Mulla tulee pissat housuun!!! (ihan oikeasti)

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
JEESUS!!!!

Mulla on 9. raskausviikko menossa, ja kohtu on paisunut kamalasti, ja se on ihan hirveesti kallistunut eteenpäin. Lääkärikin tuumas, että se rutistaa virtsarakon ihan rusinaksi :( ...ja sen kyllä huomaa!! Pitää varmaan hakea jotain tenoja kaupasta.

Mua nolottaa, elkää naurako. Loppuuko tämä ees kun maha "nousee" vähän...? :ashamed: Apua!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kyllä se loppuu, viimeistään sitten kun mukelo on maailmassa. :whistle: Lohduttiko? :saint:

Ei vaiskaan, tuo on varsin veemäinen vaiva. :snotty: :kieh:

Niin niin. Lohdutti muuten valtavasti... :kieh:

Ei mulla ennen tämmöstä oo ollut... Mutta toi kohtu onkin kallistunut eteenpäin ilmeisesti vasta kuopuksen jälkeen.

Mä en ala.

Mä en halua olla vaipoissa.

Melko kiusallista!

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten koulun kanssa käy kun kolmas tulee?

Liittyykö se jotenkin virtsaamiseen?

Tottakai, aattele jos sua pissattaa koulussakin jatkuvasti, ja istut vaan vessassa sen sijaan että opiskelisit! :D

Mitä itse aiheeseen tulee, kyllä mulla on molemmissa raskauksissa ollut alussa koko ajan kusihätä. Sitten se meni ohi, kunnes palasi taas loppuraskaudesta. Toivotaan, että sullakin helpottaisi, ettet joudu olemaan vaipoissa yhdeksää kuukautta :hug:

Ei mutta en mä viitti uutta aloitustakaan tehdä kun sä kerrat olet nyt tässä linjoilla.

Mä olen vastannut tähän(kin) asiaan jo niin monta kertaa, että voi herranperkele. En vaan käsitä, että miksi ihmeessä teitä (sinua?) VOI kiinnostaa MINUN tekemiseni ja kouluni sun muut niin perkeleesti? :o

Kyllä se loppuu, viimeistään sitten kun mukelo on maailmassa. :whistle: Lohduttiko? :saint:

Niin niin. Lohdutti muuten valtavasti... :kieh:

Ei mulla ennen tämmöstä oo ollut... Mutta toi kohtu onkin kallistunut eteenpäin ilmeisesti vasta kuopuksen jälkeen.

Mä en ala.

Mä en halua olla vaipoissa.

Melko kiusallista!
Tosi kiusallista. :snotty: Mä kuljin tuota viimeistä odottaessa kokoajan rätti perseessä. :kieh: En mä muista oliko mullakaan tuota vaivaa noita vanhimpia odottaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Kaverilla oli samaa vaivaa. Lisäksi vauva päätti olla sellaisessa asennossa loppuvaiheen että potkut osui aina rakkoon. :x

Ratkaisu oli kuulemma Tena. :D

IHANAA! Pissat housuissa kaupan kassalla ja ravintolassa jajajaja... IHANAA, mitä muuta sitä voisikaan toivoa :kieh:

No ei se multa ainakaan loppunut. Tuntuu lirahtelevan vieläkin ja vauva on 8kk. No en ole kovin ahkerasti jaksanut reenata kun joka päivä on ollut yhtä selviytymiskamppailua. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Tottakai, aattele jos sua pissattaa koulussakin jatkuvasti, ja istut vaan vessassa sen sijaan että opiskelisit! :D

Mitä itse aiheeseen tulee, kyllä mulla on molemmissa raskauksissa ollut alussa koko ajan kusihätä. Sitten se meni ohi, kunnes palasi taas loppuraskaudesta. Toivotaan, että sullakin helpottaisi, ettet joudu olemaan vaipoissa yhdeksää kuukautta :hug:

Hei aivan... Mä en vaan heti huomannut yhteyttä :headwall:

Ja oiskin vaan kusihätä, mut kun se ei pysy siellä rakossa!

Alkuperäinen kirjoittaja kusihous:

No ei se multa ainakaan loppunut. Tuntuu lirahtelevan vieläkin ja vauva on 8kk. No en ole kovin ahkerasti jaksanut reenata kun joka päivä on ollut yhtä selviytymiskamppailua. :ashamed:

:( En mä tiedä, johtuuko tämä noista lihaksista sitten, vai ihan vaan siitä, kun kohtu on niin kallellaan - kun se lekuri sanoi, että se kyllä rusentaa mun rakkoni ihan rusinaksi :( No, yhtäkaikki, aika tympeää :(

kyllä muaki pissatti ihan tajuttomasti, joskus (monesti) piti kääntyä vessan ovelta takasi ja mennä uudestaan. Ja käydä joinain päivinä ylipäätään 10min välein pissalla, argh!

kyllä muaki pissatti ihan tajuttomasti, joskus (monesti) piti kääntyä vessan ovelta takasi ja mennä uudestaan. Ja käydä joinain päivinä ylipäätään 10min välein pissalla, argh!

Toi on tuttua kyllä, mutta aiemmin se on sentään pysynyt sisuksissa, eikä tullut omia aikojaan housuihin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kusihous:

No ei se välttämättä lopukaan, minultakaan. Mutta se ikävä painontunne onnksi loppuu. :)

Toi on tuttua kyllä, mutta aiemmin se on sentään pysynyt sisuksissa, eikä tullut omia aikojaan housuihin :snotty:

Tuleeko kaikki? Mullakin lirahteli kun ei pöntölle kerennyt - eli housja laskiessa rupes tulee :( ja jos aivasti jne.

Todella ikävää, tosin vielä ikävämpää jos kaikki tulee...

Tuleeko kaikki? Mullakin lirahteli kun ei pöntölle kerennyt - eli housja laskiessa rupes tulee :( ja jos aivasti jne.

Todella ikävää, tosin vielä ikävämpää jos kaikki tulee...

Ei onneksi kaikki. (VIELÄ! ei varmaan pitäis uskaltaa kirjoittaa tommosta, kun sit on kuitenkin kohta rakollinen housuissa)

Yhteistyössä