Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
42
Laitan heti hyvä ja kivat kengät, kun niitä tähän mun kavioon tehtäisiin. On hiukan haasteellista toisinaan löytää ylipäätään mitään kenkiä, kun koko on sen 42

Tytskyy
[QUOTE="vieras.";29823074]Ai tarkoitat kunnon kengillä korkkareita. Niitä kun ei kaikki pysty pitämään. Sirot nahkaiset ballerinat on ihan kivat.[/QUOTE]

Miksei voisi?

"rea"
Ihana aloittaja, pelastit aamuni! Muistutus siitä, että pitää keskittyä oleelliseen eikä lillukanvarsiin.

Ja kun sua kuitenkin kiinnostaa nämä kenkäasiat, ajattelin kohta Adidaksen urheilukengissä lähteä lasten kanssa pyöräillen kauppaan. Ballerinoja käytän kun siltä tuntuu, kesällä ulkoilussa etupäässä urheilusandaaleja (kesäsäitä odotellessa hankin jo parit).

storm
[QUOTE="jemina";29823087]olen yli 180 cm pitkä. En ole myöskään tottunut kävelemään koroilla, koska en ole niin ikinä tehnyt.[/QUOTE]

Minä en varsinkaan ymmärrä miksi pitää laittaa korkkarit jos pituutta on jo itsellä tarpeeksi. Minä kun olen 158 cm "pitkä" kirppu, niin pakko laittaa korkkarit etten näytä ihan kääpiöltä muihin juhlijoihin verrattuna :D

tyylilyylinen
Balleriinat ovat aivan täysin kelvolliset ja kauniit juhliin kuin juhliin. :)

Paremmalta nainen näyttää koroissa, mutta jokainen valitkoon miltä puolta asusteissa arvostaa.

Itsekidutusta
Miksi ihmeessä lyhyen tulisi käyttää korkkareita ja pitkän ei? Saatanallisia jalankidutusvälineitä ne vain ovat, jotka haittaavat liikkumista. Ihan turha tulla muuta väittämään. Itse en häpeä lyhyyttäni eikä kukaan ole ihmetellyt, miksei minulla ole juhlissa korkkareita.

Peyote
Eihän kaikilla esimerkiks jalat toimi niinkuin pitää. Voi olla vaikka semmoista ontumista ja tasapaino-ongelmaa, että hyvä jos niinkin nätit kengät kuin balleriinat löytyy.

Vamma
Tiedän itseni lisäksi ainakin kolme ihmistä jotka eivät selkävaivojen takia voi käyttää korkokenkiä.

Itselläni on krooninen välilevynpullistuma ja jos kävelen yhden illan korkokengillä saan vetää seuraavat kolme päivää Quasimodona selkä koukussa.

Kuka helvetti vaatii itselleen kunnioitusta korkokenkien muodossa? Kyllä pitää heikoilla olla itsetunto.

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Spukka
Spencer Hastings
Koska aina ei pysty korkkareihin
T: lonkkavammainen

Mulla on kauniita, koristeellisia ballerinoja, mm. kultaiset, mintunvihreät joissa on korurusetti jne.. Ihan perus siistejä versioitakin löytyy. Joka tulanteeseen.

Tottakai sitä mielellään pitäis korkkait aina juhlassa jalkaan, mutta kuitenkin hyvä olo ja terveys on toistaiseksi tärkeämpää :D

• Tykkää
Reactions: Nap ja Spukka
storm
Miksi ihmeessä lyhyen tulisi käyttää korkkareita ja pitkän ei? Saatanallisia jalankidutusvälineitä ne vain ovat, jotka haittaavat liikkumista. Ihan turha tulla muuta väittämään. Itse en häpeä lyhyyttäni eikä kukaan ole ihmetellyt, miksei minulla ole juhlissa korkkareita.
Minä puhuin itsestäni.. Siis minun on pakko laittaa, kun muuten tulee sellainen olo, että muut ovat päätä pitempiä..

Yhteistyössä