Miten hemmetissä me voidaan saada bonusta näin huikeita summia :) (S-bonus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ennen asioitiin k-kaupoissa ja vingutettiin plussakorttia. Plussaseteleitä saatiin vuoden aikana yhteensä 105? arvosta ja koska kuulin "huhuja" siitä että s-ryhmältä napsuu bonareita paremmin, niin päätettiin tämä vuosi sitten käyttää s-ryhmän kauppoja ja siten siis verrata kumpi sopii meille paremmin.

Lokakuun s-laskelma tuli kotiin muutama päivä sitten ja tämän vuoden ansaittu bonus oli 350?. Marraskuussa tehtiin joululahjaostokset ja kävin sitten uteliaisuuttani kurkkaamassa netistä paljonko ollaan saatu marraskuussa boonusta ja meinasin persuksilleni lentää. 109,49? :o :D :o

Tuohon kun paukuttaa vielä joulukuun päälle niin koko vuoden summa paukkuu yli 500?!

Ihan täysin vertailukelpoinen ei viime vuosi tähän vuoteen verrattuna ole sillä perhekokomme on kasvanut yhdellä, mutta ei se vauva nyt niin paljon ruokakauppalaskua ole suurentanut (osakestoilee, eli vaippojakin ostamme harvemmin) että se selittäisi noin suuren eron.

Me taidetaan pysyä nyt ja jatkossakin s-ryhmän asiakkaina :D

Meillä sai ainakin marraskuulta tuplabonarit eli semmonen 150e tulee tännekin, meillä pitää se 4 henkisen perheen laskelma (mikä on esimerkkinä noissa bonusjutuissa) aika hyvin paikkansa eli semmoset 650-700e vuodessa tulee + maksutapaedut

Mä ostan jatkossakin sieltä mistä saan sillä kertaa halvimmalla. Otan sitten pisteet ja bonukset sen päälle. Eli vertaan hintoja ja ostan halvemmasta. Ei minusta ole mitään järkeä siinäkään että osassa tuotteista mm. bensan hinta, on 3-4 senttiä ylimääräistä litrahinnassa ostaessa ABC:ltä verrattuna viereiseen Nesteen asemaan. Eli ensin maksaa ja sitten saa palautusta. Otan mieluummin alennuksen nyt enkä kuukauden päästä. Silloin kun se on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja sparason:
tais ollla viel tuplabonus marraskuussa. Eli jos muuten sais ostoksista 5% bonuksen niin nyt sai 10%

ostat 1000 eurolla niin 10% on tuo 100e

Ostot oli marraskuussa vajaa 1300?, eli juurikin tuplabonuksen ansiota saimme noin ison summan.

Mutta on se silti aikamoista...yhden tuplabonarikuukauden aikana sama summa, kuin plussan avulla koko vuoden aikana :o

Alkuperäinen kirjoittaja jijlklö:
Kyllähän se on kaikissa tutkimuksissa ollut paras. Vielä vaan niitä urpoja riittää jotka inttää vastaan.

Ykkösbonus on parempi, juuri vertasimme, saamme sieltä puolet enemmän, mitä S-bonus antaa. S-bonus kuitenkin otettava, koska Euromarket lopettaa kaupungissamme. Saimme joka vuosi bonusta 600-650 e. Sen saa ottaa myös rahana.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä ostan jatkossakin sieltä mistä saan sillä kertaa halvimmalla. Otan sitten pisteet ja bonukset sen päälle. Eli vertaan hintoja ja ostan halvemmasta. Ei minusta ole mitään järkeä siinäkään että osassa tuotteista mm. bensan hinta, on 3-4 senttiä ylimääräistä litrahinnassa ostaessa ABC:ltä verrattuna viereiseen Nesteen asemaan. Eli ensin maksaa ja sitten saa palautusta. Otan mieluummin alennuksen nyt enkä kuukauden päästä. Silloin kun se on mahdollista.

Meillä bensa nostaa yleensä seuraavaan prosenttiluokkaan, eli me saadaan se nyt muutama sentti enemmän maksettu takaisin sitten kuukauden päästä korkojen kera.

ei ainakaan oulussa ole ollut koko marraskuu tuplabonusta. Joskus vaan on prismalla tupla päivät. Voi kun oliski ollu koko kk koska pelkät ruokaostokset kyseisestä kaupasta yli 800 euroa kk

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän se on kaikissa tutkimuksissa ollut paras. Vielä vaan niitä urpoja riittää jotka inttää vastaan.

Ykkösbonus on parempi, juuri vertasimme, saamme sieltä puolet enemmän, mitä S-bonus antaa. S-bonus kuitenkin otettava, koska Euromarket lopettaa kaupungissamme. Saimme joka vuosi bonusta 600-650 e. Sen saa ottaa myös rahana.

Juu, sekin tosiaan vaikuttaa että mikä kauppa on lähellä. Ei ole järkeä juosta minkään bonuksen perässä jos bonuskauppaan on matkaa muutamakymmen kilometri ja lähikauppaan vain pari, vaikkei sieltä sitten bonareita saisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Meillä bensa nostaa yleensä seuraavaan prosenttiluokkaan, eli me saadaan se nyt muutama sentti enemmän maksettu takaisin sitten kuukauden päästä korkojen kera.

Eli teidän rahat on s-ketjulla lainassa muutaman viikon tai kuukauden. Musta se on kivempaa että se on mun käytettävissä, kun kerran on mun rahaakin.

1-bonusta joutuu kerään vaan ensin tonnilla et kertyy mitään. siwaan ei tota tonnia saa vuodessa meneen. tai saa, mut kannattaako ;)

Vaikea näitä on vertailla, systeemit ovat kuitenkin erilaiset. Plussapisteitä tulee selkeästi vähemmän, mutta joka kerta kassalla plussakorttia vilauttaessa ostosten loppusumma pienenee muutamalla eurolla. Sitä ei tapahdu S:n kaupoissa kuin silloin, jos on esim. -15% S-etupäivät.

Mutta S on meidänkin kauppa yleensä.

k-kaupasta keskimäärin 5-10e/kk ja s-kaupasta n. 20e/kk. Itse vain pidän meidän k-kaupasta koska siellä on salaatti ja lihatiskin lisäksi pirkka tuotteita.

Mullakin on muutamaa Pirkkatuotetta ikävä, mutta käyn niit' aina välillä k-kaupasta sitten ostamassa.

S-ryhmässä tuo on myös ihan selvää rahaa minkä saa, ei mitään seteleitä.

Näin mäkin teen. Ei se bonus niin iso ole, etteikö oma hintavertailu säästäisi enemmän. Mutta kuitenkin on kiva saada sit takaskin rahaa. Mulla on kaikki bonuskortit lähinnä siksi, että voin hyödyntää kortilla saatavat tarjoukset =)

Meilläkin S-kortti tuo eniten rahaa takaisin, K-kaupan systeemi on ihan huono ja K-ryhmä yleensä niin kallis, etten käy niissä edes. LIDL on halpa ruokakauppa ja sen mitä en sieltä saa, ostan S-marketista. Lisäksi joku kotivakuutus tuo meille sitä niitten bonusta. Niin että nykyään saan kuukausitasolla 10-23 euroa takaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

S-ryhmässä tuo on myös ihan selvää rahaa minkä saa, ei mitään seteleitä.

mitä väliä vaikka on seteleitä, kun ne voi käydä kaupassa vaihtamassa käteiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Eli teidän rahat on s-ketjulla lainassa muutaman viikon tai kuukauden. Musta se on kivempaa että se on mun käytettävissä, kun kerran on mun rahaakin.

Mä en osaa säästää...en sitten niin pätkääkään. Nyt rahat säästyy ikäänkuin vahingossa. Eli kohta mulla on 500? ns. ylimääräistä rahaa säästössä. Hyvä näin, sillä noillekin rahoille löytyy kyllä käyttöä.

Ja sekin mun mielestä s-ryhmällä on hyvä että ne rahat voi käyttää mihin haluaa, ei oo pakko käyttää s-ryhmään. Ja tilillä jos pitää niitä niin on kiva korko. Muutenkin tykkään S-marketista kauppana paljon enemmän kuin K-kaupoista.

Yhteistyössä