Miten estää katkeroituminen lapsista???? Odotan neljättä lasta...

  • Viestiketjun aloittaja katkera muija
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25326606:
Minullakin neljä poikaa. On tyttökin, mutta ei käytä mekkoja, hiuksetkin on lyhyet, kaverinsa poikia ja seurustelee mukavan tytön kanssa. Ei varmaankaan sellainen prinsessa josta ap haaveilee, mutta harvemmin lapset tuppaavat olemaan juuri sitä mitä äiti haluaa :)
onko hän lesbo?
 
[QUOTE="vieras";25325935]sinulle joka järkeili että pojat on poikia...tyttöjen kanssa prinsessa vaatteita ym. Minulla tyttö joka tykkää autoista,mopoista,on riehakas...ei tykkää soppailla ym. Kyllä tähän on todettava,että ne lapset on yksilöitä oli ne sitten poikia tai tyttöjä! Että ei se aina mene niin,että voikun saisin sen tytön ja voisin sitä ja tätä...tai sen pojan että voitas sitä ja tätä...niin ja kyl se yleisemmin menee niin,että tytöt on isin tyttöjä ja pojat äitin poikia :D Ainain meillä ![/QUOTE]

Juuri näin. Meidän tyttö on niin "poikamainen" kuin olla ja voi. Joululahjaksi sai mm. Buzz Lightyearin ja Cars-elokuvat ja yhden niistä autoista ja ovat parhaita lahjoja ikinä. Hevisaurus on lempibändi ja sitä pitää huudattaa kovalla ja rääkyä mukana. Lempilelu on muovinen miekka, jolla miekkaillaan ja taistellaan ja "seivästetään" pehmoleluja. Myös pyssystänsä tykkää. Tytölle ostettu kaksi barbia -- toisen saadessaan sanoi, "ihan kivoja, joo, mut nää kaks riittää, en haluu enää näitä. voisko seuraavaks miettii autoja?" Kaupassakin valitsee mielummin farkut ja hihattoman, rennon paidan kun mekon tai hameen. Mun mielestä aivan mainiota, sillä en muutenkaan pidä tyttö vs. poika vertauksista tai päiväkodin vanhanaikaisista opetusmetodeista koskien tyttöjen ja poikien leikkejä. Typerää tuommoinen. Mun lapsi on oma yksilönsä, eikä lokeroitavissa.
 
"Kolmen äippä"
Juuri näin. Meidän tyttö on niin "poikamainen" kuin olla ja voi. Joululahjaksi sai mm. Buzz Lightyearin ja Cars-elokuvat ja yhden niistä autoista ja ovat parhaita lahjoja ikinä. Hevisaurus on lempibändi ja sitä pitää huudattaa kovalla ja rääkyä mukana. Lempilelu on muovinen miekka, jolla miekkaillaan ja taistellaan ja "seivästetään" pehmoleluja. Myös pyssystänsä tykkää. Tytölle ostettu kaksi barbia -- toisen saadessaan sanoi, "ihan kivoja, joo, mut nää kaks riittää, en haluu enää näitä. voisko seuraavaks miettii autoja?" Kaupassakin valitsee mielummin farkut ja hihattoman, rennon paidan kun mekon tai hameen. Mun mielestä aivan mainiota, sillä en muutenkaan pidä tyttö vs. poika vertauksista tai päiväkodin vanhanaikaisista opetusmetodeista koskien tyttöjen ja poikien leikkejä. Typerää tuommoinen. Mun lapsi on oma yksilönsä, eikä lokeroitavissa.
jokainen lapsi voidaan lokeroida sukupuolen perusteella ihan varmasti! jokaisella löytyy tietty vekotin sieltä haarojenvälistä :D Mut siis tottahan toi on, että lokerointi on tosi typerää etenkin tyhjän päiväsissä asioissa, mutta kyllä koulun kanssa uimaan mennessä kannattaa se ns. lokerointi tehdä
 
4näiti
mulla neljä poikaa :) viimesien kohdalla hieman petyin ku ultras näkyikin että poika,mutta oikeesti nyt huomaa kuin hyvä oli että oliki poika,on toisilleen kaverit,eli 2 isompaa ja 2 pienempää ovat parhaita kamujaan :)
 

Yhteistyössä