Miten ihmiset voikin olla niin epärehellisiä (vielä kirppareista)

Pakko tänne edes valittaa pahaa mieltä.
Meilläkin kertynyt tuota lastenvaatetta ja muuta kampetta niin paljon, että innostuin viemään osan niistä kirpparille. Tyhmyyksissäni vielä varasin pöydän oikein kahdeksi viikoksi. Ekalla viikolla innoissani kävin pöytää siistimässä ja hintoja laskemassa. Välilaskutuksessa sitten totesin, että moni vaate/tavara oli lähtenyt maksamatta kävelemään. Tietysti olin varautunut siihen, että osa pöllitään, mutta että noin paljon. Kyllä meni into tähän hommaan ja vielä olis pöydän vuokraa viikko jäljellä :( . Täytyy kai vielä käydä epätoivoisesti kiertelemässä, josko jotain omaa löytyisi toisten pöydiltä.
Tämä kirpparijuttu olisi periaatteessa niin hyvä, että ihmiset pääsisivät ylimääräisistä eroon ja sitten taas sieltää löytää edullisesti käyttökelpoista vaatetta ja tavaraa. Tällainen varastaminen vain pilaa koko homman. Ihmetyttää jo senkin takia, kun nuo hinnat ei todellakaan olleet päätähuimaavia.
 
Itsekin nyt päätin, että lahjoitan osan vaatteista/tavaroista pelastusarmeijalle ja jääköön loput odottelemaan, jos vaikka joku kavereista saisi vauvan. Parempi mieli jää siitä, kun ne itse antaa pois, kuin että joku idiootti ne varastaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
onko kenties kyse isommasta kaupungista? en halua yleistää, mutta pikkukaupungista yleensä pöllitään kirpparilta ku noi venälaiset, virolaiset jne tulevat poimimaan marjoja, muuten saa kyllä kirpparivaateet olla rauhassa.
Kyse on oulusta:(
 
Vieras
Missä kirpputorilla näin on käynnyt? Kerro meillekin, että osaa välttää tuommoisia varaspaikkoja! Myyjille voisi kanssa kertoa, että tietävät paikassa käyvän varkaista, jolleivat itse ole ollet asialla?!??
 
No höh.
Kirjoita paikallisen lehtesi yleisöpalstalle "kiitos". Ja jos lastenvaatteita viety niin kiitä näitä äitejä että toivottavasti teillä on hyvä omatunto kun puette kyseisen vaatteen lapsenne päälle. Toivottavasti osa löytyy vielä muista pöydistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Missä kirpputorilla näin on käynnyt? Kerro meillekin, että osaa välttää tuommoisia varaspaikkoja! Myyjille voisi kanssa kertoa, että tietävät paikassa käyvän varkaista, jolleivat itse ole ollet asialla?!??
Voiko kirpparin nimen kertoa täällä palstalla?
 
jep jep
mwillä kans käyny vähän samalla tavalla ,mut lisäksi on löytynyt paljon muiden pöydistä kun ihmiset eivät viitsi palauttaa samaan pyötään mistä ovat ottaneet..meidänkin pöydästä usein löytynyt muiden kun olen siivonnut ja olen heti vienyt pois,koska tiesän kuinka kurjalta se tuntuu
 
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseen :(
Siis uskomatonta :eek: .
 

Yhteistyössä