-ämmä-
Mikä siinä sitten on, noin miesnäkökulmasta, että vieras toosa auttaa, jos on paska parisuhde? Ihmettelen kovasti. Se on ymmärrettävää, jos vaan haluaa jotain toista, halulleen ei pitäis kuitenkaan antaa valtaa. Kyllä mä näen kuolattavia miehiä melkeen päivittäin vaikka parisuhde on loistavassa kuosissa. Mutta että naapurin persettä parisuhdeongelmaan? Ei voi kukaan niin aatella! Sillon se on sitä että koittaa panna oman pettämisensä puolisonsa syyksi.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä voi pitää paikkansa yksittäisessä tapauksessa, moka mikä moka vaikka onkin aika rankka moka. Mutta yleisellä tasolla olen kyllä sitä mieltä, että mieskään ei petä jos parisuhde rokkaa. Toimivaan suhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu, ei miehelle eikä naiselle.Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Miehen pettäminen johtuu harvemmin että suhteessa olisi vikaa, tai siitä että mies ei viihdy suhteessa. Miehellä ei ole aikomustakaan lopettaa suhdetta, vaan retkahtaa fyysiseen houkutukseen. Tämänkaltainen pettäminen ei ole riittävä perustelu koko suhteen purkamiselle, variskaan jos suhteessa on lapsia ja/tai kaikki muuten hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.