Laittaa ruokaa,pestä pyykit,imuroida,käydä kaupassa,tavata ystäviä töiden jälkeen?
Mä oon ainaki niin väsyny että just ja just jaksan ruoan tehdä....
Mä oon ainaki niin väsyny että just ja just jaksan ruoan tehdä....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HäMäTä:Niin ajatella. Jotkut viä opiskeleekin ilalla
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:tuntuu ettei aikaa jää enää mihinkään....
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Äläs nyt taas kiihdytä kotiäitiarmeijaa, kun sitähän pääsee päiväksi (tai yöksi) töihin lepäämään ja voi sitten aikuisseurassa akkunsa ladanneena tulla ruokittujen, ulkoilutettujen ja viriketoimitettujen lasten kanssa siistiin kotiin ja tehdä mitä ikinä mieli tekee!
Niin, kärjistettyä... tiedän, mutta jotain tän tyylistä joku aina jauhaa näissä kotiäiti vs. työäiti-jutuissa...
Oikeesti kaikki sympatiat on sun puolella, tiiän just tuon tunteen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Ruokaa laitat sellaisen satsin aina kerralla ettei joka päivä tarvitse, kaupassakin voi käydä silleen että ostelee enempi tai sitten piipahtaa joka päivä töistä tullessa. Pyykit, imurointi ja tiskit heti kun sisälle tulee, älä istahda huilimaan sitten ei saa mitään aikaiseksi. Sit pieni lepohetki ja sit jos olet sopinut käynnin jonnekin niin kyllä sitä löytää energiaa takapuolen nostamiseen. Itse tosin olen noi ystävien luona käynnit lopettanut, en viitsi enää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Ja vielä kun tekee vuorotyötä ei saa ikinä luotua sellasta toimivaa ratkaisua, että päivä olis sujuva, kun työvuorot sotkee. No, ammattinsa on ite tietysti valinnut, niin ku ne vuorotyötkin, eli sikäli. Elä ota turhia paineita, ei täydellisyyteen kukaan pysty ja tarviiko siihen aina edes kurkottaa? Teet sen, minkä jaksat ja huomenna on uus päivä!