E
Emma
Vieras
Aloitin pari viikkoa sitten työt uudessa työpaikassa, ja vieruskaverina avokonttorissa mielenkiintoinen (mies)työkaveri johon tekisi mieli aloittaa tarkempikin tutustuminen, mutta ongelmana on se että molemmilla on niin paljon töitä ettei jutusteluun juuri ole aikaa. Mutta aamulla tulemme molemmat aikaisin töihin joten silloin olisi hetki aikaa jutustellakin mutta mistä siis..? En osaa enää tätä flirttailun taitoa, mistä kehitellä jutun juurta, kun ei toista tunne eikä tiedä hänestä muuta kuin aseman firmassa. Silmäpeliä on ollut puolin ja toisin, joten haluaisin jutella muutakin kuin työasioita välillä, mutta mitä, ei tule mitään järkevää mieleen mistä voisi jutustelun aloittaa..?