Tytskyy
Eikö viitsitä sen vertaa kunnioittaa esim. hääparia, että laitetaan kunnon kengät jalkaan? Balleriinat kuuluu lapsille!
Sama juttu täällä pituudesta johtuen myös jalkani on kokoa 42 ja kauniiden kenkien löytäminen on hmm... haastavaa. siron oloiset ja laadukkaat ballerinat on todettu parhaimmiksi.Laitan heti hyvä ja kivat kengät, kun niitä tähän mun kavioon tehtäisiin. On hiukan haasteellista toisinaan löytää ylipäätään mitään kenkiä, kun koko on sen 42
Kyllähän nuita isoja kokoja löytyy nettikaupoista jos ei muualta!Laitan heti hyvä ja kivat kengät, kun niitä tähän mun kavioon tehtäisiin. On hiukan haasteellista toisinaan löytää ylipäätään mitään kenkiä, kun koko on sen 42
Löytyy niitä kaupoistakin, mutta sopiiko ne jalkaan kuitenkaan?Kyllähän nuita isoja kokoja löytyy nettikaupoista jos ei muualta!
Eikö sinusta ole tärkeää pukeutua asiallisesti? Eikö se ole kunnioitusta,että pukeutuu oikein?Vaatteet ovat kyllä sivuseikka kun kunnioitetaan juhlakalua.
Kuka sen määrää mikä on oikein? Totta kai ehjissä ja puhtaissa vaatteissa tullaan paikalle, mutta tyylin valinta on oma asia.Eikö sinusta ole tärkeää pukeutua asiallisesti? Eikö se ole kunnioitusta,että pukeutuu oikein?
Minä puhuin itsestäni.. Siis minun on pakko laittaa, kun muuten tulee sellainen olo, että muut ovat päätä pitempiä..Miksi ihmeessä lyhyen tulisi käyttää korkkareita ja pitkän ei? Saatanallisia jalankidutusvälineitä ne vain ovat, jotka haittaavat liikkumista. Ihan turha tulla muuta väittämään. Itse en häpeä lyhyyttäni eikä kukaan ole ihmetellyt, miksei minulla ole juhlissa korkkareita.