tos tapauksessa kannattaa kiertää se tarkkaan läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Jijope:Siis uskomatonta .Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseenAlkuperäinen kirjoittaja sef:Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.
Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.
Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
minulla monesti on ne tavarat löytynyt muualta sieltä..JOPA KERRAN NIIN ETTÄ MUU MYYJÄ OLI LÄTKÄISSYT LIKAN TAKKIIN OMAN HINTALAPPUNSA!!!!
koitti vie vängätä vastaan että valehtelen mutta meni hiljaiseksi kun ei ollut hokannut siinä takissa sellaista taskua mihin sen kokolapun saa laitettua ja siellä oli tyttöni nimi..porttikiellon sai siihen kirppikselle.