MIten helpoiten pääsee tikkurilasta lintsille ja korkeasaareen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
elikkäs siellä en ole ajellut ja ilmeisesti ihan ite pitäis sitten lasten kanssa tuonne ajaa...eli miten pääsee helpoiten sinne...onko miten hyvät opasteet tien varrella yms.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tikkurilasta lintsille: junalla Pasilaan ja siitä bussi, oliko numero 23, muutama pysäkinväli lintsille. Turha autolla mennä, kun niin hyvät kulkuyhteydet.

Mä aina nautin pääkaupunkiseudulla noista hyvistä kulkuyhteyksistä muuten

minä en noita julkisia osaa käyttää, oon kuitenkin hukassa, niin sen takia oisin kyllä menossa omalla autolla sinne...nippa nappa osaa tuolla kuopiossa, niin apua pääkaupunkiseudulla...mutta siis ajo-ohjeita autolla kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
minä en noita julkisia osaa käyttää, oon kuitenkin hukassa, niin sen takia oisin kyllä menossa omalla autolla sinne...nippa nappa osaa tuolla kuopiossa, niin apua pääkaupunkiseudulla...mutta siis ajo-ohjeita autolla kiitos

Todellakin lintsille on ihan iisi osata julkisilla! Pasilan asemalla jää pois ja se bussi lähtee aseman edestä, tien toiselta puolelta. Lintsi näkyy pysäkille, missä jää pois.

www.reittiopas.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:

Voin luvata, että ennemmin eksyt sillä omalla autolla :D Sanoo vaikka kuskille missä jättää teidät pois.

Autolla jos menet Korkeasaareen niin kehä III itäväylälle/vanhalle porvoontielle saakka ja siitä itäväylää kohti keskustaa Kulosaareen siellä hyvät opasteet Korkeasaareen.Ja sama juttu lintsille paitsi että jatkat Kulosaaren ohi kohti Sörnäisiä, käännyt Aleksis Kiven kadulle jota pitkin pääsetkin jo lähelle Lintsiä.

autolla:

http://kartat.eniro.fi/query?mop=aq&mapstate=1%3B27%3B65.2%3Bs%3B17.39332%3B74.71364%3B36.49704%3B55.72490%3B346%3B649%3B0%3B0&what=route&stq=0&pis=0#what=route&mapstate=1%3B27%3B65.2%3Bs%3B17.39332%3B74.71364%3B36.49704%3B55.72490%3B346%3B649%3B0&rform=1&m_width=346&m_height=649&fromSearch=Tikkurila%2C%20Vantaa&toSearch=Linnanm%E4ki%2C%20Helsinki&calculationMode=fastest

Lintsille ei kannata mennä omalla autolla, parkkitilaa on tosi vähän siinä lähellä eli auton voi joutua jättämään kauaksiskin.
Korkeasaareen pääsee lähemmäs lautalla kauppatorilta. Mustikkamaalta, jossa Korkeasaaren parkkipaikka on, on jonkun verran kävelymatkaa.

Yhteistyössä