Miten facebookissa tuo "on facessa" siis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
tarkoittaa, että se ihminen on kirjautuneena - tarkoittaako että just sillon siinä sivuilla vai sillä vaan on se auki (siis voi olla muilla sivuilla tai vaiks suihkussa mutta netti auki)? Niinkö?

Ja kyssäri 2. voiko facebookissa olla puhelimen kautta jos muka nettiyhteyttä ei just sillon ole? Eihän voi?

Kun eräs väittää ettei sillä ole nettiä just nyt (ei voi vastat sähköpostiin ) mutta näkyipä tuo olevan facebookissa...

No mä en ole ihan varma ymmärränkö mä edes kysymystä, mutta silloin "ollaan facessa" kun ollaan ihan kirjautuneena. Mutta voihan sitä käydä vaikka suihkussa vaikka onkin kirjautuneena.

Ja kyllä puhelimella pääsee faceen, webin kautta. Mutta ei välttämättä sähköpostiin. Tosin mulla on sen verran vanhempi puhelin, että en mä siellä kirjautuneena näy (en voi chattailla), mutta muita päivityksiä kyllä pystyn kirjoittelemaan. En tiedä näkyykö jollain uudemmalla puhelimella ihan onlinessakin.

No mä en ole ihan varma ymmärränkö mä edes kysymystä, mutta silloin "ollaan facessa" kun ollaan ihan kirjautuneena. Mutta voihan sitä käydä vaikka suihkussa vaikka onkin kirjautuneena.

Ja kyllä puhelimella pääsee faceen, webin kautta. Mutta ei välttämättä sähköpostiin. Tosin mulla on sen verran vanhempi puhelin, että en mä siellä kirjautuneena näy (en voi chattailla), mutta muita päivityksiä kyllä pystyn kirjoittelemaan. En tiedä näkyykö jollain uudemmalla puhelimella ihan onlinessakin.

Juu, ymmärsit sä - ja kiitti.