Kun tekis mieli vaan ostaa valmisruokaa ja silleen..ei jaksa kokata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen kotikokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen kotikokki

Vieras
tänäänkin. Mä en jaksaisi käydä kaupassa, en tehdä ruokaa, en niin mitään. Oikeesti, oon jatkuvasti väsynyt. Työt jaksan just ja just, lapset huollan ja se on siinä.

Mun pitäis koko ajan selitellä, miksi mä en jaksa. Kun mulla ei oo vastausta.........työkaverit jos tietäis..:(
Onneksi minulla on ihana kaiken osaava mies. Ja mikä onni, että lapset on jo vähän kasvaneita.

Nyt kuuluu vastata: ei se mitään, sä oot vähän väsyny..silittää päätä..tai katjaista: NYT RYHDISTÄYDY NAINEN!! :D

Huh..löytyy sentäs sisua sanoa tämä.

En minäkään jaksa, mutta ei voi oikein niitä eineksiäkään syödä, kun ne on niin pahoja, ja epäterveellisiä. Teen yleensä isoja satseja kerralla, ja osan laitan pakastimeen.

kokkailet viikonloppuna jääkaappiin ja pakkaseen niin ei tarvi töitten jälkeen nähä vaivaa. etkä välitä vaikka olis kahtena päivänä peräkkäin samaa ruokaa. saahan ne kuitenkin lounaaksi vaihtelevaa ruokaa..

ei aina tarviikaa jaksaa.

meillä syötiin tänään iltaruualla lihapiirakoita ja nakkeja. Lapset oli ihan tyytyväisiä. Eikä tullut tiskiä :P
Jos tuntuu aina että ei jaksa, niin kannattaa tosiaan trkastaa hb jne. Ja muutenkin, tee ruokaa isoja satseja, saat pakkaseen. Siihen on sitten nopea tehdä salaattia kaveriksi tai keittää vihanneksia + lämmittää ruokaa pakkasesta.

Osta valmis kana ja wokkaa sen kanssa kasviksia. Einekset väsyttävät entisestään, pyri syömään tuoretta ruokaa. Vaikka mieluummin vedä rasia mansikoita ja kirsikoita kuin einespizzaa jookos?

Käväisisin sinuna myös työterveydessä ottamassa perusverenkuvan jne. ja puhumassa väsymyksestä. Kun se selvästi sinua vaivaa, se on oire, se on hoidettavissa kun tuot sen esiin :)

Juu, mä kävin tässä jokunen vuosi sitten saman asian takia työterveydessä. Lapset oli mukana (3kpl)..se meno oli sellaista, että lääkäri huokaisi ja sanoi, että nämä sua väsyttää. Mut lapset on kasvanu!
Pvk on ok. Mulla tää on kai psyykkistä.

[QUOTE="vieras";24071225]Meillä on aina valmiina seuraavan päivän ruoka. Joka on mieheni tekemää :) pisteet mun miehelle.[/QUOTE]

Auttoiko tää kommentti jotenki ap:ta?

Jos tiedät että on psyykkistä niin pyydä päästä työpsykologin juttusille. Sitä varten ovat. Voitte yhdessä suunnitella päivärytmiä, ja lepoaukkoja päiviin.

[QUOTE="vieras";24071387]Jos tiedät että on psyykkistä niin pyydä päästä työpsykologin juttusille. Sitä varten ovat. Voitte yhdessä suunnitella päivärytmiä, ja lepoaukkoja päiviin.[/QUOTE]

:D lepotaukoa työpäiviin..anteeks :(..työni luonne on sen verran hektistä, että siinä ei valita lepoaukkoja, ei. Se olis vahdon paikka työssä..taas. Mä oon sellane Duracell-pupu töis, ett työkaverit välis mua pistää ojennukseen..lisäävät töitä ennestään tai sit muuten vaan saan kuulla siitä. Mulla on on-off vaiheet.

Kävisit sitten edes (halvoissa) ravintoloissa kuten kiinalaisissa. Myös eri kokkausblogeista olen itse saanut motivaatiota!

jIVulv
1Ir00C
WGuZqg
m4CcmW
mDEUUw
yP9q9k
KgXkvi
KxeNMU

Yhteistyössä