Miten ihmiset voikin olla niin epärehellisiä (vielä kirppareista)

Alkuperäinen kirjoittaja Jijope:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseen :(
Siis uskomatonta :eek: .
tos tapauksessa kannattaa kiertää se tarkkaan läpi.
minulla monesti on ne tavarat löytynyt muualta sieltä..JOPA KERRAN NIIN ETTÄ MUU MYYJÄ OLI LÄTKÄISSYT LIKAN TAKKIIN OMAN HINTALAPPUNSA!!!!
koitti vie vängätä vastaan että valehtelen mutta meni hiljaiseksi kun ei ollut hokannut siinä takissa sellaista taskua mihin sen kokolapun saa laitettua ja siellä oli tyttöni nimi..porttikiellon sai siihen kirppikselle.

 
Mulla ja mun systerillä on ollut pöytä nyt viikon, ja mä luulen että meiltä ei oo tainnut lähtee maksamatta käveleen mikään. Tai siis tilityksen summa vastas ainakin eilen varmaan aikalailla sitä, mitä pöydältä oli hävinnytkin. Varma en voi olla, mutta uskoisin niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Jijope:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseen :(
Siis uskomatonta :eek: .
tos tapauksessa kannattaa kiertää se tarkkaan läpi.
minulla monesti on ne tavarat löytynyt muualta sieltä..JOPA KERRAN NIIN ETTÄ MUU MYYJÄ OLI LÄTKÄISSYT LIKAN TAKKIIN OMAN HINTALAPPUNSA!!!!
koitti vie vängätä vastaan että valehtelen mutta meni hiljaiseksi kun ei ollut hokannut siinä takissa sellaista taskua mihin sen kokolapun saa laitettua ja siellä oli tyttöni nimi..porttikiellon sai siihen kirppikselle.
Arvaa vaan kiersinkö ja kuinka moneen kertaan, vielä viikkoja jälkeen päin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseen :(
Uskomatonta :eek:

Mulla oli vain muutaman euron arvoisia tavaroita (lukuunottamatta sitä villakangastakkia & snoopytalvihaalaria) ja kun myin kuitenkin varmaan noin 200 tuotetta niin en millään pysynyt kärryillä että mikä oli mikäkin.

Sen verran muistan sitä tilitystä katsoneeni että erotin sieltä muutaman yksittäisen, vähän kalliimman vaatteen jotka olivat siten lähinnä Hello Kittyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Jijope:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en huomannut että multa ois viety mitään...joskin mulla oli tavaraa niin paljon etten kyllä välttämättä edes huomaisi jos jotain puuttuisi.

Muutaman vaatteen löysin toiselta pöydältä kun paikkaa kiertelin ja henkarit (jotka siis olivat omiani ja merkitty erikseen) kyllä kävelivät muihin pöytiin, mutta törkeästi nappasin ne sieltä takaisin itselleni.

Parhaimmat tavarat (mm. Benettonin vaaleanpunasävyinen koon 62cm villakangastakki) hälytin.
Mullakin oli paljon tavaraa, mutta en voinut olla huomaamatta, kun kolme talvitakkia oli viety, joissa hintapyyntönä 20?, ja yhtään sen hintaista tuotetta ei tilityksestä löytynyt. Kaikissa oli vielä hälytykset, jotka nekin tietty maksoivat erikseen :(
Siis uskomatonta :eek: .
tos tapauksessa kannattaa kiertää se tarkkaan läpi.
minulla monesti on ne tavarat löytynyt muualta sieltä..JOPA KERRAN NIIN ETTÄ MUU MYYJÄ OLI LÄTKÄISSYT LIKAN TAKKIIN OMAN HINTALAPPUNSA!!!!
koitti vie vängätä vastaan että valehtelen mutta meni hiljaiseksi kun ei ollut hokannut siinä takissa sellaista taskua mihin sen kokolapun saa laitettua ja siellä oli tyttöni nimi..porttikiellon sai siihen kirppikselle.
Arvaa vaan kiersinkö ja kuinka moneen kertaan, vielä viikkoja jälkeen päin |O
se on että monesti ne lähtee niiden mukaan jotka tulee pöytiään tyhjentään.sen takia pitäs olla musta et jokainen tyhjentää samaan aikaan ne et ne viikot alkaa samalta viivalta :/
 
vieras
Mikä Oulun kirppis kyseessä?
Itsellä oli juuri PALJEKIRPPIKSELLÄ pöytä viikon ja varastettu oli tavaraa taas hurjasti.
Laskelmieni mukaan vajaalla satasella oli maksamatta..
Muutama tavara sit löytyi muista pöydistä, ihmiset ottaa ja sit päättävätkin kohta etteivät sitä halua ja heittävät minne sattuu.. vois edes vaivautua viemään takaisin sinne mistä ottaneetkin :/ En uskalla enää viedä tuonne kun harmitus niin suuri..
Toki onneksi niitä rehellisiäkin löytyy jotka maksavat ja sain ihan kivan tilin kaikesta huolimatta kuitenkin :)
 
mulla on ollu 7 kertaa kirppispöytä itsepalvelukirppiksellä enkä muista että olis ikinä viety mitää.Ainaki kotiin viemäni vaatteet ja kirpparilta saatu saldo menevät yhteen eli olen saanu rahaa niin paljon kuin on vaatteita menny. Kirpparilla jonne mä aina vien on tallentava kameravalvonta,valvontapeilejä ja lisäksi siellä on sellainen porkkana,että jos joku asiakkaista huomaa varkauden tai muuten epärehellistä peliä (hintalappujen vaihtoa tms) ja ilmoittaa sen heti henkilökunnalle niin siitä saa palkaksi ilmaisen viikon kyseisellä kirpputorilla.Itse ainaki luotan tähän kirppikseen enkä oo kuullu että koskaa olis keltää tutulta sielä varastettu mitää. Onko muualla kirppiksillä tällaisia varotoimia?
 
Kävin nyt vielä kiertämässä uudelleen kaikki pöydät läpi, jos vaikka edes yksi kadonnut vaate/tavara sattuisi löytymään, mutta turha reissu. Tämä oli kyllä viimeinen kerta kun kirppispöydän vuokraan. Ja kyse on siis oulun Realkirppiksestä. Lastenvaatteet meni kyllä muuten todella huonosti kaupaksi, lähinnä siis varastettavaksi kelpasivat :kieh: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jijope:
Kävin nyt vielä kiertämässä uudelleen kaikki pöydät läpi, jos vaikka edes yksi kadonnut vaate/tavara sattuisi löytymään, mutta turha reissu. Tämä oli kyllä viimeinen kerta kun kirppispöydän vuokraan. Ja kyse on siis oulun Realkirppiksestä. Lastenvaatteet meni kyllä muuten todella huonosti kaupaksi, lähinnä siis varastettavaksi kelpasivat :kieh: .
Tiedän tunteen, tuo on kyllä niin kurjaa! Muistan miten itseä silloin harmitti :hug:
 
vieras
Itse siirryin käyttämään huutonettiä kun alkoi ärsyttää vaatteiden varastelu. Kyse ihan tav itsepalvelukirppiksestä vantaalla, jossa myös paljon lastenvaatemyyjiä. Kuulemma muillakin siellä samaa ongelmaa.
 

Yhteistyössä