??
Olen raskaana ja haluan keskeyttää raskauden. En pysty huolehtimaan riittävän hyvin sikiön terveydestä, ja ero tulossa miehen kanssa. Miten abortti hoituu noilla viikoilla? Miten hoitohenkilökunta suhtautuu?
Kyselepä suoraan sairaalasta. Mulle tehtiin "viime tipassa" abortti ja se ei ollut kovin helppoa saada sitä.. mutta koska olin alaikäinen, niin se tehtiin sitten kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olen raskaana ja haluan keskeyttää raskauden. En pysty huolehtimaan riittävän hyvin sikiön terveydestä, ja ero tulossa miehen kanssa. Miten abortti hoituu noilla viikoilla? Miten hoitohenkilökunta suhtautuu?
"En pysty huolehtimaan riittävän hyvin sikiön terveydestä" Hehhehehhehe, mutta pystyt huoletta tappamaan sikiön! Eikö olisi kuitenkin kivempi huolehtia vaikka vähän huonommin sen terveydestä, niin että kuitenkin henissä selviäisi? Kivat lähtökohdat sulla ja ajatuskannat!Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olen raskaana ja haluan keskeyttää raskauden. En pysty huolehtimaan riittävän hyvin sikiön terveydestä, ja ero tulossa miehen kanssa. Miten abortti hoituu noilla viikoilla? Miten hoitohenkilökunta suhtautuu?
en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
Aika heppoiset perusteet tehdä abortti...
jep, taidanpa olla eräänlainen päihderiippuvainenAlkuperäinen kirjoittaja sari:oletko joku päihderiippuvainen vai miksi et pysty huolehtimaan`sikiön terveydestä?
Ei sitä mieltä voi noin vain muuttaa. Anna miehen mennä ja hae apua itsellesi. Kyllä te lapsen kanssa pärjäätte kahdestaankin. Voit löytää paremman miehen myöhemmin elämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
no voi morjens. tupakoivia raskauden aikana on vaikka kuinka, ja silti saavat terveitä lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
Mä ihmettele sitä miksi hankkiudutaan raskaaksi ja jos elämä vähän kaltoin kohtelee, niin onhan aina abortti! Todella epäkypsää käytöstä!Alkuperäinen kirjoittaja se:no voi morjens. tupakoivia raskauden aikana on vaikka kuinka, ja silti saavat terveitä lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
mutta viesteistäsi saa kyllä sen käsityksen että abortti tosiaan on parempi vauvalle, et varmasti pystyisi/haluaisi sitä hoitaa kunnolla. tietenkin jos antaisit adoptoitavaksi...
aina vaan jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka eivät pidä huolta omista lapsistaan....
kuule lue antti heikkilän kirjan stumppaa tähän! nii pystyt.. niin pystyin minäki!.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
kuule tässä ei kirjat auta jos haudon itsetuhoajatuksia lähes päivittäin ja mies haukkuu joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy pintä sikiötä:kuule lue antti heikkilän kirjan stumppaa tähän! nii pystyt.. niin pystyin minäki!.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
kyllä on nykyihminen itsekäs!
Miettiä kannattaa myös se mitä lapsen syntymä tuo mukanaan.. huolta, vastuuta, työtä, rahanmenoa.. ei ihan pikkujuttu. Jos tuntuu, että lapsi ei ole nyt tervetullut ja sen kanssa ei jaksa, niin parempi silloin ulkopuolisten olla hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei sitä mieltä voi noin vain muuttaa. Anna miehen mennä ja hae apua itsellesi. Kyllä te lapsen kanssa pärjäätte kahdestaankin. Voit löytää paremman miehen myöhemmin elämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
Mieti kuinka sua saattaa kalvaa myöhemmin kun elämäsi tasoittuu, että tapoit lapsesi.
Mene hyvä ihminen puhumaan neuvolaan näistä asioista. Kerro kaikki siellä. Saat varmasti jonkun tukihenkilön, joka auttaa sua muutto yms asioissa ja saat puhuttua pahan olon pois. Mieti nyt kuinka tehtyä et saa tekemättömäksi. Nyt varmasti tuntuu pahalta ja että haluat kostaa miehellesi, mutta ei se ole vauvan vika. Sä kyllä pärjäät, me naiset ollaan vahvoja!Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuule tässä ei kirjat auta jos haudon itsetuhoajatuksia lähes päivittäin ja mies haukkuu joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy pintä sikiötä:kuule lue antti heikkilän kirjan stumppaa tähän! nii pystyt.. niin pystyin minäki!.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
Silloin käyttäydytään vastuullisesti, eikä hankkiuduta ensin raskaaksi. Käsittämätöntä tämä naisen valinnanvapaus.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Miettiä kannattaa myös se mitä lapsen syntymä tuo mukanaan.. huolta, vastuuta, työtä, rahanmenoa.. ei ihan pikkujuttu. Jos tuntuu, että lapsi ei ole nyt tervetullut ja sen kanssa ei jaksa, niin parempi silloin ulkopuolisten olla hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei sitä mieltä voi noin vain muuttaa. Anna miehen mennä ja hae apua itsellesi. Kyllä te lapsen kanssa pärjäätte kahdestaankin. Voit löytää paremman miehen myöhemmin elämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.
Mieti kuinka sua saattaa kalvaa myöhemmin kun elämäsi tasoittuu, että tapoit lapsesi.
No tee joku lapseton pariskunta onnelliseksi ja anna lapsi adoptioon!!! Olet jo niin pitkällä raskaana että se lapsi on jo ihan pienen ihmisen alun näköinen ja juodut sen synnyttämään alateitse. Se lapsi voi olla syntyessään jopa elossa!!!!! Sitten tää asia vie vielä aikaa ja voit olla raskaana jopa 16 viikolla ennenkuin synnytäämään pääset....Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuule tässä ei kirjat auta jos haudon itsetuhoajatuksia lähes päivittäin ja mies haukkuu joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja sääliksi käy pintä sikiötä:kuule lue antti heikkilän kirjan stumppaa tähän! nii pystyt.. niin pystyin minäki!.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en pysty lopettamaan tupakanpolttoa. En vain pysty. Yrittänyt olen monta kertaa. Mies haluaa erota. abortti parempi sikiölle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten ei voi olla huolehtimatta vauvansa terveydestä? Haluat siis vetää viinaa/kamaa ja polttaa tupakkaa? Jos vastaus on ei, niin kyllä se sikiö pärjää.