M
miten miten miten?
Vieras
niinkuin se ero ei olisi muutenkin ihan helvetin vaikeeta niin miten mä ikinä pääsen yli siitä että on jätetty toisen takia?! tekee ihan helvetin kipeetä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hanki ammattiapua. Ja aika tekee tehtävänsä. Ystävälläni meni vuosi.
Se on kamala tunne.. Mutta mutta.. Aika auttaa. Ja jossein vaiheessa voit jo alkaa ajattelemaan, että se mies ei ollutkaan sun arvonen alkuunkaan. Ja mikäli tunnet katkeruutta naista kohtaan, niin voit myös ajatella, että luultavasti mies tulee jättämään myös hänet jonkun toisen takia.
en mä nyt tarvii sitä apua mutta pelkään että se vaivaa mua koko mun loppuelämän ja jos vielä joskus suhteessa niin pelkään varmaan koko ajan että sekin jättää toisen takia.Mikään ei ole raukkamaisempaa kuin jättää toisen takia.
No mitä muita vaihtoehtoja on, jos rakastuu toiseen ja haluaa olla sen kanssa kun jättää nykyinen puoliso ja alkaa seurustella uuden kanssa tai pettää?
No mitä muita vaihtoehtoja on, jos rakastuu toiseen ja haluaa olla sen kanssa kun jättää nykyinen puoliso ja alkaa seurustella uuden kanssa tai pettää?
kyllä näillä oli jo peliä ennenkuin mies pisti meidän suhteen katki.tuntuu vaan epäreilulta et ollaan vuosia yhdessä ja sitten jätetään kuin nalli kalliolle ilman mitään selityksiä kunnes tajuaa et sillä on ollu toinen jo ties miten kauan taustalla.Mutta parempi näin kuin se et oltaisiin yhessä vielä ja en tietäis mistään mitään.
Itse uskon ettei hyvään parisuhteeseen pääse kukaan väliin. Ja uskon myös että teidän suhde olis joka tapauksessa päättynyt jollakin tavalla. Vähän vaikea selittää mitä ajan takaa, mutta yritän sanoa, että ilmankin tuota toista olisitte päätyneet eroon, ja silloin olis ollut toisenlaiset haasteet. Tosi raskas kun ero usein kuitenkin on.
Sulla oli tosi järkeviä ajatuksia tuolla, ja kivasti osaat pitää pääsi kasassa. Olen myös sitä mieltä, että edellinen suhde pitäisi hoitaa ensin loppuun ennen kuin uutta ottaa, mutta valitettavasti ihminen on liian usein liian itsekäs, eikä osaa enää ajatella toista niinkuin pitää silloin kun rakkaus on loppunut.
Selviät tästä, ja luultavasti joskus katsot taaksepäin ajatellen että on hyvä että erositte. :hug:
Itse uskon ettei hyvään parisuhteeseen pääse kukaan väliin. Ja uskon myös että teidän suhde olis joka tapauksessa päättynyt jollakin tavalla. Vähän vaikea selittää mitä ajan takaa, mutta yritän sanoa, että ilmankin tuota toista olisitte päätyneet eroon, ja silloin olis ollut toisenlaiset haasteet. Tosi raskas kun ero usein kuitenkin on.
Sulla oli tosi järkeviä ajatuksia tuolla, ja kivasti osaat pitää pääsi kasassa. Olen myös sitä mieltä, että edellinen suhde pitäisi hoitaa ensin loppuun ennen kuin uutta ottaa, mutta valitettavasti ihminen on liian usein liian itsekäs, eikä osaa enää ajatella toista niinkuin pitää silloin kun rakkaus on loppunut.
Selviät tästä, ja luultavasti joskus katsot taaksepäin ajatellen että on hyvä että erositte. :hug:
mulla on ehkä vähän vääristynyt kuva meidän suhteesta koska mun mielestä meillä oli hyvä parisuhde,olihan meillä kinaa ja välillä toisen naama ärsytti kumpaakin mutta ei me koskaan ees riidelty kunnolla,ehkä sekin oli huono juttu...
On mulle sanottu et olen vahva luonteeltani muutenkin niin että kyllä mä selviin mutta itsestä nyt ei aina siltä tunnu.
Yksinjäämistä pelkään kuitenkin.
Tiedän et se on kauheaa mut usko pois, sun on parasta ottaa se asenne et antaa mennä. Mä en jaksanut itkeä miehen perään joka mua huijas ja ei edes aidosti rakastanut. Nyt on hyvä mies ja ihana perhe. Oon paljon arvokkaampi kun mitä se mies olis ansainnut!
Kyllä mäkin olen miljoona kertaa arvokkaampi kuin mitä ex ansaitsi(sisi). Mä nyt vaan olin jo ihan valmis sen kans perheeseen ja kaikkeen mutta kun ei mun rakkaus kelvannu sille niin olkoon sitten.toivottavasti joku muu joskus osaa arvostaa mun rakkautta.
Ja kyllä mä tulen sen perään varmasti vielä itkemään mutta sitten se menee taas ohi.Kaikki kävi vaan niin ykskaks.
niinkuin se ero ei olisi muutenkin ihan helvetin vaikeeta niin miten mä ikinä pääsen yli siitä että on jätetty toisen takia?! tekee ihan helvetin kipeetä.
Aika wt/mattinykäs/hymy-lehti -touhua, kun polleena esitellään sängyssä kihloja vaikka seurustellaan toisen kans...et ole menettänyt mitään kun pääset eroon siitä äijästä.Hei
Onko kellään käynyt näin että,miesystävä(8kk) oli ja hän vaikutti vielä iloiselta kanssani alle viikko sitten ja antoi läksiäis suukon,asun toisessa kunnassa.Ja tänään hän laitto kuvan meseen..et on sängyssä toisen naisen kanssa esitellen yhteisiä kihloja.Miten ihminen voi olla näin ilkee.Huomasin kyllä aikaisemmin tästä miehestä et on niin epävakaa persoona.Vai oisko tuo niin että se nainen otettu vain rahan takia(konkurssi ollut).Ja minun kanssa oli vain ulkoisien eli ulkonäön takia.Olen kuitenkin itse ihan hyvin toimeentuleva.Mies oli niin onnellisen oloinen kanssani viimeks.Tässä täytyy olla rahanaimakauppa takana.
Kun tämä tuli kuin puskasta.Olen järkyttynyt.
Maalaismimmi.