Miten ja missä vietit 30 vuotis synttärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä vieläkin tässä mietin et pidänkö vaikko en. En haluais mut kavereiden mielestä ''ne kuuluu'' viettää.
No haluaisin viettää ihan rauhassa omissaoloissa lasten ja miehen kans. Mut kuuluu kuulemma viettää riehakkaasti. Mä taidan olla tylsä kaveri ku ei kiinnosta juhlia. Onneksi niihin on vielä aikaa ettei ihan tämän viikon juttu ole.

Niin miten te oletta viettäneet omanne?

Varmaan mukavasti vaan kotona. Ei ollut mitään juhlia.

Voihan sitä keksiä ihan omalle perheelle jotakin erikoisempaa tai pientä kivaa, jos haluaa. Pakkojuhliminen on kammottavaa.

En viettänyt yhtään millään tavalla ja sanoinkin sen etukäteen kaikille kysyjille. Olikin sitten laimeammat synttärit kuin mitkään aikaisemmat.

Aiemmin esim isäni kuitenkin jonkun lahjan antoi, mutta nyt ei ollenkaan kun kerran sanoin että en vietä. Aika moni ihminen kaikesta päätellen pahoitti mielensä kun en "juhlinut". Eihän se olisi ollut keneltäkään pois jos olisi "onnea" sanonut tai vaikka tekstarin laittanut, että sikäli haikea päivä.

Töissä, tein 9h päivän :D Taidettiin käydä leffassa ja syömässäkin perheen/miehen kanssa, en oo varma.
En viettänyt mitään juhlia, ois vaan tullut vaivaantunut olo sellaisista. Miehen kanssa käytiin vähän jälkeen "juhlistamassa" synttäreitä etelässä.

Minä juhlin ja muutama kaveri on myös juhlinut. On myös kavereita jotka eivät ole juhlineet. Kukin tavallaan ja halujensa mukaan, mitkään "pakkojuhlat" eivät 30v:t ole.

Heh, mulla oli 30v synttärit kesäkuussa. Mulla on la parin viikon päästä, joten railakkaasti ei tullut juhlittua. Parin kaverin kans kävin syömässä ravintolassa ja omaa porukkaa ( minun ja miehen vanhemmat sekä sisarukset perheineen) kahvittelin. Ens vuonna ajattelin sit käskeä kavereita kasaan ja tarjota hieman juotavaa/ syötävää ja baarittelua tod. näk. Tuo olisi siis ollut tänä vuonna mielessä, jos elämäntilanne ei olisi nyt tämä :).
Eikä tuo juhliminen nyt pakollista ole. Mä tykkään tommosesta, mut eihän kaikkien tarvi juhlia samalla tavalla, jos ei kerta tommonen huvita.

Me oltiin silloin Teneriffalla perheen kanssa,ja minä sain "vapaa päivän"lähdin aamusta Teidelle ja kuljeksin siellä itsekseni,kun palasin hotellille,hain mansikkakakun lähileipomosta.Ja kivaa oli :)

Vuokrasin ison mökin ja sinne tuli joku reilu 10 kaveria. Syötiin, juotiin, saunottiin, pelailtiin.. Ja parasta.. Kaikki sai olla verkkarit päällä ilman meikkiä. Aivan huippukemut oli =)

Kun täytin 30, mulla oli puolivuotias vauva. Oltiin kotona perheen kans, laitettiin ruokaa ja herkkuja ja kutsuttiin sukulaisia ja ystäviä kylään. Oli aika laimeeta, vaikka tosi mukavaa. Olisin kaivannu jotain vähän räväkkäämpää, ehkä sit nelikymppisillä :)

Olin töissä Suomessa ja mieheni oli ulkomaankomennuksella. En juhlinut. Muistan kun ajattelin että nyt täytän kolmekymmentä ja onpas tylsä työpäivä :) Työkaverit antoivat jonkun hölmön T-paidan.

Ajattelin mököttää kotona.

Perheeni (Äiti, isä ja siskot miehineen) ja oma perheeni + appivanhemmat kuitenkin jyräsivät ja järjestivät saunamökin ja ruuat sun muut sinne ja juhlittiin tätä surun päivää (oma ilmaisuni) tällä pienellä porukalla siellä sitten. Minut huijattiin paikalle.

Yhteistyössä