauantait rakentaa taloa perheelleen.Sunnuntait on sitten perhepäiviä.Itse kun olen äitiyslomalla ja päivät lasten kanssa kotona.Mies hoitaa kaikki juoksevat asiat ja minä sitten nämä lastenhoitoon ja kodinhoitoon liittyvät.Kumpikin tekee kaiken perheen eteen. :heart:
 
Niin pitkään kun mies on meistä se joka tekee fyysisesti suht rankkaa työtä ja illat remppaa kotona niin en jaksa kotitöistä nipottaa. Eri asia jos oltais samankaltaisissa töissä tai hän työttömänä. Enkä siltikään tuosta kullanmurusta luopuisi, uudelleenkouluttamisen paikka vois olla ;) :heart:

Ja muuten, meillä mies osaa myös kokata :p
 
JONSERED Karhunkantaja
Ihan hyvin. Jos äijä lähtee aamu viideltä töihin ja tulee kotiin kahdeksen maissa illalla, rättiväsyneenä, ei siinä paljoa nalkuteta kotitöistä.

Ja vapaapäivinä minä vain palvon häntä :saint: :heart:
 

Yhteistyössä