myllyniemi marko
joo itekki oon supon jos pienenä sanu perrööriin mikei suppoja voisi saada aikusenakin
Ei vaan nimenomaan toisinpäin, niin ei tuu sulkijalihakseen tylpästä päästä painetta ja suppo pysyy paremmin sisällä.Sivuhuomautuksena ettei suppo vaikuta yhtä nopeasti kuin suun kautta otettu mikstuura josta osa imeytyy suoraan suun limakalvolta. Suppo on lähes mahdollisimman hidasvaikutteinen. No, joka tapauksessa, laita se pidempi ja ohuempi pää edellä, niin että paksuin kohta jää peräaukon suuntaan kun suppo on sisällä, niin se pysyy parhaiten. Sujauta se ensin ilman rasvaa sisälle ja sen jälkeen työnnä sitä 2-3 cm kuumemittarilla sisälle.
Eivätkö pystyneet sitten nielaisemaan suun kautta otettavaa lääkettä ? muutenhan supon käyttö varsinkin 10-vuotiaalla on aika turhaa. vaikka sinähän sen kyllä päätät, laitetaanko se suppo sinne lapsen pyllyyn vai käytetäänkö nestemäistä.Minä laitan suppoja 6v. ja 10v.tytöilleni aina kun on kuumetta eli tyttö kyljelleen jalat n.90 asteen kulmaan napakka ote ylemmästä pakarasta niin että nostetaan pakaraa että pyllyreikä todella näkyy sitten puikko tähdätään suoraan pyllyreikään ja plups se uppoaa ja saa itsekin hyvän mielen
SAMA TÄÄLÄ OON VÄHÄ AIKAA KANS PITÄ SORMIA PERSUKSISSA ETTÄ EI SUPPO LUISKAHDA POIS MULLA ON MIGREENI NIIN MUN MIGREENI LÄÄKKEET ON SUPPOJAkait se suppo on kuitenkin suolistolle ystävällisempi, kuten aloittajakin jo pohti, että maha ei tykkää lääkkeistä. sormella minä oon vähän aikaa pitäny, ihana siis sormi perseeseen ja sitten pesulle.
Suun kautta vaikuttaa nopeammin, edes lasten teholla Suppo ei ole ensisijainen lääke, juuri tuon takia ja sen takia että suun kautta annettu tehoaa paremminEikö se suppo sieltä suolesta muka vaikuta nopeammin? Millä perusteella ei?? Missä lähitoitajalle noin opetettu??
Kannattaa muuten sitä supon laittamista kokeilla niin että lapsi on mahallaan. Meillä se onnistuu paljon helpommin.
HYi!Anna sitte joku vielä vähä erikoisempi tavara käteen siksi aikaa!!