N
Nelli
Vieras
Miten hitossa erotaan.. Ainakin jos haluaisi erota sovussa? Sanotaanko se vaan toiselle päin kasvoja?!
Entä jos ei uskalla?
Jos ei olis lapsia vois vaan pakata kamat ja lähtee, mut ku on niin ei voi vaan kadota.. varsinkaan lasten kanssa saa viel poliisit perään!
Onko eroaminen väärin? sitä on joskus tehnyt valintansa, pitäiskö siinä vaan pysyä ja olla onnellinen et on edes joku.. Onko se rakkaus niin tärkeää? Mitä se rakkaus edes on?
Kuka uskaltaa lähteä tyhjän päälle? Hypätä kielekkeeltä alas tuntemattomaan?
Entä jos ei uskalla?
Jos ei olis lapsia vois vaan pakata kamat ja lähtee, mut ku on niin ei voi vaan kadota.. varsinkaan lasten kanssa saa viel poliisit perään!
Onko eroaminen väärin? sitä on joskus tehnyt valintansa, pitäiskö siinä vaan pysyä ja olla onnellinen et on edes joku.. Onko se rakkaus niin tärkeää? Mitä se rakkaus edes on?
Kuka uskaltaa lähteä tyhjän päälle? Hypätä kielekkeeltä alas tuntemattomaan?