Miten flirttaillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emma

Vieras
Aloitin pari viikkoa sitten työt uudessa työpaikassa, ja vieruskaverina avokonttorissa mielenkiintoinen (mies)työkaveri johon tekisi mieli aloittaa tarkempikin tutustuminen, mutta ongelmana on se että molemmilla on niin paljon töitä ettei jutusteluun juuri ole aikaa. Mutta aamulla tulemme molemmat aikaisin töihin joten silloin olisi hetki aikaa jutustellakin mutta mistä siis..? En osaa enää tätä flirttailun taitoa, mistä kehitellä jutun juurta, kun ei toista tunne eikä tiedä hänestä muuta kuin aseman firmassa. Silmäpeliä on ollut puolin ja toisin, joten haluaisin jutella muutakin kuin työasioita välillä, mutta mitä, ei tule mitään järkevää mieleen mistä voisi jutustelun aloittaa..?

Kirjotin äsken jotakin mutta katosi bittiavaruuteen.. Niin siis, no jos nyt aikusten oikeesti ajatellaan asiaa, niin jos rohkeammat ja kokeneemmat vois vinkkejä antaa mistä vääntää jutunjuurta siinä heti aamusta kun kertakaikkiaan olen niin ujo miesten kanssa että en keksi sanottavaa. Sanotaan nyt että olen kyllä kaunis, toimiston miesten katseet kyllä kääntyvät puoleeni, mutta silti olen niin ujo että en keksi mitään järkevää jutusteltevaa miesten kanssa, naispuolisten työkavereitten kanssa tulen kyllä hyvin juttuun, mutta mistä mun kannattais aloittaa keskustelu tai jonkinlainen aloitus tämän miehen kanssa, en kertakaikkiaan saa mitään muuta juttua aikaiseksi muuta kuin liittyen työhön?

Miksi pitää aloittaa joku työpaikkaromanssi???
eikö voi miestä yrittää jostain muualta?
Mun mielestä susta tulis heti jotenkin "lutkamainen" vaikutelma kun vasta työt aloittanut ja heti työkaveria iskemässä..

Oletpas pirteän näköinen, oliko eilen kivaa? Ohhoh, näytät vähän uupuneelta, olitko illalla juhlimassa? Katsoin hyvän leffan, pidätkö sinä Peckinpahin elokuvista? Onko Stevie Ray Vaughan mielestäsi parempi kuin Jimi Hendrix? Pitäisikö Eric Claptonin soittaa useammin Gibsonin kitaroita? Mitä mieltä olet naisten tytöttelystä? Kimi Räikkösen pitäisi ajaa mutkaan sisälle aggressiivisemmin! Mielestäni Saku Koivu on epäonnistunut kapteenin tehtävissään Montrealissa, kun se halavatun Kovalev ei kun velttoilee!
Tai: Mitä jos mentäis ens perjantaina ulos ja nautittais yhessä pullo samppanjaa!
- - -
Ainakin Taittingerin ja Bollingerin samppanjat avaavat salaisten sanojen arkut...
Kukka:
Narcissus papyraceus
http://www.topwalks.net/plants/white/narcissus_papyraceus_more.htm

Kukkahattu, joo:) Luulen että ainakin paljastuisi se että olen epätoivoinen :) Olen tosiaan hyväntuulinen ja hänkin on ja hymyillen toivotellaan hyvät huomenet kun törmätään, mutta siihen se tössää :) Ihan älytöntä ettei aikuisen ihmisen kanssa pysty juttelemaan kun on vähän ihastunut, luulen tai voin olla väärässäkin mutta epäilen hälläkin samaa juttua.. Olisiko ihan tyhmää tai tungettelevaa kysyä missä hän asuu, eli mistä asti hän tulee töihin, tai kertoa jotain omasta työmatkastani, kun tulen kauempaa?

Epävarmuutesi tuossa tilanteessa on niitä hurmaavimpia asioita tässä elämässä. Itse olen aina ollut täysi tykki kommunikoinnissa - paitsi, jos olen ihastunut. Lopulta opin nauttimaan kaikkein eniten näistä tilanteista, joissa homma ei ollutkaan hanskassa. Ja se on hurmaavaa - molemmin puolin. Mikä on sen suurempi kunnianosoitus toiselle ihmiselle kuin huomata toisen ihmisen ihastus. Ei sille kukaan terve ihminen naura, eikä sitä kukaan terve pilkkaa.
ANNA PALAA! Ota hetkestä kiinni ja heittäydy elämään. Ainoat asiat, mitä elämässä joutuu katomaan ovat tilanteet, joissa ei uskaltanut yrittää ja lähteä täysillä mukaan.
Eli sano tai kysy ihan mitä vaan. Tai kerro, ettet saa sanaa suustasi, kun jännittää. Kerro työtoverillesi, että olet aika kiinnostunut. Miten olisi, vai oletko jo sitoutunut.
Siitä se lähtee...

Jos sillä hemmolla on yhtään tolkkua, hän on jo valmiiksi lääpällään. Jo viesteistäsi voi päätellä, että olet iiiihana.
Vähän ujo ja arka vain, mutta ei siinä ole mitään vikaa. Ehkä jopa päinvastoin. Me - lasken itseni sellaiseksi - isoon ääneen mesojat emme osaa tai malta tarkkailla ympäristöämme yhtä tarkalla silmällä!

Kiitos kukkahattu, ihanaa tsemppausta. Täytyy nyt myöntää että negatiivinen puoli tässä hommassa on se että olen itse varattu, olen siis naimisissa ja lapsiakin on... Niin.. Mutta ihastus tähän mieheen on aika lujaa, ja jos merkkejä oikein luen niin hänkin ehkä kiinnostunut, mutta en ikinä lähtisi miestäni vaihtamaan toiseen vaan olenkin ajatellut tätä pienenä seikkailuna.. Mitenhän nekin päättyvät..? Näin asia nyt vaan kuitenkin vaan on vaikka se kuinka kauhealta kuulostaa. Ikinä, en ikinä olisi kuvitellut olevani siinä tilanteessa että saattaisin ehkä pettää miestäni, mieheni on monenkin mielestä eikä pelkästään omani mielestä parhaimpia aviomiehiä mitä voi olla. Mutta aloimme seurustelemaan jo kun olin 15v ja en siis pahemmin ollut "kierrellyt" ennnen kuin tapasin mieheni, ehkä se on osasyynä tähän että nyt ihastuin..

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
Miksi pitää aloittaa joku työpaikkaromanssi???
eikö voi miestä yrittää jostain muualta?
Mun mielestä susta tulis heti jotenkin "lutkamainen" vaikutelma kun vasta työt aloittanut ja heti työkaveria iskemässä..

"lutkamainen" minusta aika paljon.. Onneksi tulee taantuma ja korjaa tuollaiset pikkareillaan ajattelevat ihmiset kortistoon.

Kukkahattu elää nykyisin vakaata elämää, mutta pikku ihastuket vain piristävät. Olen ajatellut, että vauhti pitää aina ottaa täysillä. Ei ole niin väliä, miten pitkälle se hyppy sitten lentää.
Enkä ihan ymmärrä tuota yllä olevaa tuomiota. Annetaan kaikkien kukkien kukkia - vähän väljemmin kuin Maon Kiinassa.
Vielä lisää kukkia siis!
Helianthemum violaceum
http://www.topwalks.net/plants/pink/helianthemum_violaceum_more.htm
Emma pitäköön huolta omista asioistaan. Oikea ystävä ei yllytä, mutta kannustaa ja tukee!