Miten ikinä pääsee erosta yli jos on se jätetty osapuoli?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippäkö

Vieras
Onko teillä mitään vinkkejä antaa?
Niin petetty ja jätetty olo on. Sitä vaan "kinuaa" sanoilla ja teoilla toista takasin... Ja meidän tapauksessa mies on sen verran sekaisin oman päätöksensä kanssa, että esim. seksiä on harrastettu hänen poismuuton jälkeenkin...ja sehän tietysti kasvattaa toiveita minulla. Tiedän, ei pitäisi!
Laastarisuhdeko pitää hommata että pääsee yli?
Miten kukaan voi tällaisesta selvitä järjissään?!

noh, aikaa se vaatii. ainakaan ei kannata olla tekemisissä sen eksän kans...mullakin oli joskus aikoinaan seksisuhde eksään, vaikka erottiinkin. se teki asiasta vain vaikeampaa. ehkä laastarisuhde voi auttaa, kunhan se on molemmille osapuolille selvä juttu, siis sille miehellekin että et kaipaa suhdetta.

aika auttaa, ja itsensä kanssa oleminen. Laastari ei auta, siinä helposti vaan rikkoo lisää itseään. Itse koin eron ja jätetyksi tulemisen ja yksin olon lopulta todella vapauttavana kokemuksena kun sai tutustua itseensä. Toki ensin piti aika kauan surra. Ja sitten olinkin valmis hyvään, terveeseen parisuhteeseen kun se oikea löytyi :heart:

Saman kokenut...vain aika auttaa särkyneeseen sydämeen. En suosittele laastareita enkä pelehtimistä exän kanssa, ne vain pahentaa asiaa. Itsekin tein aikoinani molempia vaikka ei olisi kannattanut. Päivä kerrallaan eteenpäin ja katse tulevaisuuteen. Ja muista antaa tunteiden tulla sellaisina kuin ne eteen tulee, anna itsellesi lupa surra. Takaan, että kyllä se siitä vielä helpottaa. Voimia kovasti ja halaus :)

Kiitos ihanista vastuksista!!!!
Ex muutti toiselle paikkakunnalle ja tulee edelleen tänne tapaamaan lapsia (2). Ja tietysti yöksi ja.... En pysty kieltämään!Haluan nähdä hänet aina kun se vain on mahdollista! Hitsi, kun tunteita ei voi kääntää pois päältä napista painamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ex muutti toiselle paikkakunnalle ja tulee edelleen tänne tapaamaan lapsia (2). Ja tietysti yöksi ja.... En pysty kieltämään!Haluan nähdä hänet aina kun se vain on mahdollista! Hitsi, kun tunteita ei voi kääntää pois päältä napista painamalla.

Ymmärrän, mulla sama ongelma ja erosta aikaa jo 2v :(. Mä en vaan osaa päästää eksästä kokonaan irti, vaikka tiedänkin sen olevan säälittävää :(

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ymmärrän, mulla sama ongelma ja erosta aikaa jo 2v :(. Mä en vaan osaa päästää eksästä kokonaan irti, vaikka tiedänkin sen olevan säälittävää :(

Helpottavaa kuulla etten ole ainoa! Ja säälittävänä pidän minäkin itseäni. Mutta mutta.... :/
Onko teillä jatkunut koko ajan tuommoisena? Kummallakaan uutta?
Itse en edes pysty ajattelemaan muita miehiä, kun haluan vain exää....

laatari suhde ei kannata,siinä vaan satuttaa lisää itseään vaikka hetken tuntis olevan haluttu mutta mitä se oikeestaan auttaa...ei mitään. Suree ja nuolee haavat ja jatkaa elämää päivä kerrallaan. Mut jätettiin toisen takia yllättäen ja mitään laastaria en hankkinut,pahimman yli jo päässyt mutta kyllä se pettäminen vaan vaikuttaa vieläkin,epäilen kaikkia miehiä et niillä on muitakin kuin minä.tällä hetkellä olen kiinnostunut yhestä mutta epäilen kokoajan et sillä myös muita naisia....eikä me ees tapailla joten oikeestaann ei se ees kuulu mulle vaikka sillä oliskin muita. Ikuiset jäljet exä pettämisellään minuun jätti...ehkä kokol loppuelämä pilalla sen takai..en luota miehiin ja epäilen kaikkea.

Yhteistyössä