"millamagia"
Voi jos olisikin
Komentelu ja päsmäröinti on kaukana keskustelusta.
Voi jos olisikin
Komentelu ja päsmäröinti on kaukana keskustelusta.
Joillakin muuttuu, toisilla ei. Olin itse jotain 10-vuotias kun jo tiesin etten halua lapsia. Ja nyt lähestyn kovaa vauhtia neljääkymppiä ja olen yhä samaa mieltä.Esikoinen ei aio hankkia lapsia tai ainakin nyt sanoo niin tosin on itsekin vielä lapsi. Kai se mieli muuttuu hänelläkin
Ap. nimenomaa kysyy, että miten estää katkeroituminen. On hyvä, että nainen ei halua katkeroitua. Kyllä se olisi varmasti kova paikka itse kullekkin, jos niitä lapsia tekisi 4 ja kaikki samaa sukupuolta!Tottakai saa toivoa, mutta mä en oikeasti käsitä, mikä maailman suurin onni ja autuus se on, että on lapsia molempia sukupuolia. Että oikein katkeroituu, jos ei jompaakumpaa saa. hoh hoijaa. Pienet on ihmisillä katkeroitumisen aiheet.
Toivoa, haaveilla, unelmoida saa -tottakai.
Jaa-a, vaikeapa sitä kenenkään toisen ja tuntemattoman katkeroitumista on estää.Ap. nimenomaa kysyy, että miten estää katkeroituminen. On hyvä, että nainen ei halua katkeroitua. Kyllä se olisi varmasti kova paikka itse kullekkin, jos niitä lapsia tekisi 4 ja kaikki samaa sukupuolta!
Ja tässä asiassa olisi todella monella tekemistä. "Pojat on poikia" -sanonta ei ole nykypäivää, vaan tytöille pitää sallia ihan samanlainen käyttäytyminen kuin pojillekin.en tiedä.
Mulla oli niin että kai mut oli kasvatettu siihen että pojat on parempia. Vanhempani tulevat maataloista, joissa vanhin poika peri kaiken. Niin sen vuoksi toivoin poikaa.
siis kun pojilla on helpompi elämä: heille sallitaan möly, tilan ottaminen, öykkäröinti... kaikki, tyttöjä katsotaan pahasti jos käyttäytyy samalla tavalla ja näin toimivat kaikki, ammattikasvattajat, isovanhemmat.... tytöistä kasvatetaan kiltempiä ympäristön toimesta, se on väärin.
No tyttö tuli. Tottakai sitä rakastaa yli kaiken. Oma lapsi on maailman ihaninta.
mulle ei tullut poikia. Jos kaipaisin poikalapsia elämääni, niin onhan maailma täynnä lapsia. voisin viettää aikaa sisarusten lasten, kummilasten, ... jne kanssa. Vaan en koe tarvetta. Meillä lapsilla on täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet, täysin erilaiset persoonat, sukupuolesta huolimatta.
Minusta ympäristö ja kasvatus yksin muokkaa kaikki ne erot, joita sukupuolissa voi havaita.
Totta! Ja pojille samanlainen kuin tytöille. Pojan ei tarvitse olla riehakas, äänekäs, kilpailuhenkinen, reipas jne. eikä tytön herkkä, kauneutta rakastava, hiljainen ja vaatimaton hoivaaja. Saa olla, mutta ei pidä.Ja tässä asiassa olisi todella monella tekemistä. "Pojat on poikia" -sanonta ei ole nykypäivää, vaan tytöille pitää sallia ihan samanlainen käyttäytyminen kuin pojillekin.
Juu ja hyvin ovat tytöt jo monet kivat jutut sisäistäneet. Maistuu rööki, viina ja päälle muutamat tappelut. Kohta tytöt ovat pahempia kuin pojat ennen ja sekö oli tasa-arvon tarkoitus?Ja tässä asiassa olisi todella monella tekemistä. "Pojat on poikia" -sanonta ei ole nykypäivää, vaan tytöille pitää sallia ihan samanlainen käyttäytyminen kuin pojillekin.
Hah, kaikki naiset, ei edes teini-ikäiset tytöt, välitä vaatekaupoissa notkumisesta. Tyttärestäsi saattaa tulla aivan erilainen kuin sinusta - fiksumpi.Alkuperäinen kirjoittaja näin mää järkeilisin;25325754:No onhan sukupuolissa nyt paljonkin eroavaisuuksia. Jos on tyttö, niin hänen kanssa voi käydä vaatekaupoilla ostelemassa tyttöjen juttuja. Jos sulla on poika, niin joudut itse tunkeutua siihen poikien maailmaan ja et välttämättä saa pojasta itsellesi niin läheistä kuin tytöstä. Pojasta tulee helposti enemmän isänsä poika kuin äitinsä poika. Ja jos sulla on entuudestaan kolme poikaa, niin vaihteluksi varmaan se neljäs olisi kiva saada tyttönä.