Miten ihmeessä olette tulleet raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lakkaa oikeasti stressaamasta ja keksi jotain muuta ajateltavaa. oikeasti.

Menkää naimisiin, ostakaa talo, tehkää remppa - jotain suurta joka vie ajatukset vähäksi aikaa pois.

Tuosta painosta kyllä, mä en tullut raskaaksi kummallakaan kerralla ennen kuin oli tullut painoa lisää semmoiset 7 kg. Eli älä ainakaan laihduta.

(mulla siis pysyy paino normilukemissa jos muitan koko jaan vahtia syömistäni, jos syön niin paljon kun tekee mieli, se nousee 5 kg ja pysyy siinä)

Minä tulin vuosien yrityksen jälkeen raskaaksi silloin kun elämässä oli kauheasti stressiä: häävalmistelut, kylppäriremppa, kesäkiireet töissä yhdistettynä parin ihmisen sairaslomaan ja kesälomaan, kun piti tehdä sitten töissäolijoitten vähintään 2 ihmisen työt... En vain tajunnut laskea päiviä ja stressata seksin kanssa, kait me sekstailtiin isännän kanssa, kun tuloksena on tuo kohta 5v vanha tyttö. Sen jälkeen seuraavat 3 on tulleet helposti, kun kerran sai putken auki...

Me yritimme kaksi vuotta kaikkia mahdollisia kotikonsteja käyttäen ja esimerkiksi ovulaatiota tikuttaen ihan turhaan. Luovuimme toivosta ja aloimme tutkimaan adoption mahdollisuutta. Seuraavasta kierrosta olin yllätys-yllätys raskaana. Kaiketi liika yrittäminenkin aiheuttaa stressiä ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Meidän tapauksessa kannatti ovulaatiotikut heittää menemään.

Ihan näin ohimennen huomio, ap ei varmaankaan halunnut näsäviisaita kommentteja siitä kuinka lapsia tehdään vaan tsemppausta ja vinkkejä mitä voisi vielä tehdä tilannetta auttaakseen. Varmasti rakastelu ja paneminen on ollut jo ihan työtä kun kauan joutuu odottamaan. Eikä tieto siitä, että tulitte ensimmäisestä kerrasta raskaaksi varmasti nyt auta joten jätä kirjoittamatta. Terv. Lapseton

No en mä tiedä...Mun mielestä ne on ihan yhtä järkeviä vastauksia kuin muutkin.Saa siitäkin tietoa kuinka moni on tullut samantien raskaaksi ja kuinka moni vuoden päästä jne.

Me ihan nussittiin ja ensimmäinen tuli toisella yrittämällä, toinen ( meni kesken ensimmäisellä) sit meni 3 kertaa ja sit tärppäs taas. 3 tuli ensimmäisellä ( voi olla että postinkantaja tai kuka lie) Akanvaihto ja tahti jatkuu. Ensimmäinen tuli ensiyrittämällä ja toinen luultavasti kun pestiin alusvaatteet samassa koneessa (sekin "kerta viel ja sit ei enää") tyylillä

Yhteensä siis viis lasta ja yksi meni kesken. Nyt ne kertoi että ei se oo haikara joka niitä tuo niin pantiin putket poikki.

Jos sulla ei ole yhtään huumoria niin siirry seuraavaan viestiin. Eli mun kohdalla tuli tosi helposti.

Ja minäkin oli heti alkuun sitä mieltä että lapsi on lahja ja olen edelleen.

Me aloimme yrittää ekaa, kun olimme 38-vuotiatia, mutta eipä kuulunut. Lopetimme yrittämisen 2,5 v.:n jälkeen ja totesimme, ettei meille tullut lasta. - Seuraavasta oviksesta tärppäsi ja pysyi. Tuolla hän nyt nukkuu :).

Yhteistyössä