Miten eteenpäin kallistunut kohtu on odotusaikana "vaikuttanut"...?

Ei muutakuin että jokaisella kolmella kerralla kun olen ollut raskaana, kaikki ovat olleet varmoja siitä että odotan kaksosia.... :laugh: Minulla siis voimakkaasti eteenpäin kallistunut kohtu ja vatsa on kyllä tosiaan joka kerralla ollut VALTAVA!

No mulla oli ekasta kanssa eteenpäin kallistunut kohtu mutta ei siitä ollut mitään "haittaa" eikä kyllä merkistystäkään.Ja mulla taas ei ollut maha ollenkaan valtava.

Niin minulla siis tuo eteenpäin kallistunut kohtu on todettu jo nuorena kun olin gynekologilla enkä siis silloin ollut raskaana. Lääkäri vain mainitsi että onpas voimakkaasti eteenpäin kallistunut kohtu ja sanoi että vatsa varmasti näyttää isolta kun tulen raskaaksi.

Bouli luultavasti tarkoitti että istukka on ollut kohdun etuseinämässä... Koska eiköhän se kohtu ole koko elämän kallistuneena samaan suuntaan joko eteen tai taakse tai sitten ei kumpaakaan. Ei se sitä muuta miksikään onko raskaana vai ei...

mahasta on tosiaan saanu kuulla kommentteja jo tosi aikasin ja yleensä vkolla 30 kaikki luullu, että due date meni jo....yks kätilö sano mulle, että kierukka ei välttämättä pysyis, en kyllä ottaskaan sitä ni ei haittaa. jokku kokemattomat lääkärit joutuu kaiveleen aika tavalla, mutta ei muuta vaivaa. synnytykset menny hyvin.

Yhteistyössä